das het belangrijkstequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
Meer mensen zijn geen fan van dreads Sjaan. Maar ik wel
Noezquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh joy. Lakje is waarschijnlijk gekidnapt door iemand die ik amper ken.
* IJsdraakje beschouwt 'm als verloren en gaat een nieuwe regelen. *
Slaap lekker dicootje!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Ziet er vet uit Lin!
Ik ga maar eens richting bed rollen geloof ik.
Opi silver shatter. Maar ik krijg de nieuwe van m'n moeder, is liev.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef princess-a het volgende:
chickies! Ik kom nooooit meer terug naar Brabant. Heb echt verschrikkelijk hooikoorts
Awww I'm sowwyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef princess-a het volgende:
chickies! Ik kom nooooit meer terug naar Brabant. Heb echt verschrikkelijk hooikoorts
Ik heb hem gisterenavond op de bus gedaan dus verwacht dat je hem morgen krijgtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico, jouw laatste lakjes enveloppe is nu onderweg! Vandaag op de bus gedaan, was beetje luivolgens mij zijn het er nog 3 ofzo!
Debs en Priem, jullie lakjes zijn nu ook op de bus!
jij oko thnxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem gisterenavond op de bus gedaan dus verwacht dat je hem morgen krijgt![]()
En thx
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico, jouw laatste lakjes enveloppe is nu onderweg! Vandaag op de bus gedaan, was beetje luivolgens mij zijn het er nog 3 ofzo!
Debs en Priem, jullie lakjes zijn nu ook op de bus!
Whehequote:
ik denk dat je gewoon nog moet wennen aan de Brabantse gezelligheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheik dacht gister al dat het erg was, met niezen en huilen. Maar nu na een nacht in dit hotel zijn mn ogen helemaal opgezwollen
Guus was wel![]()
Lin wat een mooie haarkleur
Jawel, maar niet van m'n broerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool!
Maareh, jouw broertje is toch jonger>?
wow die is er vroeg bij dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van m'n broerm'n beste vriendin is bevallen! Dus nu ben ik ook tante
Ze word woensdag al 24quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wow die is er vroeg bij dan!
Jongen of meisje?
Dat accent eerst maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon nog moet wennen aan de Brabantse gezelligheid
Lin, ge zijt 'ne wortel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |