Toen een hele rit over de A7 gemaakt met 220 km/u.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Geerd het volgende:
Wil dit blokje nog keer even testen maar boven de 220 vond ik het eigenlijk al wel best met het oude blok.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef OPM het volgende:
auto's staan echt stil op die vid, moet echt niks gebeuren...dan is het gewoon klaar.
Tja nu sta je aan de top.quote:
Dat was ook niet het ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat ik achterop ga
Ahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Bunnybeater het volgende:
@ BazzieK, op de smiley klikken(linksonder)
pics plzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie net in het Triumph topic dat je een beetje oudere smaak hebt.
quote:
quote:[message=20109567,noline]Geerd schreef op 21 juni 2011 @ 16:52[/message]:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_quizdeelnemer.html
Mooi vrouwtje
Ik wil ook wel even naar dat achterbandje kijken hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
Pfff het is best moeilijk WB te zijn..
Dinnetje had gevraagd of ik even naar haar zachte achterbandje wilde kijken.
1 bar en drie dagen geleden nog opgepompt.
Maar ik ga in het donker gelijk de velgen poetsen, remschijven ontvetten (uitgeschoten met de siliconenspray) , motorolie en koelvloeistof (lampje brande vanmiddag) bijvullen. En zo is het alweer half twaalf.
![]()
Grrrrr ga maar is een keer dagje mee met de treinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie net in het Triumph topic dat je een beetje oudere smaak hebt.
Treinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grrrrr ga maar is een keer dagje mee met de trein
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Trein, ik heb een treinabbo, maar ik maak meer gebruik van me motor naar me werk
Je weet dat Geerd 3 meter 10 is en eigenaar van de NS?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Trein, ik heb een treinabbo, maar ik maak meer gebruik van me motor naar me werk
Geef je geen ongelijk, had ook altijd vrij vervoer maar pakte de div wel, alleen dit is anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je weet dat Geerd 3 meter 10 is en eigenaar van de NS?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef Geerd het volgende:
Enja ben er best trots op hartstikke mooi bedrijf Wij hc's en machinisten zorgen toch elke dag weer voor een mooi stukje logistiek.
Je hoort mij ook niet klagen over de treinen ed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geef je geen ongelijk, had ook altijd vrij vervoer maar pakte de div wel, alleen dit is anders.
Enja ben er best trots op hartstikke mooi bedrijf Wij hc's en machinisten zorgen toch elke dag weer voor een mooi stukje logistiek.
En zelfs wanneer het niet kan, zorg ik er weer voor dat het WEL gebeurt.
Hehehe als ik weer wat fout doe krijg ik ook altijd dat gevoelquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef PeeJie_ het volgende:
Vanmorgen weer heerlijk tussen de file doorgereden bij Amsterdam btw, alleen op een gegeven moment vrij baan, toen had ik het idee dat er een auto achter me bleef plakken (ik reed nogal door), maar gelukkig ging die de andere kant op
De overtredingen die leuk beginnen te worden beginnen idd bij 100 euroquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehehe als ik weer wat fout doe krijg ik ook altijd dat gevoel
Zijn niet de leukste bedragen beneden de 100,- kom je er vaak niet meer mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |