Wat heeft dit met de toekomst te maken? Diefstal is van alle tijden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
Triest, dit is dus waar we heen gaan in de toekomst en of waar we eigenlijk al lang zijn.
Wel mooi van het zoontje
Ja, natuurlijk is diefstal van alle tijdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de toekomst te maken? Diefstal is van alle tijden.
Probeer zelf is een nieuwsbericht te posten dan?quote:
TS voelt zich persoonlijk aangevallen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Probeer zelf is een nieuwsbericht te posten dan?
Ze mag trots op der zoontje zijn dat hij zo'n gebaar maakt. Daar kunnen veel mensen nog van leren.quote:Haar zoontje had zo'n medelijden met zijn moeder dat hij haar vijf euro van zijn zakgeld schonk.
Nee hoor.Bedankt voor de koffie trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Killaht het volgende:
[..]
TS voelt zich persoonlijk aangevallen?
Ik denk dat dat wel meevalt. TS post iets wat hij/zij zich aantrekt. het is nieuws trouwens, niets nieuws.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Killaht het volgende:
[..]
TS voelt zich persoonlijk aangevallen?
Dat komt omdat internet niet van alle tijden is en dat dingen zoals dit nieuws worden...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is diefstal van alle tijden
Ik bedoel met dat stukje dat het gewoon weg schandalig is dat een vrouw die een toeval krijgt bestolen is.
Dat is niet wat je normaal gesproken hoort en of leest.
Tja... als je elke dag nare berichten naar je hoofd geslingerd krijgt..... dan wordt je vanzelf ongevoelig voor dit soort berichten imho.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep...
maar goed... schijnbaar is dit de normaalste zaak van de wereld inmiddels...
Nou, als dit nieuws wordt is het er toch een stuk beter aan toe in Nederland dan ik dacht. En wordt het alleen maar leuker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat komt omdat internet niet van alle tijden is en dat dingen zoals dit nieuws worden...
Dat klopt zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Tja... als je elke dag nare berichten naar je hoofd geslingerd krijgt..... dan wordt je vanzelf ongevoelig voor dit soort berichten imho.
Je kan elke dag ook positieve berichten posten als tegenpool.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Tja... als je elke dag nare berichten naar je hoofd geslingerd krijgt..... dan wordt je vanzelf ongevoelig voor dit soort berichten imho.
SBS6 nieuws is ook nieuws. Maar verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, als dit nieuws wordt is het er toch een stuk beter aan toe in Nederland dan ik dacht. En wordt het alleen maar leuker.
Dat je er nu vaker mee geconfronteerd word betekent niet dat het er vroeger niet was. De media is alleen een stuk beter en sneller.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is diefstal van alle tijden
Ik bedoel met dat stukje dat het gewoon weg schandalig is dat een vrouw die een toeval krijgt bestolen is.
Dat is niet wat je normaal gesproken hoort en of leest.
Beter?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat je er nu vaker mee geconfronteerd word betekent niet dat het er vroeger niet was. De media is alleen een stuk beter en sneller.
verder is het natuurlijk triest om van zo'n gelegenheid op die manier gebruik te maken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Frutsel het volgende:
Maar ja, die vrouw zal het wel uitgelokt hebbenMisschien is hij zelf wel honderd euro rijker nu
Ik denk dat hij beschikbaarheid van nieuwsbronnen bedoelde. Binnen 3 seconden weet je precies wat er de afgelopen 6 weken heeft plaatsgevonden in schubbekutteveen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Beter?Het lokale streekkrantje bij m'n ouders heeft nog meer nieuwswaarde.
Dat zoontje gaat een mooie carrière als bankier of Minister van Financiën tegemoet.quote:Haar zoontje was bij haar en zag dat een man en een vrouw wegrenden... Haar zoontje had zo'n medelijden met zijn moeder dat hij haar vijf euro van zijn zakgeld schonk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |