abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98295650
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom hebben deze mensen geen problemen met chinezen of surinamers
Dat is nu het geval misschien, vroeger lag dat ook anders. Elk decennium heeft z'n zondebokken.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:29:12 #227
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_98295685
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom hebben deze mensen geen problemen met chinezen of surinamers maar wel met marokanen?? Waar zou dit aan liggen??
Sommige mensen zeggen dan dat iedereen door een blond mannetje zou zijn gehersenspoeld met leugens...
Men geeft dan Wilders veel te veel credit. Als hij een hetze tegen lieve, witte konijntjes zou beginnen, dan zou hij geen zetel meer halen.
Er is gewoon een kern van waarheid.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_98295884
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is nu het geval misschien, vroeger lag dat ook anders. Elk decennium heeft z'n zondebokken.
Grappig is dat he....vooral mensen die het niet bewust hebben meegemaakt kunnen zich niet voorstellen dat er ooit zo ook over Molukkers, Turken en Surinamers werd gesproken.

Tegenwoordig wordt er een religie bijgehaald dat is politiek correcter dan het hebben over 1 specifieke natie, maar voor de rest is het oude wijn in nieuwe kruiken.
pi_98295936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 04:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik mag blijven *O*

[ afbeelding ]

Grappig, dat lijstje van BN-ers wat dan bij de uitslag volgt :D

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand die in Nederland wil komen wonen/werken/leven moet weten uit welk land in verweggistan wij de nootmuskaat importeren :?
Mocht je toch wel, dit is hooguit om een indicatie te krijgen over het examen.
Zou weleens een echt examen willen zien en niet iets van een of andere "anti" site.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:36:14 #230
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98296018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Sommige mensen zeggen dan dat iedereen door een blond mannetje zou zijn gehersenspoeld met leugens...
Men geeft dan Wilders veel te veel credit. Als hij een hetze tegen lieve, witte konijntjes zou beginnen, dan zou hij geen zetel meer halen.
Er is gewoon een kern van waarheid.
Ik zou het nou niet allemaal op Wilders willen afschuiven, dat is te veel eer inderdaad. Maar dat er steeds meer haat voor moslims/Marokkanen is gekomen in de jaren '00 heeft niks met een kern van waarheid van doen, maar alles met onderbuikgevoelens en selectieve berichtgeving.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98296456
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Ik zou het nou niet allemaal op Wilders willen afschuiven, dat is te veel eer inderdaad. Maar dat er steeds meer haat voor moslims/Marokkanen is gekomen in de jaren '00 heeft niks met een kern van waarheid van doen, maar alles met onderbuikgevoelens en selectieve berichtgeving.
Heeft meer te maken met het openen van ogen en het inzien dat multiculti-holland gefaald heeft.
pi_98296606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Ja er zijn onderbuikgevoelens, ja er is selectieve berichtgeving maar boven al zijn er erg veel marokaanse jongens die problemen veroorzaken.
pi_98296695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:49 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ja er zijn onderbuikgevoelens, ja er is selectieve berichtgeving maar boven al zijn er erg veel marokaanse jongens die problemen veroorzaken.
In 90% van de gevallen (grof geschat), zijn het altijd jongens/mannen die voor problemen zorgen. Preventief alle jongens/mannen tussen de 12 en 28 opsluiten zou het misdaadcijfer enorm doen dalen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:53:42 #234
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98296778
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met het openen van ogen en het inzien dat multiculti-holland gefaald heeft.
Niet als ze geen problemen hebben met Chinezen en Surinamers. Ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen praten over de multiculturele samenleving alsof het een project is dat kan lukken of mislukken. Het is gewoon een gevolg van globalisering en je kan het niet zomaar even stopzetten. Je zal er dus gewoon het beste van moeten zien te maken want met uitspraken als "de multiculti is mislukt" en "gooi ze er maar uit" heb je dus vooral jezelf, want de multiculti gaat gewoon door.
pi_98296812
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met het openen van ogen ....
:')
quote:
en het inzien dat multiculti-holland gefaald heeft.
Moet je niet eerst een doelstelling hebben om te constateren dat iets gefaald heeft ? De multiculti heeft niet "gefaald" , de multiculturele maatschappij is gewoon een feit. Net als zwaartekracht dat is. Met holle frasen en stoere taal strooien zorg je niet dat dat verdwijnt.
pi_98296978
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:53 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen praten over de multiculturele samenleving alsof het een project is dat kan lukken of mislukken.
Die multiculturele samenleving dat is gewoon Nederland. En Nederland draait gewoon door.
En Nederland is echt niet mislukt.
Door deze eigenschap van Nederland als een project te beschouwen houd men de illusie dat die eigenschap veranderd kan worden. Bijv. door buitenlanders deporteren ofzo .
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:02:17 #237
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98297140
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Moet je niet eerst een doelstelling hebben om te constateren dat iets gefaald heeft ? De multiculti heeft niet "gefaald" , de multiculturele maatschappij is gewoon een feit. Net als zwaartekracht dat is. Met holle frasen en stoere taal strooien zorg je niet dat dat verdwijnt.
Angela Merkel en Geert Wilders, vinden dat multiculti-Europa gefaald heeft. Dus het moet waar zijn. |:(
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:02:19 #238
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98297142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:49 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ja die zijn er, maar nog steeds is dat niet de hoofdoorzaak voor de haat. Dit blijkt bijvoorbeeld ook aan de haat voor de islam terwijl een goede moslim echt geen problemen veroorzaakt in Nederland.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die multiculturele samenleving dat is gewoon Nederland. En Nederland draait gewoon door.
En Nederland is echt niet mislukt.
Door deze eigenschap van Nederland als een project te beschouwen houd men de illusie dat die eigenschap veranderd kan worden. Bijv. door buitenlanders deporteren ofzo .
Inderdaad, je wordt dus alleen maar gefrustreerder op die manier.
pi_98297651
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Angela Merkel en Geert Wilders, vinden dat multiculti-Europa gefaald heeft. Dus het moet waar zijn. |:(
gelly en Repelsteeltje zeggen dat er niet gefaald is dus dan moet dat waar zijn.
pi_98297751
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik sla beiden toch hoger aan dan, let's say, jij of Cohen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98297780
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

gelly en Repelsteeltje zeggen dat er niet gefaald is dus dan moet dat waar zijn.
Beste man, je kunt niet stellen dat iets gefaald heeft als je vantevoren geen doelen hebt gesteld. Wie had precies als doelstelling Nederland multicultureel te maken :? Dat is Nederland al sinds het bestaat. Stellen dat "de multiculti gefaald heeft" is niets meer dan een politiek correcte racistische uiting. Het suggereert namelijk dat alles wat niet-Nederlands is (wat dat ook moge inhouden) hier niet thuishoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 16:20:12 ]
pi_98297822
quote:
Een 5,3 hahahaha
pi_98297893
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Beste man, je kunt niet stellen dat iets gefaald heeft als je vantevoren geen doelen hebt gesteld. Wie had precies als doelstelling Nederland multicultureel te maken :? Dat is Nederland al sinds het bestaat. Stellen dat "de multiculti gefaald heeft" is niets meer dan een politiek correcte racistische uiting. Het suggereert namelijk dat alles wat niet-Nederlands is (wat dat ook moge inhouden) hier niet thuishoort.
Het doel was om iedereen goed te laten integreren. Hiervoor maken we alle middelen vrij. We maken inburgerings cursussen en andere cursussen etc om te integreren.... zie nu; faliekant mislukt. Nog steeds spreekt een groot gedeelte van de marokaanse gemeenschap geen tot slecht Nederlands, weigeren mannen om vrouwen een hand te geven en vrouwen weigeren om hun uiterlijk aan te passen zodat ze werk kunnen krijgen.

Nee het gaat echt top! (aldus links)
pi_98297954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Ha, wat een faal zeg. Er is lange tijd bewust een multicultureel-beleid gevoerd: integratie met behoud van eigen cultuur noemde men dat. En dat weet je best, dus waarom lieg je?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98298239
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ha, wat een faal zeg. Er is lange tijd bewust een multicultureel-beleid gevoerd: integratie met behoud van eigen cultuur noemde men dat. En dat weet je best, dus waarom lieg je?
En wat wil je daarmee aantonen? Volgens de onderzoekscommissie van de 2e Kamer zijn de resultaten zelfs goed te noemen dus leg even uit waar het dan fout zit?

De domheid regeert weer eens, voordat de moslims de lul waren was iedere surinamer een luie flikker en een crimineel om maar eens wat te noemen en nu zijn er ineens geen problemen met surinamers meer...dus of integratie heeft perfect gewerkt of er is gewoon van zondebok veranderd. Jij mag kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 16:31:20 ]
pi_98298240
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het doel was om iedereen goed te laten integreren. Hiervoor maken we alle middelen vrij. We maken inburgerings cursussen en andere cursussen etc om te integreren.... zie nu; faliekant mislukt. Nog steeds spreekt een groot gedeelte van de marokaanse gemeenschap geen tot slecht Nederlands, weigeren mannen om vrouwen een hand te geven en vrouwen weigeren om hun uiterlijk aan te passen zodat ze werk kunnen krijgen.

Nee het gaat echt top! (aldus links)
Het is heel simpel, stiekem zijn veel nederlanders racistisch en sluiten 'vreemden' uit, dit remt integratie. En die inburgeringscursus, lol. Ik heb 'em net gedaan en ben gezakt. Da's toch wel vreemd voor iemand die in Nederland is geboren en getogen.
  Eindredactie Games vrijdag 17 juni 2011 @ 16:32:52 #247
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98298324
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef MadScientist het volgende:
Zo'n wet die de niqaab verboden maakt is ook symboolpolitiek. Ik woon nu zo'n 9 jaar in Amsterdam en ik heb volgens mij 1x iemand in zo'n ding zien lopen. Hoeveel mensen zouden er dan in NL rondlopen met een niqaab? Weinig.
Net als dat 130 mogen rijden. Een broodkruimel die de kiezer wordt toegeworpen, die hem met veel plezier oppeuzelt.
Dan gaan wij eens samen naar het Bos en Lommerplein en dan mag jij noteren hoeveel jij er zit. Ik zou paar kladblokjes en een puntenslijper mee nemen als ik jouw was!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_98298382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee aantonen? Volgens de onderzoekscommissie van de 2e Kamer zijn de resultaten zelfs goed te noemen dus leg even uit waar het dan fout zit?

De domheid regeert weer eens, voordat de moslims de lul waren was iedere surinamer een luie flikker en een crimineel om maar eens wat te noemen en nu zijn er ineens geen problemen met surinamers meer...dus of integratie heeft perfect gewerkt of er is gewoon van zondebok veranderd. Jij mag kiezen.
Het toverwoord is TE. En in vele steden is het gewoon TEveel geworden, die zijn niet meer als NLs herkenbaar. Zo ben ikzelf verhuisd zodat mijn kinderen niet de enige niet-moslims in de klas waren, ik heb daar gewoon geen zin in. In klassen met meisjes van 6 met hoofddoeken op omdat ze 'anders sexueel aantrekkelijk zijn en mannen het hoofd op hol brengen :'). En dat is mijn goed recht.

En daarom is deze trendbreuk gewoon terecht en normaal. Ja, NL veranderd, maar laat het nog wel herkenbaar zijn als Europees land. En er is niets mis mee dat te willen, ongeacht wat zelfhaters ook zeggen. En je moet al helemaal niet als overheid zo'n transformatie gaan faciliteren.
pi_98298467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het is heel simpel, stiekem zijn veel nederlanders racistisch en sluiten 'vreemden' uit, dit remt integratie.
Ja veel mensen zijn dat, maarre... vlak alsjeblieft het racisme van allochtonen niet uit. Ga voor de gein eens bij Marokkanen en Turken vissen over negers, de tering wat er dan uitkomt :')
Of ga eens tegen een Hindu zeggen dat moslims leuke mensen zijn, nou berg je maar.
pi_98298841
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja veel mensen zijn dat, maarre... vlak alsjeblieft het racisme van allochtonen niet uit. Ga voor de gein eens bij Marokkanen en Turken vissen over negers, de tering wat er dan uitkomt :')
Of ga eens tegen een Hindu zeggen dat moslims leuke mensen zijn, nou berg je maar.
Ik ken zelfs hindoestaanse indiers met islamitische pakistanen als vrienden.
Maar ik vlak dat zeker niet uit, racisme bevindt zich onder ieder volk. Betekent niet dat het dan recht te praten is dat we dat zelf ook doen.
De meeste islamieten zijn 'gewone' mensen. Ik ben m'n hele leven al stadsjongen en heb zodoende genoeg met ze te maken gehad om dit te weten. De meeste Wilders-stemmers wonen op plaatsen waar de minste 'buitenlanders' wonen. Die mensen zijn gehersenspoeld met angst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')