Hey ik heb het ook een paar keer geroepen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Numa Numa guy
Is het een soort guess the meme of doe ik dit alleen
Ik kom net binnen, een wedstrijdje tussen ons 2 dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey ik heb het ook een paar keer geroepen!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFF???????????????????????
ja echtquote:
Ja, laten we er een guess game van maken. Er zitten nog een paar kleine doordenkertjes inquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Numa Numa guy
Is het een soort guess the meme of doe ik dit alleen
Badgerbadger, unicorn attack, nyan cat, Justin Bieber (niet noodzakelijk in deze volgorde!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja echt
Ik dacht laat ik even refreshen
En opeens totaal andere muziek
Welke nummers zijn er gedraaid dan? Ik hoorde heel de tijd een vervelende rap
leuk... moet je zo ff regels aankondigen enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, laten we er een guess game van maken. Er zitten nog een paar kleine doordenkertjes in
heb ik Bieber gemistquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Badgerbadger, unicorn attack, nyan cat, Justin Bieber (niet noodzakelijk in deze volgorde!)
Hmm.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leuk... moet je zo ff regels aankondigen enzo
Ja, dat klopt wel. Dit was de tune (in 8-bit) bij ONZ-radio als er geen DJ verbonden was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hoor ik een vaag nummer? Klopt dat? Anders moet ik even refreshen ofzo
ah, de eerste is voor mij zo te zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm.
Degene die het als eerst raadt krijgt een + van me. Degene met de meeste +jes is de winnaar.
Hehehe, echt een held!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen ook weer wat ouder
klik anders hier om in een media player zoals VLC of Winamp te luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hoor ik een vaag nummer? Klopt dat? Anders moet ik even refreshen ofzo
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit liedje had origineel een uitgebreide tekst wat hij vond van de (russische) overheid, die gooide een ban op zijn liedje, toen deed hij maar gewoon trololo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |