das het belangrijkstequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
Meer mensen zijn geen fan van dreads Sjaan. Maar ik wel
Noezquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh joy. Lakje is waarschijnlijk gekidnapt door iemand die ik amper ken.
* IJsdraakje beschouwt 'm als verloren en gaat een nieuwe regelen. *
Slaap lekker dicootje!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Ziet er vet uit Lin!
Ik ga maar eens richting bed rollen geloof ik.
Opi silver shatter. Maar ik krijg de nieuwe van m'n moeder, is liev.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef princess-a het volgende:
chickies! Ik kom nooooit meer terug naar Brabant. Heb echt verschrikkelijk hooikoorts
Awww I'm sowwyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef princess-a het volgende:
chickies! Ik kom nooooit meer terug naar Brabant. Heb echt verschrikkelijk hooikoorts
Ik heb hem gisterenavond op de bus gedaan dus verwacht dat je hem morgen krijgtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico, jouw laatste lakjes enveloppe is nu onderweg! Vandaag op de bus gedaan, was beetje luivolgens mij zijn het er nog 3 ofzo!
Debs en Priem, jullie lakjes zijn nu ook op de bus!
jij oko thnxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem gisterenavond op de bus gedaan dus verwacht dat je hem morgen krijgt![]()
En thx
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico, jouw laatste lakjes enveloppe is nu onderweg! Vandaag op de bus gedaan, was beetje luivolgens mij zijn het er nog 3 ofzo!
Whehequote:
ik denk dat je gewoon nog moet wennen aan de Brabantse gezelligheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheik dacht gister al dat het erg was, met niezen en huilen. Maar nu na een nacht in dit hotel zijn mn ogen helemaal opgezwollen
Guus was wel![]()
Lin wat een mooie haarkleur
Jawel, maar niet van m'n broerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool!
Maareh, jouw broertje is toch jonger>?
wow die is er vroeg bij dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van m'n broerm'n beste vriendin is bevallen! Dus nu ben ik ook tante
Ze word woensdag al 24quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wow die is er vroeg bij dan!
Jongen of meisje?
Dat accent eerst maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon nog moet wennen aan de Brabantse gezelligheid
Lin, ge zijt 'ne wortel!
alweer?!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen van de woningbouw die onaangekondigd in de buitenmuur gaan boren zodat jij je de tyfuspleuris schrikt
gelukkig maar puckz!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Dico!!!
Ik moet nog heel eventjes geduld hebben maar het gaat hartstikke goed met schoondochter
hoe lang nog?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Dico!!!
Ik moet nog heel eventjes geduld hebben maar het gaat hartstikke goed met schoondochter
nog 15 weekjesquote:
I feel your painquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Le fu 2: de laatjes voor OPI en CG beginnen vol te raken in m'n Helmer.
Yayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Weekend !!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, buurman vanmorgen aan de deur met envelop. Die kreeg de postmevrouw niet door de brievenbus gepropt gisteren. Ik vind haar echt niet fanatiek, volgens mij had het best gekund
.
But I haz OPI from Milka .![]()
En iz weekend!
bb sleutelhaakjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag 5 jaar verkerings... Ik heb blommen gehad, en bb sleutelhaakjes in de vorm van een vogeltje
Ja, want die is altijd z'n sleutels kwijtquote:
jullie ook nog he!quote:
ja, in Groningen zijn de kroegen echt tot eeuwig open.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef princess-a het volgende:
Feli SQ
Ik ben superblij: mijn hooikoorts is lekker in Den Bosch gebleven, heb thuis minder last
Brabanders vinden wij liefde uitspraak om te gieren.. Alleen jammer dat er in Brabant geen licht brandt (al zingt Guus van wel) na 2 uur snachts. Zijn op stap geweest in de Carrousel, een scholierentent
in Den Bosch. Volgens de serveerster 1 van de 2 cafes in Den Bosch met een nachtvergunning
Die zijn schattigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, want die is altijd z'n sleutels kwijt
[ afbeelding ]
[..]
jullie ook nog he!
En ja, ik ben te lam om bb uit te loggen
die magneetjes houden gewoon een bos met 12 sleutelsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn schattig! Must have for new home
Misschien steel ik je idee welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die magneetjes houden gewoon een bos met 12 sleutelsen in hun bekje kunnen ze brieven houden en je kan er ook je jas overheen gooien!
Ik denk dat ik nog wat van die setjes ga halen, maken we een vogelmuur
welke essies?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef milka82 het volgende:
Jeej voor Nagelschaartje!
Ik had vandaag een td pakketjeu... vallen de lakjes me wat tegen (Pirates opi's en twee Essies) hmmm,ik kijk het even aan.
Gefeliciteerd SQ enne die voogjes wantz!
alle dagen tot 7 uur kroegen binnen kunnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja, in Groningen zijn de kroegen echt tot eeuwig open.
Maar hier is het altijd nog beter dan in Amsterdam!!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Gatverdamme. Heeft Sien weer eens uit de WC staan drinken, ga je op zo'n natte wc-bril zitten...
Omg dat ja !!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
samson
en lin, ik heb dat gevoel alleen maar als een van die vieze brilzeikers van facilitair me voor was op het werk
brilzeikdames: prima als je hangend wil pissen. Maar doe dan gvd die bril omhoog!!! Zelfs mannen zijn beschaafder!
ik snap dat echt niet. Vrouwen geven wel af op mannen die de bril omlaag laten, maar ondertussen zeiken ze 'm zelf wel onder. Voor vrouwen die echt niet staand kunnen plassen zoals ik is dat echt walgelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg dat ja !!Als ik érgens een hekel aan heb *gruwelt*
Eeecht? Zijn er vrouwen die dat doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
samson
en lin, ik heb dat gevoel alleen maar als een van die vieze brilzeikers van facilitair me voor was op het werk
brilzeikdames: prima als je hangend wil pissen. Maar doe dan gvd die bril omhoog!!! Zelfs mannen zijn beschaafder!
is dat ook iets brabants ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eeecht? Zijn er vrouwen die dat doen?
Heb nooit een natte bril aangetroffen haha.. Dus wellicht iets van de gastvrije brabanders jaquote:
ik snap het ook niet, maar als je het dan echt niet wil, til 'm dan tenminste opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:57 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zou je boven de WC gaan hangen? Raken deze vrouwen de deurklink ook niet aan?
Awww neurootquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een bril-optiller...
Ik vind openbare wc's gewoon echt heel smerig... bril optillen doe ik met een papiertje. Evenals de kraan dichtdraaien. En nee, als ik mijn handen heb gewassen wil ik ook de klink niet meer aanraken
(en ik poets mijn bestek meestal eerst in een restaurant, drink het liefst met een rietje, scheur de eerste 2-3 velletjes wc-papier af, vind het goor om op een warme stoel te gaan zitten en hang niet met mijn hoofd tegen het raam in de trein enzo... en ga zo maar door)
Best wel een beetje, als ik het zo achter elkaar opschrijf.. hahaha!quote:
Ja, dat is ook zo!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik pak alles vast
van bacteries wor je sterk!
da's je Hollandse. "ik heb er 25 cent voor betaald" kantquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo!!
Ik snap ook niet waarom ik zo neurotisch ben
On the other hand: als ik net een peuk heb opgestoken en ik laat hem uit mijn handen op straat vallen, rook ik hem wel verder op. Ik spoor niet
Ik loldequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's je Hollandse. "ik heb er 25 cent voor betaald" kant![]()
Trustequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu slapen, morgen om 8u weer op, om te gaan shooten met Debs!!
Nighty!![]()
QFT!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrusteEn veel plezier morgen
![]()
Lol SQ... Zo kun je het ook bekijken ja
Maar ik ben ook een goor wijf op dat gebied.. BacteriesWhat doesn't kill you, makes you stronger
dat zei ik vandaag in de stad tegen een vrouw. Haar hele jonge zoontje pakte een snoepje van de stoep af en stopte het zo rap in zn mond dat zij er niets meer aan kon doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrusteEn veel plezier morgen
![]()
Lol SQ... Zo kun je het ook bekijken ja
Maar ik ben ook een goor wijf op dat gebied.. BacteriesWhat doesn't kill you, makes you stronger
Ik keek ook, sentimentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook mijn bed inGrease is nu toch voorbij *nostalgie*
Truste meiden
dixies op de derde avond van dynamo open air. Dat de strontberg bijna boven de bril uitkomtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:26 schreef Mss het volgende:
Als je eenmaal op een dixie hebt gezeten is geen enkele wc je te goor meer. Festivals ftw!
Jaaaa pukkelpopquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dixies op de derde avond van dynamo open air. Dat de strontberg bijna boven de bril uitkomt
Wij moeten zo eens gaan karaokeën of singstarrenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
je kan niet eens fatsoenlijk liegen
wat ben jij nou voor een vent
vita bella mi amore dat heb ik vaak moeten horen
la la la la la la la la la
ZEG WAT IS DIT ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Grom... er mag niet meer over boobies etc gepraat worden in mijn vast SC..I just died a little inside
mnohquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Grom... er mag niet meer over boobies etc gepraat worden in mijn vast SC..I just died a little inside
ja nee daar post ik gewoon al ruim 5 jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG WAT IS DIT ALLEMAAL!
SQ ook al over haar vaste SC in het makeup topic
wij zijn maar een 2e keuze SC dus![]()
/dramamode
echt he! Karaokenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij moeten zo eens gaan karaokeÃĢn of singstarren![]()
(met bier ofcoz)
Awwww i'm sowwyyy ! Maar jouw 'boezem' houdt mij wel hier hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG WAT IS DIT ALLEMAAL!
SQ ook al over haar vaste SC in het makeup topic
wij zijn maar een 2e keuze SC dus![]()
/dramamode
quote:
quote:
quote:
*doet druk*quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar soms is het hier zooo extreem rustig... En En En
* PriemGirl gaat in een hoekje zitten
whehehe, ik ben de was aan het opvouwen en dacht echt 3 minuten geleden: bier!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
Argh wat heb ik een hekel aan poetsenKrijg er de neiging van om aan de drank te gaan
*gaat maar weer verder*
Sowieso: Na 12u is een aperitiefje altijd te verantwoordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, ik ben de was aan het opvouwen en dacht echt 3 minuten geleden: bier!
1 boxspring? ook 1 matras of wel 2 matrassen? Met 1 matras in die maat moet je opletten hoor, behalve dat het reuze onpraktisch is ga je ook snel in een kuil liggen, wij hebben bewust 2 matrassen gekozen en ik heb geen spijt, anders rolde ik elke nacht tegenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Was !!!Die zit al een aantal uur in mijn machine te stinken; bedenk ik me net
Even uithalen...
Daarna stofzuigen en dweilen... Boven is dan weer helemaal netjes.
Oeh oeh ! Wij hebben paar weken geleden een nieuw bed gekochtBoxspring 220x180
![]()
Kan mijn vriend eindelijk eens fatsoenlijk liggen
Ik was elke week 1 ondergoedwas. Hoef meestal maar 7-10 paar te sorteren, is zo gepiept... is dat niet een idee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat sokkenwas... 28 paar sokken sorteren![]()
Ze bedanken je.quote:
nee, ik vertik het om elke week te wassen, dat komt wel als ik later kinderen hebquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik was elke week 1 ondergoedwas. Hoef meestal maar 7-10 paar te sorteren, is zo gepiept... is dat niet een idee?
dat had ik ook, altijd zwarte van h&m, maar toen kreeg ik een vriend die hetzelfde deed, dus nu heb ik allemaal bonte sokkenquote:
dus jij moet ook wassen zoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Er zaten al allemaal make-upvlekken en nepbloedvlekken op mijn jurkje, gooi ik er nu in de trein ook nog eens chocomel overheen...
Seriously....
Doosquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Er zaten al allemaal make-upvlekken en nepbloedvlekken op mijn jurkje, gooi ik er nu in de trein ook nog eens chocomel overheen...
Seriously....
Joepie!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doos. Mijn pakje was binnen, het is mijn telefoon
!
Dat.quote:
Errrr zijn van die 2 naast elkaar met 1 topping matras er overheenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
1 boxspring? ook 1 matras of wel 2 matrassen? Met 1 matras in die maat moet je opletten hoor, behalve dat het reuze onpraktisch is ga je ook snel in een kuil liggen, wij hebben bewust 2 matrassen gekozen en ik heb geen spijt, anders rolde ik elke nacht tegenaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
volgende bed wordt hopelijk ook een boxspring... Mijn schenen zijn permanent bont en blauw door die #*@& mdf bedombouw
De hele dag in de stad rondlopen met een vermoeiend sujet pogend de asociale vierdaagse lopers te ontwijken. Inclusief plensbuien en heul veul wind.quote:
Verlang tot ie geleverd wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef princess-a het volgende:
Ik doe trouwens ook rustig 2 verschillende sokken aan :p zitten dan toch laarzen overheen
Boxspring
Peheheh ze krijgen een nieuwe matras van mijn oudersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou nooit op tweedehands matrassen willen slapen, suf hede reden dat we bb's oude matrassen nog gebruiken is dat er voor mijn tijd nooit een ander vriendinnetje vaker dan 1 keer in dat bed heeft geslapen
Hier staat mijn oud bed op zolderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
ah, zo!
Het oude bed van mijn ouders staat wel op zolder hier, incl matras. Heb ik eindelijk een logeerkamer, heb ik nooit meer een logee
heb je foto?quote:
Ik wil best een keer komen bieren en logeren hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
ah, zo!
Het oude bed van mijn ouders staat wel op zolder hier, incl matras. Heb ik eindelijk een logeerkamer, heb ik nooit meer een logee
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil best een keer komen bieren en logeren hoor
Ja, zo komt je logeerbed nooit volquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar van dat soort logeerpartijen wordt iemand anders helaas heel chagrijnig
ja, ik weet hetquote:
Dat komt wel goed wijffie, komt wel een keerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik weet hetals we een keer goed plannen, en dan een minibrabantmeet doen, kan het wel een keer
moet puckzzz er wel nog tussen
Neuuut !quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed wijffie, komt wel een keer
Oh, en ik slaap ook prima op een luchtbed o.i.d.
op lin gaan liggen gaat 'm niet worden als je babies wilquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuuut !
Volgens mij ben jij een prima kussen
* PriemGirl gaat op Lin liggen![]()
Babyyyyyy !! *rammelderammelderammel*
ik weet niet of het ikeabed dat allemaal houdt als jullie ammel komen! Maar tuurlijk, binnenkort maar ff iets plannenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
Mag ik ook komen?
* Diconnected zet haar puppyoogjesop
Wat friemelen mag welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op lin gaan liggen gaat 'm niet worden als je babies wil
Oehhh dat wordt stapelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of het ikeabed dat allemaal houdt als jullie ammel komen! Maar tuurlijk, binnenkort maar ff iets plannendebsterr heeft straks ook een logeerkamer in eindhoven
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op lin gaan liggen gaat 'm niet worden als je babies wil
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:12 schreef Diconnected het volgende:
Ja het is echt een wolk van een baby, je gelooft bijna niet dat ze pas een dag oud is! Maar ze is heel zoet, eerste nacht was super verlopen, alleen wakker moeten maken voor flesjes. En vanmiddag ook, bij iedereen op de arm en geen kick
zolang je me niet uit mijn slaap houdt, we hebben planken vloeren en logeerbed staat recht boven de mijnequote:
3400 gram inmiddels!quote:
Ohh maar ik heb al een keer met Lindy het bed gedeeld, ik kan ook heel goed slapen op banken en stretchers enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of het ikeabed dat allemaal houdt als jullie ammel komen! Maar tuurlijk, binnenkort maar ff iets plannendebsterr heeft straks ook een logeerkamer in eindhoven
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Lindytje het volgende:
Da's waar ook ja! Ik heb al een keer met Dico en een keer met IJs het bed gedeeld
spekkie babiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
3400 gram inmiddels!
[..]
Ohh maar ik heb al een keer met Lindy het bed gedeeld, ik kan ook heel goed slapen op banken en stretchers enzo
ja, en het bad....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Lindytje het volgende:
Da's waar ook ja! Ik heb al een keer met Dico en een keer met IJs het bed gedeeld
quote:
Ken d'r nog een.quote:
Baby's met van die mega-spek-armen, waardoor je dat elastiekjes-idee om die polsjes hebtquote:
Ohja, da's niet zo hendigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
op de bank wil je hier trouwens niet liggen, ik heb drie huispanters die vooral 's nachts actief zijn
van die michelin poppetjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Baby's met van die mega-spek-armen, waardoor je dat elastiekjes-idee om die polsjes hebt![]()
We sturen BB gewoon het huis uit. Kunnen we bij jou der ook bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
op de bank wil je hier trouwens niet liggen, ik heb drie huispanters die vooral 's nachts actief zijn
Ik ook, zo'n lekkere dikkequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die michelin poppetjeszo was ik ook
da's ook een optiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
We sturen BB gewoon het huis uit. Kunnen we bij jou der ook bij
dikke babies zijn ook blijer. En je kan zo lekker in die spekjes happenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:25 schreef Diconnected het volgende:
En ja, tis echt een spekkiezat de hele tijd van, ahhhhh dikke armpjes!
Ja, heeft ie ook geen last van onsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook een optielaat ik 'm wel bij m.n ouders slapen
Gewoon waarschuwen en ergens mee omkopen zodat ze braaf zijn natuurlijk!quote:
Nomnomnomnomnomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik was ook echt zo'n dikke kale baby
maar wel lenig genoeg voor teensabbelen
Sturen we ook naar de oudersquote:
Nee, helaas...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
is er niemand hier met een vrijstaand huis in het bos?
oh jollyquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
perspectief zie ik!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar 2-kapper met best goed geïsoleerde muren
Nee, pantykousjes, of geen sokken. Ik draag niet heel vaak sokken eigenlijk....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vertik het om elke week te wassen, dat komt wel als ik later kinderen heben draag jij geen sokken dan?
Ik neem wel een playstation met singstar meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
En ook zolder met logeerruimte![]()
Maar... woon in dorpkeMet bus wel goed bereikbaar
Mag hier best ook (maar ik heb geen playstation en geen singstar)
M'n schoonvader, maar die laat zich vast niet verjagenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik neem wel een playstation met singstar mee
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Dan alleen nog datum prikkenEn ik jaag mijn vriend wel naar zijn ouders
En jij komt ook ja !!!quote:
Surf's up !!quote:
Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn agenda geeft aan dat eerste weekend van augustus eerste weekend is waar we niks hebben![]()
6/7 aug.
Juli staat al ramvol
Dikke kans dat ik dan ook niet kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn agenda geeft aan dat eerste weekend van augustus eerste weekend is waar we niks hebben![]()
6/7 aug.
Juli staat al ramvol
Een gifje van de fotoshoot die ik vandaag heb gedaanquote:
Gelukkig is 'ie geen sigaretten halenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
truste lindy!
Hm, bb ging om kwart voor negen ff een rondje wandelen en hij is nog niet terug
naja, toen ik smste waar ie was zei hij " in de stad "quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig is 'ie geen sigaretten halen.
waarschijnlijk is er niets aan de hand maar zijn mannen gwoon weer lomp ..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, toen ik smste waar ie was zei hij " in de stad "
en toen ik vroeg, in de kroeg ofzo? zei hij " nee lopen, dat wist je toch "
maar als hij zo doet is er meestal iets aan de hand. Dan gaat ie nadenken. Ik heb alleen echt geen flauw idee wat 't zou kunnen zijn
het dekt de strekking aardig, maar ik ben gelukkig ook goed in het er uit trekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mannen zijn stom SQ![]()
En dan komt hij thuis, heeft hij alles op een rijtje en is er klaar mee, en dan wil jij alles horen, in detail, het liefst schriftelijk in drievoud, want je hebt je geen zorgen zitten maken, dan wil je ook weten waarom. En als je vraagt waarom hij nou zo lang ging wandelen, komt hij niet verder dan "gewoon"![]()
*stereotypes ftw*
ja, en ga je met laptops frisbeeen toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dat jezelf opnaaien ken ik wel jauiteindelijk is er niks aan de hand of heeft het niks met jou te maken etc... zit je jezelf een paar uur lang op te vreten
Bedenk me net dat het bij ons lang geleden is dat dat gebeurdeTegenwoordig schreeuwen we het naar elkaar als ons iets dwars zit
En datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en ga je met laptops frisbeeen toch?
ja ik ken ht ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dat jezelf opnaaien ken ik wel jauiteindelijk is er niks aan de hand of heeft het niks met jou te maken etc... zit je jezelf een paar uur lang op te vreten
Bedenk me net dat het bij ons lang geleden is dat dat gebeurdeTegenwoordig schreeuwen we het naar elkaar als ons iets dwars zit
dit ken ik zeker! Als ik geīrriteerd ben is in een paar uur het hele huis opgeruimd en schoonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het dekt de strekking aardig, maar ik ben gelukkig ook goed in het er uit trekkenmaar het viel mee hoor
bijjkomend voordeel is dat ik uit frustratie in de tussentijd de hele benedenverdieping heb opgeruimd
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Gel is weer gezet.
Nu naar bed![]()
Truste meiden!
trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |