Dus jij denkt serieus dat wanneer je een vrouw als een prinses behandelt, zij dat nooit op dezelfde wijze terug zou doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet zoveel ervaring, peins ik.
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen er op dezelfde manier mee om zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus dat wanneer je een vrouw als een prinses behandelt, zij dat nooit op dezelfde wijze terug zou doen?
Wellicht de vrouwen die Nyce kent wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen er op dezelfde manier mee om zouden gaan.
Ik hoop het voor hem, maar ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wellicht de vrouwen die Nyce kent wel?
Als je een relatie hebt met een vrouw die wel als een prinses behandeld wilt worden maar jou daarentegen helemaal niet zo behandeld dan moet je bij haar weggaan, dat heb je zelf in handen lijkt me. Dat heeft ook vrij weinig met feminisme te maken, je hebt ook mannen zat die hun vriendin niet goed behandelen maar andersom staat hij op nummer 1, hoe noem je dat dan? Zijn gewoon egoïsten, geen feministen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij hebt de logica van een os, niet alle vrouwen zijn van het geven en nemen, en sowieso zijn niet alle vrouwen hetzelfde.
hij is een troll, dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet zoveel ervaring, peins ik.
Mijn vriendin wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij hebt de logica van een os, niet alle vrouwen zijn van het geven en nemen.
Dus je zit jezelf te 'beledigen' met je os opmerkingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je je vrouw/vriendin altijd maar als een prinses behandeld zullen ze jou anders niet goed behandelen, dan gaan ze over je heen lopen, en als een vrouw zich niet weet te gedragen krijgen ze van mij echt geen hoffelijkheid terug.
Precies, dat is dus het type waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt met een vrouw die wel als een prinses behandeld wilt worden maar jou daarentegen helemaal niet zo behandeld dan moet je bij haar weggaan, dat heb je zelf in handen lijkt me. Dat heeft ook vrij weinig met feminisme te maken, je hebt ook mannen zat die hun vriendin niet goed behandelen maar andersom staat hij op nummer 1, hoe noem je dat dan? Zijn gewoon egoïsten, geen feministen.
Och goh, jij scheert ze ook over één kam door te zeggen alle vrouwen hetzelfde omgaan met een vriend die ze als een prinses behandelen, terwijl dat niet zo is. En ik begon niet met 'logica van een ei' dus kom niet aan met die onzin over ossen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Nyce het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel.
En het was een reactie op jou post waarin jij zelf alle vrouwen over één kam scheert he:
[..]
Dus je zit jezelf te 'beledigen' met je os opmerking
Jij scheert toch ook over een kam? Door de zeggen dat je vrouwen moet verwennen. Je bedoeld jou vrouw te verwennen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Nyce het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel.
En het was een reactie op jou post waarin jij zelf alle vrouwen over één kam scheert he:
[..]
Dus je zit jezelf te 'beledigen' met je os opmerking
Ik zal mijzelf nog even herhalen:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och goh, jij scheert ze ook over één kam door te zeggen alle vrouwen hetzelfde omgaan met een vriend die ze als een prinses behandelen, en ik begon niet met 'logica van een ei' dus kom niet aan met die onzin over ossen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf nog even herhalen:
"het was een reactie op jou post waarin jij zelf alle vrouwen over één kam scheert he"
Beetje lopen huilen omdat ik iets doe wat jij ook doet. Stelletje softies hier.
Lief zijn is niet hetzelfde als vertroetelen in mijn optiek. Lief zijn is iets wat je voor elkaar moet doen niet de 1 consequent tegen de ander. Ik vind dat een goede relatie is gebaseerd op gelijkheid, hoe je die gelijkheid met z'n 2en definieert is daarom ook aan de 2 personen die een relatie willen/hebben, daar moeten anderen dan ook niet over oordelen.(de zogenaamde 'goede' adviezen van mensen, "wat doet hij de afwas nooit? dumpen hoor! dat kan niet" dat soort shit)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is ook raar. Feministen willen gelijke rechten, nogmaals, en terecht. Voor de wet moeten man en vrouw gelijk zijn. Waarom houdt dat in dat in een relatie mannen niet lief hoeven te zijn voor vrouwen?Dat staat toch compleet los van elkaar?
[..]
Nouja, dit zou kunnen, ik leef niet dagelijks onder 'n groep feministen en het moge duidelijk zijn dat jij ze aan de lopende band ervaart. Beter willen zijn dan mannen is niet een gedachte die ik bij me draag, misschien moet je eens met wat andere mensen omgaan? Klinkt niet erg gezellig.
[..]
Dat is waar.
Als je dit al meteen als huilen aanziet ben je zelf niet al te helder of wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf nog even herhalen:
"het was een reactie op jou post waarin jij zelf alle vrouwen over één kam scheert he"
Beetje lopen huilen omdat ik iets doe wat jij ook doet. Stelletje softies hier.
Lekker over iets anders beginnen joh. Zeg gewoon: Sorry Nyce, je hebt gelijk, ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dit al meteen als huilen aanziet ben je zelf niet al te helder of wel?
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Lekker over iets anders beginnen jullie. Zeg gewoon: Sorry Nyce, je hebt gelijk, ik zal het nooit meer doen.
gesproken als een feministquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Lekker over iets anders beginnen joh. Zeg gewoon: Sorry Nyce, je hebt gelijk, ik zal het nooit meer doen.
Alleen omdat het anders is aan jouw standaarden wil niet per definitie zeggen dat het fout is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat blijft lastig voor veel Fokkers he, toegeven dat je fout zat.
Lekker belangrijk, Nyce behandelt zijn vriendin als een prinses en krijgt hier blijkbaar veel voor terug, en jij doet dat anders/niet omdat je anders onder de plak gaat zitten bij je vriendin> ervaringe verschillen nu eenmaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef wise het volgende:
Tis weer duidelijk, de mannen die het opnemen voor het feminisme (nyce bijvoorbeeld) zitten gewoon onder de plak bij hun vriendin
Het verschil tussen modern en vroeger heeft betrekking op manier van aanpak (protesteren 'vroeger', afpersen 'modern'). Een feminist is een feminist vroeger en nu.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
De OP gaat ook niet over echte feministen, het topic heet ook De moderne "feminist"
Een goede relatie heeft niks met onder de plak zitten te maken hoor, maar dat leer je vast nog wel een keer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef wise het volgende:
Tis weer duidelijk, de mannen die het opnemen voor het feminisme (nyce bijvoorbeeld) zitten gewoon onder de plak bij hun vriendin
Soms sta ik wel eens tegen een boom te plassen, en dan komt er iemand naast mij staan die het zelfde doet en dan ga ik hem vertellen dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen omdat het anders is aan jouw standaarden wil niet per definitie zeggen dat het fout is.
Het gaat om de aanhalingstekens. En lees de OP.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Razilat het volgende:
[..]
Het verschil tussen modern en vroeger heeft betrekking op manier van aanpak (protesteren 'vroeger', afpersen 'modern'). Een feminist is een feminist vroeger en nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |