Mag ik even heel hard lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Nyce behandelt zijn vriendin als een prinses
Alsof ik zeg wat je wel en niet mag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Nyce het volgende:
Soms sta ik wel eens tegen een boom te plassen, en dan komt er iemand naast mij staan die het zelfde doet en dan ga ik hem vertellen dat dat niet mag.
trieste gozerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik zeg wat je wel en niet mag.
Je snapt toch wel wat ik bedoel mag ik hopen? Niet zo mierenneukerig lopen doen nu.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik zeg wat je wel en niet mag.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel mag ik hopen? Niet zo mierenneukerig lopen doen nu.
omdat het fucking belachelijk is, daaromquote:
Och kom op, je kunt toch wel met íets inhoudelijks komen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
omdat het fucking belachelijk is, daarom
Daar zit hem het probleem. Vrouwen en mannen zijn volledig gelijkwaardig voor de wet. Feministen willen meer, wat automatisch betekend dat de man minder gelijkwaardig is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is ook raar. Feministen willen gelijke rechten, nogmaals, en terecht. Voor de wet moeten man en vrouw gelijk zijn. Waarom houdt dat in dat in een relatie mannen niet lief hoeven te zijn voor vrouwen?Dat staat toch compleet los van elkaar?
nee, probleem meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och kom op, je kunt toch wel met íets inhoudelijks komen?
Ja. Krijgt ie ook iets voor terug. Het gaat om het gebaaaaaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan wel vinden dat de man het drankje/etentje moet betalen
Veel vrouwen (in mijn omgeving) vinden dat niet hoor. Ik vind overigens wel dat mannen moeten betalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan wel vinden dat de man het drankje/etentje moet betalen
Daar gaat het dus al mis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. Krijgt ie ook iets voor terug. Het gaat om het gebaaaaaar
Want jij bent een feministe deskundige ofso? Een ''moderne feministe'' is wat voor beeld TS en vele anderen mannen hier erbij hebben, betekent niet dat het ook zo is. Zoals Taurus als zei, feministen strijden ervoor dat man en vrouw gelijkwaardig zijn, dat staat los van hoe man en vrouw tegen elkaar doen in een relatie, dus op de manier van, als jij een vriendin hebt die jou als vuil behandelt betekent dat niet dat ze dat doet omdat ze een moderne feministe is (quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Razilat het volgende:
[..]
Het verschil tussen modern en vroeger heeft betrekking op manier van aanpak (protesteren 'vroeger', afpersen 'modern'). Een feminist is een feminist vroeger en nu.
Ja maar dat heeft niets te maken met lief voor een vrouw zijn in een relatie. Als je dit topic leest staat het bol van mannen die beweren dat dat al toegeven aan het feminisme is. Of betalen voor een vrouw, of haar band plakken, of dat soort in mijn ogen mannelijke 'gestures'.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar zit hem het probleem. Vrouwen en mannen zijn volledig volwaardig voor de wet. Feministen willen meer, wat automatisch betekend dat de man minder gelijkwaardig is.
Noorwegen is een uitstekend voorbeeld van een mislukte feministische samenleving.
Feministen zijn hypocrieten die door hun moeder zijn geïndoctrineerd dat ze achtergesteld worden, terwijl het goede leven ze min of meer in de schoot geworpen wordt. Iedereen haat een verwend kind.
Niks mis met het betalen voor een vrouw. Maar ze kan niet verwachten dat ik dat blijf doenquote:
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef wise het volgende:
[..]
Niks mis met het betalen voor een vrouw. Maar ze kan niet verwachten dat ik dat blijf doen
Als ze dat zelf wilt moet je haar niet gaan tegenhouden he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Hoezo nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Als ze dat zelf wilt moet je haar niet gaan tegenhouden he.
quote:
Als jij het zo ziet moet je vooral niet voor een vrouw betalen, jij hoerenloper!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:07 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis.
Hij 'koopt' dus eigelijk hetgene wat hij 'terug krijgt' door te betalen voor eten en drinken. Een soort van prostitutie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |