Ze doen tegenwoordig ook alles voor die stats heyquote:
Kan die wel lopen met z'n kniequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef iamredleader het volgende:
Heb m'n tas gepakt voor het weekend, spullen liggen in de hal. Boodschappen zijn gedaan, broer D. is op het verkeerde spoor voor wat betreft morgennu maar op tijd naar bed en een beetje slapen, want moe
Nou, als ik dief zou zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
Laffe diefstal op epilepsiepatiënte
Subklacht: Hart van Nederland
Zo, gister was het inderdaad lekker stormen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel slechter dan gisteren kan het niet worden.
Ik heb 2 broers. Broer D. is twee jaartjes jonger dan ik, en gaat over een week trouwen (zaterdag de 25e). Hij heeft (nog) geen pijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Kan die wel lopen met z'n knieOf heb je meer broers
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Trouwens tijd voor een anekdote:
*anekdote*
"dat dit een grap is...."quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeg even dat dit een grap is...![]()
Polen rukken kop neushoorn af
Dat zou ik niet te hard roepenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel slechter dan gisteren kan het niet worden.
vanaf laatste weekend van juni weer nieuwe afleveringen op de BBCquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepenzo'n uitspraak valt voor mij in de categorie Jeremy Clarkson: "how hard can it be?"
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanaf laatste weekend van juni weer nieuwe afleveringen op de BBC
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers. Broer D. is twee jaartjes jonger dan ik, en gaat over een week trouwen (zaterdag de 25e). Hij heeft (nog) geen pijn![]()
Broer S. (hier bekend als DiabloSam) heeft wel pijn, heb gisteravond een foto van de gehechte wond gezien, zag er inderdaad uit als een hele flinke snee.
Heb zo'n zin in dit weekend
Vervelende werkgevers ook altijdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even gaan kijken, joetjoep doet het niet op werk
Ha, uiterst welkom dacht ik zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Verjaardag gister was erg gaafEn vriendlief heeft mooie cadeaus gekregen waaronder een platenspeler
Wie maakt 'm ?quote:Ook heerlijk gegeten, allemaal lekkere gerechten. Alleen ben ik nu kotsmisselijkIk heb het gevoel dat ik elk moment kan overgeven en ben al 2x naar de wc geweest om het op een andere manier weg te brengen
Hopen dat het zo wegtrekt!
Absoluut!quote:
Die snap ik nietquote:Wie maakt 'm ?
En nu nog de stereo stelen van je ouders.quote:
ochtendmisselijkheidquote:Die snap ik niet
Van mijn ouders heeft hij een mooi bedrag gekregen waarvoor we bijna een versterker kunnen kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu nog de stereo stelen van je ouders.
Dit is dan nacht/ochtend/bijna middag misselijkheidquote:ochtendmisselijkheid
Geen voedselvergiftiging hebben he?
Ik ga even een poppenkast ophalen. Ja echt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mijn ouders heeft hij een mooi bedrag gekregen waarvoor we bijna een versterker kunnen kopen
Oh neequote:Dit is dan nacht/ochtend/bijna middag misselijkheidEn ik mag hopen van niet nee
Ik eet nu crackers maar het lijkt er alleen maar erger door te worden
Nee,quote:Ha ik weet waarom! Hoe zit het trouwens met de voorspellingen voor morgen wbt tenten enzo? Dacht niet zo best...
Dat wou ik net zeggen, pica'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal nog wel foto's makenE. weet niet dat ik vandaag heen zou, ben benieuwd wat hij zegt vanavond
M'n ex vindt het waarschijnlijk stom
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Even in spoilers, heb ze niet verkleind namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en omdat het hierom ging natuurlijk vrijdag(m'n zus komt hier toch niet
)
Had 3 foto's gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n zus vindt het niet zo tof om op internet te staan geloof ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Omg mijn haar is kortEn ik heb een pony
En ik vind het tof
?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
![]()
Beetje wazig (kuttelefoon is traaag) maar lijkt me wel duidelijk genoeg
With four other people
And aliens![]()
Leuke foto's! En je vriendje ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had 3 foto's gepostM'n zus vindt het niet zo tof om op internet te staan geloof ik
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke foto's! En je vriendje ziet er ook goed uitEn I know
![]()
With four other people
And aliens![]()
Staat goed! Alleen noem je dit kort?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje wazig (kuttelefoon is traaag) maar lijkt me wel duidelijk genoegIk heb wel eens net onder mijn oren gehad, dát is pas kort
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gelukkig denk jij er hetzelfde overquote:![]()
Ik heb ook wel eens stiekeltjes gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat goed! Alleen noem je dit kort?Ik heb wel eens net onder mijn oren gehad, dát is pas kort
maar als je nagaat dat het tot halverwege m'n rug zat, dan is dit wel kort hoor
![]()
Als ik het nog korter doe, krijg ik moppers van E. denk ik
With four other people
And aliens![]()
Wow stekels?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens stiekeltjes gehadmaar als je nagaat dat het tot halverwege m'n rug zat, dan is dit wel kort hoor
![]()
Als ik het nog korter doe, krijg ik moppers van E. denk ikEn lekker niets aantrekken van je vent hoor, die vind het echt wel best als het leuk staat
Het scheelt dat ik het zelf ook niet meer zo kort wilquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow stekels?En lekker niets aantrekken van je vent hoor, die vind het echt wel best als het leuk staat
Denk dat hij dit ook wel leuk gaat vinden
Wat dat betreft heb ik echt een goede uitgekozen
M'n ex vond het maar niks als ik wat veranderde, E. vindt het leuk om te zien dát ik verander wat betreft jurkjes/make up enzo
With four other people
And aliens![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik het zelf ook niet meer zo kort wilDenk dat hij dit ook wel leuk gaat vinden
Wat dat betreft heb ik echt een goede uitgekozen
M'n ex vond het maar niks als ik wat veranderde, E. vindt het leuk om te zien dát ik verander wat betreft jurkjes/make up enzo
G. vindt me mooi zoals ik ben maar hij vindt het ook leuk als ik me mooi maak en wat extra aandacht aan mijn uiterlijk besteed
Dat is eigenlijk alleen in het weekend
Leuk om te zien dat je een echte vrouw begint te worden
Trouwens steekt die kat van je avatar altijd zijn tong uit? Dit is in ieder geval voor het eerst dat ik dat zie
M'n ouders moeten ook even wennen maar ze vinden het ook leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo hoort het ookG. vindt me mooi zoals ik ben maar hij vindt het ook leuk als ik me mooi maak en wat extra aandacht aan mijn uiterlijk besteed
Dat is eigenlijk alleen in het weekend
Leuk om te zien dat je een echte vrouw begint te worden
M'n moeder heeft van de week meegeholpen met make up neuzen
Dat heeft MM een tijd terug gemaaktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef MaJo het volgende:
Trouwens steekt die kat van je avatar altijd zijn tong uit? Dit is in ieder geval voor het eerst dat ik dat zie![]()
With four other people
And aliens![]()
Leuk is datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n ouders moeten ook even wennen maar ze vinden het ook leukM'n moeder heeft van de week meegeholpen met make up neuzen
[..]
Dat heeft MM een tijd terug gemaakt![]()
Bij mij gaat het in periodes, dan ga ik opeens weer make up kopen en jurkjes enzo
M'n moeder vindt het zondevooral vanwege de lengte geloof ik
With four other people
And aliens![]()
Zo..1 poppenkast rijker. Hij is alleen niet zo groot als ik gehoopt had
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
als je op je knieen zit dan ziet het publiek een ondergaande zon?
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Nou, de zijschermen zijn niet zo breed als ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je op je knieen zit dan ziet het publiek een ondergaande zon?
Verder op Nu.NL:
Vrouwen wekken een bevalling op met seks of pittig etenquote:Meer dan de helft van de vrouwen in een Amerikaans onderzoek probeert tegen het einde van de zwangerschap een bevalling op te roepen. Dit doen zijn door lopen, het hebben van seks, pittig eten en het stimuleren van hun tepels.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik ben naar huis gestuurd door mijn moeder omdat ik er blijkbaar niet uit zagik ga maar even op bed liggen en dan hopen dat ik me zo beter voel...
Wat heb je allemaal gegeten dan? Visdingen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd door mijn moeder omdat ik er blijkbaar niet uit zagik ga maar even op bed liggen en dan hopen dat ik me zo beter voel...
Ook, maar dat heeft de rest ook op. Verder Spaanse ham, worst, aardappelsalade, gehaktschotel, tiramisu. Maar ook dat heeft iedereen op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten dan? Visdingen?
Het enige wat alleen ik op heb is eiersalade gisteren op het werk.
Ik ga tukken, de emmer staat al klaar
Nou, dan weet je het wel. Succesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook, maar dat heeft de rest ook op. Verder Spaanse ham, worst, aardappelsalade, gehaktschotel, tiramisu. Maar ook dat heeft iedereen op.
Het enige wat alleen ik op heb is eiersalade gisteren op het werk.
Ik ga tukken, de emmer staat al klaar
Dat is een 10kV-kabel die stuk is gegaan. Waarschijnlijk een mof (verbindingsstuk, geen Duitser).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
Van Facebook:
[ afbeelding ]
Tijdelijk geen kaarten te koop bij de kassa van Tivoli. Wat je hier ziet is volgens hun een ontplofte stroomkabel
-edit- oh kijk: http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-van-utrecht.htmlI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Pubers zijn pubers...maar tering!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Etcetera het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)isje_krijgt_sco.html
Episch verwend kutnest- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Hoe boeiend zijn die blauwe plekken nou als je de rest bekijkt?quote:Soler heeft bij zijn val een schedelbasisfractuur, een zwelling van de hersenen, longletsel en enkele breuken en blauwe plekken opgelopen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
ze hebben het tenminste nog als laatste neergezet, maar idd...Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Tukken heeft niet geholpen, nog steeds misselijknet wat gegeten en blijf misselijk, maar ik hou het tenminste binnen. Dus nu maar doen wat ik wil want het maakt blijkbaar toch niet uit
![]()
Mountainbiken was erg tof en behoorlijk zwaar
Moet ik weer eens wat vaker gaan doen eigenlijk.
En nu lekker thuis op de bank, avondje niks doen.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
ik heb een ultiem zaterdaggevoel en het is pas vrijdag
En m'nheeft een nieuwe baan, waarin ze haar creatieve ei veel meer in kwijt kan en het scheelt haar ongeveer 2 uur reistijd per dag
Don't ask me what I think of you
Kunnen jullie eens ophouden dat te zeggen elke vrijdagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb een ultiem zaterdaggevoel en het is pas vrijdag
En m'nheeft een nieuwe baan, waarin ze haar creatieve ei veel meer in kwijt kan en het scheelt haar ongeveer 2 uur reistijd per dag
Heb er weer 12 uurtjes er op zitten, en morgen ochtend weer schandalig vroeg melden (voor een student is 07:00 wekker schandalig vroeg iig)Schandalig. Bij voorbaat criminaliseren van producten die prima ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden.quote:De thuiskopieheffing zoals wij die in Nederland kennen op CDR's en DVDr's geldt ook voor Europese bedrijven die vanuit het buitenland opereren maar wel in Nederland leveren. Dat heeft het Europese Hof in cassatie bepaald.
De Hoge Raad diende eerder een verzoek in om een uitspraak van het Europees Hof. Stichting de Thuiskopie, die de heffing incasseert, had voor de derde keer een rechtszaak in hoger beroep verloren van de Duitse webwinkel Opus. Opus verkoopt CDR's en DVDR's vanuit Duitsland maar levert veel aan Nederlandse consumenten, toen Stichting de Thuiskopie echter bij Opus aanklopte voor de heffing, was de webwinkel van mening die niet te hoeven betalen, omdat zij in Duitsland is gevestigd en niet in Nederland.
Volgens het Europees Hof maakt het echter niet uit van waar de blanco media geleverd wordt, of waar het bedrijf gevestigd is. Als er aan Nederlanders wordt geleverd mag de Stichting de Thuiskopie ook een heffing eisen.
De tijd dat Nederlanders hun CDR's en DVDR's uit het buitenland halen omdat het daar veel goedkoper is lijkt nu voorbij te zijn. Opus zal de heffing moeten gaan betalen en daarmee zullen de prijzen bij Opus flink omhoog gaan voor Nederlandse klanten. Hoeveel Opus nog precies moet betalen aan thuiskopieheffing is onduidelijk.
De thuiskopieheffing is eigenlijk inmiddels alweer verouderd, tegenwoordig branden mensen vrijwel geen CD's en DVD's meer. Veel verdwijnt nu op externe harde schijven, mobiele telefoons, mp3spelers en straks ook op tablets. Het branden van software en games is ook al jaren niet meer nodig. Stichting de Thuiskopie heeft nog getracht ook een heffing te laten invoeren op eerder genoemde producten maar daar heeft de regering steeds een stokje voor gestoken.
Krijgen straks alle autobezitters op 1 januari alvast een factuur thuis voor de nog te maken verkeersboetes? Je hebt immers een auto dus statistisch gezien mag aangenomen worden dat je die onder andere gebruikt om hard te rijden
[ Bericht 25% gewijzigd door Whiteguy op 18-06-2011 00:37:07 ]![]()
Moet je voor de grap eens een brief sturen naar Stichting Thuiskopie waar je je factuur heen kunt sturen. Want je maakt immers muziek en dan heb je dus recht op een stukje van de taart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen jullie eens ophouden dat te zeggen elke vrijdag
Heb er weer 12 uurtjes er op zitten, en morgen ochtend weer schandalig vroeg melden (voor een student is 07:00 wekker schandalig vroeg iig)
[..]
Schandalig. Bij voorbaat criminaliseren van producten die prima ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden.
Krijgen straks alle autobezitters op 1 januari alvast een factuur thuis voor de nog te maken verkeersboetes? Je hebt immers een auto dus statistisch gezien mag aangenomen worden dat je die onder andere gebruikt om hard te rijden- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
En je had nog een feestje toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef MaJo het volgende:
Tukken heeft niet geholpen, nog steeds misselijknet wat gegeten en blijf misselijk, maar ik hou het tenminste binnen. Dus nu maar doen wat ik wil want het maakt blijkbaar toch niet uit
Het fietspad naast ons huis is afgezet vanwege.....de eikenprocessierups
Net gehoord dat een jongetje uit Twans team leukemie heeft...Vanmiddag hebben ze nog een wedstrijd tegen de ouders... de ouders en dat jongetje komen gewoon, ze willen er een leuke dag voor hem van maken. Maar jeetje... nieuws hakt er wel even in.
Make love, not war ☮![]()
Da's nieuws dat je liever niet hoort Diaan![]()
desalniettemin goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Niet echt nee. Maar ik las dat het bij kinderen nog wel (goed) te genezen is. Daar duimen we maar voor dan!
Inderdaad goedemorgen!Kopje thee is lekker.
Make love, not war ☮![]()
Goedemorgen
Dat is wel even heftig nieuws zeg, Diaan.
Vandaag naar Spamalotmaar daarvoor eerst het huis opruimen, er komen morgenmiddag weer twee mensen thuis en die verwachten wel dat het hier redelijk opgeruimd is denk ik
Don't ask me what I think of you
Yep van Rquote:ben gewoon gegaan en cola gedronken en dat ging wel prima
Mijn ex ook gezien voor het eerst in honderd jaar en ik snap echt niet wat ik ooit in hem zagmaar we kunnen wel normaal weer praten met elkaar dus dat is wel fijn
Een snelle...
Druk, druk, druk:
Donderdagavond een whisky nosing & tasting gehad met 20 (meestal) top whiskies.
Gisteren sportdag van het werk bij Olympos in Utrecht gehad, kampioen Ultimate Frisbee geworden (ik als coach mocht de beker in ontvangst nemen uit handen van Yvonne van Gennip) en vanmiddag-/vanavond een Whisky & Blues party met BBQ in Maartensdijk onder echte Schotse weersomstandigheden...
Morgen ruhetag maar eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |