quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef oeke het volgende:
Oja, en P. zegt steeds als het over stoppen gaat: Ko geniet er zo van. En dat maakt ook dat ik het erg moeilijk vind een beslissing om te stoppen te nemen, omdat ik dat ook zie. Dat het hem zoveel geluk en troost geeft. Hoe moet ik dat dan forceren?
Niels drinkt nog 's morgens, voor zijn middagslaapje, 's avonds voor het slapen en 's nachts bij mij. Soms tussendoor ook nog als hij niet lekker in zijn vel zit. Hij geniet er merkbaar nog heel erg van. Hij vraagt er zelf om (a la Cartmanquote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben blij dat Senna het zelf geregeld heeft, want ik zou met 2 jaar wel hebben willen stoppen. Geen idee hoe ik dat had willen doen als ze er nog zo van genoot!
Zo vreemd om me voor te stellen. Dottir is (nog) een heel serene drinker, die beweegt hoogstens een hand (en overstrekken bij krampjes maar dat telt niet).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Orea het volgende:
[..]
't is vaak net een circusact tijdens het voeden!
Uhm, tja op dezelfde manier zoals je het nu 's avonds wil gaan aanpakken?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
Ja, middagslaapje vind ik zelf wel logischer klinken, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen in mijn eentje. Hij accepteert het niet dat ik hem zonder te laten drinken in bed leg.
Water heeft hij 's nachts wel in zijn bedje liggen, maar hij drinkt er alleen 's avonds na het voeden een slokje van
Harry! Wat heerlijk dat je op die manier zoveel veiligheid kunt bieden he Asy.
Geniet er nog maar vanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo vreemd om me voor te stellen. Dottir is (nog) een heel serene drinker, die beweegt hoogstens een hand (en overstrekken bij krampjes maar dat telt niet).
Hier bij aansluitquote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van!! Leia was ook altijd van het: aanhappen, strak voor je uit kijken tijdens het drinken en pas weer bewegen als je klaar bent met drinken
de goede oude tijd
![]()
Waarom wil je stoppen dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Twinkly het volgende:
Als hij nu zelf zou stoppen wel, maar om hem te dwingen niet. Ik las op het andere forum dat je met kinderen van 27 maanden al veel meer kunt overleggen en kunt zeggen dat je gaat voorlezen of knuffelen ipv voeden, dat lijkt me veel fijner dan hem onvermijdelijk te moeten laten huilen omdat hij niet mag drinken voor het slapen gaan.
Ik haal em na de vakantie wel even uit de bieb. Daar heb ik em de vorige keer ook vandaan gehaald. Ik vond et een heel goed boek, maar de slaaptips pasten we bijna allemaal al toe.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, ik vind het 'goed' dat je een compromis hebt gesloten, maar is het een compromis waar je ook echt achterstaat?
Als je wel wil gaan afbouwen: in het boek Lekker slapen zonder huilen staat hoe de schrijfster het heeft afgebouwd met een fotoboekje. Ik zou het boek erbij moeten pakken om te kijken hoe het ook alweer precies ging, maar ik weet nog dat ik dacht: dat klinkt als een liefdevolle manier, zo zou ik het willen aanpakken als ik het zou moeten doen. Je hebt dat boekje toch? Misschien kun je dat stukje nog eens nalezen. Als je het niet hebt, mag je mijn boekje wel lenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk, hij zegt dat hij een naar gevoel krijgt als hij Niels bij mij aan de borst ziet liggen. Maar aan de andere kant zegt hij ook dat hij zich schaamt voor collega's die niet achter langvoeden staan. Zeggen dat hij het gewoon niet moet vertellen heeft geen zinquote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, op die fiets. Jammer, zeg.Dan moet ie er echt wel heel erg veel moeite mee hebben, als ie er zo stellig in is. Kan ie ook uitleggen waarom precies?
Ik ben al boosquote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef Ssserpente het volgende:
Twink, ik wil niet aan stemmingmakerij doen, maar ik ben echt bang dat je hier spijt van gaat krijgen en, erger nog, het je vriend (al dan niet stiekem) altijd kwalijk zal blijven nemen.
Tenminste zo zit ik ik elkaar... Als wij met dit probleem zouden zitten, zou het onze relatie op de lange duur meer schaden wanneer ik ongewild zou stoppen dan wanneer ik tegen Nils z'n wens in door zou voeden.
Het zou bij mij altijd blijven knagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |