Moet je ook niet de sletjes nemen jarane..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
probleem bij die van ons is dat de meesten golddigger zijn
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
Voor vrouwen en ouderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
quote:
Dat raar vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Klopt, jij niet.quote:
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen, dat is de taak van je vader.
Dan is het schijnbaar al een generatie eerder misgegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".
OLOL.quote:
Ik vrees dat het aan je eigen vader heeft gelegenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen, dat is de taak van je vader.
Nou klink je net als een bejaarde die zit te vitten op "de jeugd van tegenwoordig"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan is het schijnbaar al een generatie eerder misgegaan.
En dit, ik had al de intentie om iets te posten į la: volgens mij ben jij blijven hangen in een bepaald tijdsbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan je eigen vader heeft gelegen. Waarschijnlijk ook een niet al te helder persoon die tradities uit de 18e eeuw in leven meent te moeten houden.
Afstandsbediening is dus de man zijn eigendom he. Jij snapt het echt niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
OLOL.
Erg sterk sta je niet in je schoenen of wel? Ik neem aan dat je tuinbroekdragende vriendin ook bepaald wat er op TV komt 's avonds?
Als hij voor zijn vriendin betaalt zal ze alles behalve een tuinbroek zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
OLOL.
Erg sterk sta je niet in je schoenen of wel? Ik neem aan dat je tuinbroekdragende vriendin ook bepaald wat er op TV komt 's avonds?
Zucht. Nee dombo. Het gaat erom dat in een dergelijke situatie verondersteld kan worden dat de man volledig onder de plak zit, wat vaak als gevolg heeft dat ze zulkse helse stappen gaat ondernemen als pittige kapsels, vlotte montuurtjes en ditto kleding.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als hij voor zijn vriendin betaalt zal ze alles behalve een tuinbroek zijnJij snapt het echt niet. De tuinbroeken slaan juist op feministes die er op staan alles zelf te betalen omdat ze onafhankelijk zijn. Dames die voor zich laten betalen snappen natuurlijk wel dat ze niet in een tuinbroek aan moeten komen.
Och och, wat 'discussieer' jij lelijk zeg. Wat een gescheld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zucht. Nee dombo. Het gaat erom dat in een dergelijke situatie verondersteld kan worden dat de man volledig onder de plak zit, wat vaak als gevolg heeft dat ze zulkse helse stappen gaat ondernemen als pittige kapsels, vlotte montuurtjes en ditto kleding.
Maarja dat jij achterlijk bent heb je al een aantal keer bewezen in dit topic.
Mooi gezegd, dit is ook hoe het hoort. Dit is duidelijk niet onder de plak zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och och, wat 'discussieer' jij lelijk zeg. Wat een gescheld.Geen manieren heb jij op alle fronten.
Nee, het gaat er om dat de man het heft in eigen hand neemt en betaalt voor zijn vriendin waardoor zij het gevoel heeft dat ze hem moet behagenDit zijn voor feministes hele vieze worden, geloof me. Die willen laten zien dat ze hun man niet per se moeten pleasen en gaan daarom korte pittige kapsels en tuinbroeken dragen.
Veruit de meeste samenwonend of getrouwde vrouwen zonder kinderen werken ook gewoon partime.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zien FOK!mannen dat over het algemeen niet. Die denken dat het huishouden en opvoeding van de kinderen geen tijd kost
Ga lekker in een serieus subforum discussiėren zeikneus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och och, wat 'discussieer' jij lelijk zeg. Wat een gescheld.Geen manieren heb jij op alle fronten.
Ah, een soort hoer zeg maar. Got it.quote:betaalt voor zijn vriendin waardoor zij het gevoel heeft dat ze hem moet behagen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Veruit de meeste samenwonend of getrouwde vrouwen zonder kinderen werken ook gewoon partime.
Ze zijn gewoon lui.
Zo hard werken is het ook niet,alleen in het begin,verder als het kind wat ouder word en naar school gaat en zijn eigen troep op kan ruimen valt dat hard werken wel mee.
Ik stel voor om samen partime te werken
Dat jij het zo interpreteert zit toch echt in jouw eigen bolletje. En als jij het zo interpreteert moet jij inderdaad nooit voor een vrouw gaan betalen, als jij haar dan als hoer beschouwt. Ik heb al eerder uitgelegd dat het om het ritueel gaat, het gebaar, niet om het geld. Het gaat net zo goed om andere kleine gebaren: het zware werk, deur open houden, dat soort kleinigheden. Een prostituee gaat jou niet behagen als jij de deur voor haar open houdt, geloof me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga lekker in een serieus subforum discussiėren zeikneus.
[..]
Ah, een soort hoer zeg maar. Got it.
Gelukkig hoef ik in een relatie niet te betalen voor pleasure.
Het heft in eigen handen nemen![]()
Meestal zijn dat de grootste sissies met compensatiedrang die menen altijd alles te moeten betalen. Bovendien vinden normale chicks het helemaal niet relaxed als de man altijd alles denkt te moeten betalen.
Heeft verder allemaal geen drol met hoffelijkheid te maken.
Dat heeft er alles mee te maken. Al kun je ook beweren dat je simpelweg niet met feministen moet omgaan. In Nederland betekend dat helaas min of meer alleen blijven echter. Niet dat alle vrouwen enorme hypocriete feministen zijn, maar ze zijn wel bijna allemaal grootgebracht met het feministische gedachtegoed. Nederlandse vrouwen kunnen daardoor af en toe buitengewoon eisend en oneerlijk zijn in een relatie. Ze zien veel dingen als vanzelfsprekend die dat niet perse zijn en waarderen het dus ook niet perse voldoende als je ze als prinses behandelt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niets te maken met lief voor een vrouw zijn in een relatie. Als je dit topic leest staat het bol van mannen die beweren dat dat al toegeven aan het feminisme is. Of betalen voor een vrouw, of haar band plakken, of dat soort in mijn ogen mannelijke 'gestures'.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Sofia90 het volgende:
Allemaal mannen die hier hun frustraties kwijt kunnen en van het weekend weer achter hun vriendin lopen met volle tassen met nieuwe kleding die zij betaald hebben
ja precies,de man moet de fietsband lappen of etentje betalen prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens gezegd dat ik 'tegen' het goed behandelen van vrouwen ben. Vrouwen moet je ook verwennen, maar dat heeft niet altijd met geld of materiėle zaken te maken, en je moet het natuurlijk ook niet te vaak doen want dan worden ze "verwend".
Als een vrouw mij vraagt om iets voor haar te doen wat in hun eigen ogen een mannenklus is, doe ik het ook vaak gewoon, omdat die klusjes gewoon niks voorstellen. Alleen moeten ze dan niet mekkeren als mannen ooit iets van hun vragen, en dat heb ik helaas wel vaak gezien, en dat is jammer.
Wat gebeurt er dan als je ze verwent?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken. Al kun je ook beweren dat je simpelweg niet met feministen moet omgaan. In Nederland betekend dat helaas min of meer alleen blijven echter. Niet dat alle vrouwen enorme hypocriete feministen zijn, maar ze zijn wel bijna allemaal grootgebracht met het feministische gedachtegoed. Nederlandse vrouwen kunnen daardoor af en toe buitengewoon eisend en oneerlijk zijn in een relatie. Ze zien veel dingen als vanzelfsprekend die dat niet perse zijn en waarderen het dus ook niet perse voldoende als je ze als prinses behandelt.
Dat gedrag moet je als man een beetje tegengaan en dan kun je een prima relatie hebben. Ik ben het er volledig mee eens dat je vrouw onvoorwaardelijk te verwennen een recept is voor een drama.
Zelfs mijn huidige vriendin, die dit amper in haar lijkt te hebben op het eerste gezicht, heeft af en toe die neiging. Zeker als ze een beetje opgezweept wordt door vriendinnen. Vrouwen hebben veel meer de neiging de grenzen op te zoeken in een relatie en praten dat gedrag goed voor zichzelf.
Als je dat moet eisen is er toch eigenlijk al wat mis? Het is ontzettend lelijk om te zeggen 'luister, jij gaat koken want ik betaal etentjes en plak je band'. Die verdeling verloopt als vanzelf in een relatie, is mijn ervaring. Als ik voor geen meter kan koken en hij wel, dan vind ik het normaal dat hij zou koken en dan doe ik wel weer dingen terug. Nogmaals: geven en nemen inderdaad, dat zou vanzelfsprekend moeten zijn en niet op afspraak (dat ga ik eisen).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:37 schreef gold-rush het volgende:
[...]
ja precies,de man moet de fietsband lappen of etentje betalen prima.
maar ze moet mij niet een seksist noemen als ik zeg dat een vrouw in de keuken moet staan en koken voor de man want dan ga ik dat ook eisen natuurlijk.
dus vrouwen mogen thuis blijven ,partime werken en fulltime werken maak niet uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:29 schreef Taurus het volgende:
[..]Dan komt er veel te weinig geld binnen. En mannen die liever half werken en half het huishouden doen en voor de kinderen zorgen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Als het moet dan moet het, maar ik vind harde werkers toch het mooist. Bij zowel mannen als vrouwen. Maar įls er iemand parttime moet werken met als reden kinderen dan zou ik dat zelf willen zijn.
Voor de rest geen keuzes in zijn leven? Waar lees je dat? Beetje 'n dramatisering van wat ik zei.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dus vrouwen mogen thuis blijven ,partime werken en fulltime werken maak niet uit.
Een man moet louter fulltime werken ,voor de rest geen keuzes in zijn leven.
Leuk ........
Verder kan je wel gewoon rond komen met allebei 32 uur werken alleen moet je niet elke week kleding kopen of elke jaar een nieuwe auto.
als hij niet betaald bij een eerste date komt er geen volgende date volgens mij dus het is wel een eis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je dat moet eisen is er toch eigenlijk al wat mis? Het is ontzettend lelijk om te zeggen 'luister, jij gaat koken want ik betaal etentjes en plak je band'. Die verdeling verloopt als vanzelf in een relatie, is mijn ervaring. Als ik voor geen meter kan koken en hij wel, dan vind ik het normaal dat hij zou koken en dan doe ik wel weer dingen terug. Nogmaals: geven en nemen inderdaad, dat zou vanzelfsprekend moeten zijn en niet op afspraak (dat ga ik eisen).
Ik verwįcht wel bepaalde dingen, maar eisen vind ik wat ver gaan.
Ik heb nooit iemand gedumpt omdat ie het etentje niet heeft betaalt. Ik vind het een minpuntje, absoluut. Maar ervan uit gaan dat ik dan geen volgende date hoef is een rare veronderstelling, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef gold-rush het volgende:
[..]
als hij niet betaald bij een eerste date komt er geen volgende date volgens mij dus het is wel een eis.
Laat me het anders verwoorden dan,het is een verwachting.
Ik praat trouwens niet echt voor mezelf hier trouwens.
Ik ben meer van de partime werken want ik hou van balans in mij leven en als ik kinderen maak wil ik er ook van genieten.
Vind ik maar flauwekul, een vrouw heeft amper wat te bieden in deze context (een man ook trouwens). Wat heb je dan concreet te 'bieden'?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je ze verwent?Ik ken echt geen een vrouw (vriendinnen dus) die dat niet in dank afnemen of daar aan gaan wennen en hem als schoothondje behandelen. En als dat gebeurt vind ik die mannen ook wat zwakjes, geef dan wat tegengas. Veeleisende vrouwen herken ik wel, dat ben ik zelf ook, maar daar lijkt me weinig mis mee. 'Heb je zelf wel wat te bieden dan?'> uiteraard, anders stel ik zelf geen eisen. Wat ik een ander geef, verwacht ik ook terug. Klaar. Dit is geen uitzondering hoor, deze attitude. Niet bij de mensen die ik ken, althans.
Het zegt veel over een man. Dus ik vind het logisch dat er dan vrouwen zijn die geen 2e date meer willen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef gold-rush het volgende:
[..]
als hij niet betaald bij een eerste date komt er geen volgende date volgens mij dus het is wel een eis.
Laat me het anders verwoorden dan,het is een verwachting.
Ik praat trouwens niet echt voor mezelf hier trouwens.
Ik ben meer van de partime werken want ik hou van balans in mij leven en als ik kinderen maak wil ik er ook van genieten.
Het zijn je eigen friggin' woorden. Als de man betaald is dat een teken om hem te moeten behagenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat jij het zo interpreteert zit toch echt in jouw eigen bolletje. En als jij het zo interpreteert moet jij inderdaad nooit voor een vrouw gaan betalen, als jij haar dan als hoer beschouwt.
Zoals ik net zelf al zei, de drang om alles te moeten betalen heeft niets met hoffelijkheid te maken. De kleinigheden die je noemt hadden we het niet over. Probeer anders gewoon te lezen wat er staat.quote:Ik heb al eerder uitgelegd dat het om het ritueel gaat, het gebaar, niet om het geld. Het gaat net zo goed om andere kleine gebaren: het zware werk, deur open houden, dat soort kleinigheden. Een prostituee gaat jou niet behagen als jij de deur voor haar open houdt, geloof me.
Alles 50/50?! Wat lul je nou weer, ga je me weer dingen in de mond leggen. Heb ik ook 1 voor jou, ga lekker pik zuigen voor een frikadel speciaal trut.quote:Maar als dat in jouw kringen niet zo werkt is dat natuurlijk ook prima, als je maar accepteert dat anderen daar anders over kunnen denken. Doe jij toch alles 50/50, prima. Wij daten toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |