Nah, vroeger deed ik 10 setjes van 15 reps met schoolbussen, maar ik merkte dat ik al m'n shirts niet meer paste dus toen ben ik teruggegaan naar 20 setjes van 12 reps met auto's, en nou blijven ze precies op niveau.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ben zojuist overgestapt op busjes, die zijn fijner

quote:

Schapen eten dat op.quote:

Die hebben wel lange piemels hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent toch geen neger geworden he?

Ja maar wel een zwarte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben wel lange piemels hoor.

Da's wel een nadeel ja.quote:

Oh gatver!quote:

Ik heb een blanke negerpiemel.quote:

Schoolbussenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, vroeger deed ik 10 setjes van 15 reps met schoolbussen, maar ik merkte dat ik al m'n shirts niet meer paste dus toen ben ik teruggegaan naar 20 setjes van 12 reps met auto's, en nou blijven ze precies op niveau.

Kom je thuis van je werk: "Schat wat eten we?"quote:

quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SchoolbussenToen ik nog stoomlocomotieven deed scheurde ik elke keer uit m'n shirtjes. Nu met Arrivabussen gaat alles goed.

quote:

'Moederkoek!'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom je thuis van je werk: "Schat wat eten we?"

Nee echt, schapen doen dat, en heel veel andere dieren ook. Dat ding zitten zo ongeveer de meeste voedingsstoffen in van wat ze ooit zullen krijgen. Dus die moederschaap eet dat dan op zodat ze er melk van kan maken.quote:

Amerikaanse schoolbussen zijn zwaarder dan arriva bussen. Ik heb toen speciaal daarvoor een reisje naar Amerika gemaakt en ze naar Nederland toe gegooid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SchoolbussenToen ik nog stoomlocomotieven deed scheurde ik elke keer uit m'n shirtjes. Nu met Arrivabussen gaat alles goed.

No shit Sherlockquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee echt, schapen doen dat, en heel veel andere dieren ook. Dat ding zitten zo ongeveer de meeste voedingsstoffen in van wat ze ooit zullen krijgen. Dus die moederschaap eet dat dan op zodat ze er melk van kan maken.

Een reisje gemaakt. Zeker met het vliegtuigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Amerikaanse schoolbussen zijn zwaarder dan arriva bussen. Ik heb toen speciaal daarvoor een reisje naar Amerika gemaakt en ze naar Nederland toe gegooid.

BDH's moeder wilde dat ook doen, maar die heeft per ongeluk de baby opgegeten.quote:

quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
BDH's moeder wilde dat ook doen, maar die heeft per ongeluk de baby opgegeten.

Ja, maar halverwege had ik er geen zin meer in, dus toen ben ik uit het vliegtuig gesprongen en om kaap de goede hoop gezwommen en toen via Hawaï naar de Westkust gezwommen. Ondertussen kwam ik een school witte haaien tegen, die had ik binnen 3 minuten getemd en die hebben toen 3 walvissen voor me gevangen zodat ik avondeten had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een reisje gemaakt. Zeker met het vliegtuig![]()
Ik ben daarheen gezwommen, 2 van die enorme roadtrucks gekocht en toen teruggezwommen. Onderweg nog een walvis in elkaar geslagen enzo.

Jij bent hier degene die op een boerderij woonde en wiens moeder naar alle waarschijnlijkheid een voorbeeld heeft genomen aan jullie schapen. Waarschijnlijk heeft ze niet alleen een voorbeeld genomen aan de schapen maar heeft ze ook een bok genomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
BDH's moeder wilde dat ook doen, maar die heeft per ongeluk de baby opgegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |