Moet je ook niet de sletjes nemen jarane..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
probleem bij die van ons is dat de meesten golddigger zijn
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
Voor vrouwen en ouderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Nyce het volgende:
Jongens, houden jullie wel de deur open voor een vrouw? En dan bedoel ik niet dat je eerst zelf naar binnen gaat en dan met je voet de deur open houd.
quote:
Dat raar vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Klopt, jij niet.quote:
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Laat jij serieus wel eens een vrouw betalen als je uit eten gaat?
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen, dat is de taak van je vader.
Dan is het schijnbaar al een generatie eerder misgegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pa zei iets in de trant van: "jongen, als een meisje ooit voor jou betaalt is dat niet vreemd. Zij verdient zelf ook geld, dus kan ze best eens een bord eten voor jou betalen.".
OLOL.quote:
Ik vrees dat het aan je eigen vader heeft gelegenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen, dat is de taak van je vader.
Nou klink je net als een bejaarde die zit te vitten op "de jeugd van tegenwoordig"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan is het schijnbaar al een generatie eerder misgegaan.
En dit, ik had al de intentie om iets te posten á la: volgens mij ben jij blijven hangen in een bepaald tijdsbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan je eigen vader heeft gelegen. Waarschijnlijk ook een niet al te helder persoon die tradities uit de 18e eeuw in leven meent te moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |