Ja maar dat heeft niets te maken met lief voor een vrouw zijn in een relatie. Als je dit topic leest staat het bol van mannen die beweren dat dat al toegeven aan het feminisme is. Of betalen voor een vrouw, of haar band plakken, of dat soort in mijn ogen mannelijke 'gestures'.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar zit hem het probleem. Vrouwen en mannen zijn volledig volwaardig voor de wet. Feministen willen meer, wat automatisch betekend dat de man minder gelijkwaardig is.
Noorwegen is een uitstekend voorbeeld van een mislukte feministische samenleving.
Feministen zijn hypocrieten die door hun moeder zijn geïndoctrineerd dat ze achtergesteld worden, terwijl het goede leven ze min of meer in de schoot geworpen wordt. Iedereen haat een verwend kind.
Niks mis met het betalen voor een vrouw. Maar ze kan niet verwachten dat ik dat blijf doenquote:
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef wise het volgende:
[..]
Niks mis met het betalen voor een vrouw. Maar ze kan niet verwachten dat ik dat blijf doen
Als ze dat zelf wilt moet je haar niet gaan tegenhouden he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Hoezo nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Als ze dat zelf wilt moet je haar niet gaan tegenhouden he.
quote:
Als jij het zo ziet moet je vooral niet voor een vrouw betalen, jij hoerenloper!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:07 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis.
Hij 'koopt' dus eigelijk hetgene wat hij 'terug krijgt' door te betalen voor eten en drinken. Een soort van prostitutie dus.
Moet je ook niet de sletjes nemen jarane..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
probleem bij die van ons is dat de meesten golddigger zijn
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
Voor vrouwen en ouderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
quote:
Dat raar vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Klopt, jij niet.quote:
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen, dat is de taak van je vader.
Dan is het schijnbaar al een generatie eerder misgegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |