Dat is geen neger.quote:
Koop ze zelf welquote:
Wohhhh en je ziet bijna zijn tepel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:12 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat een kankernegers.
Oh wacht, mag niet meer.
Echt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou gerust mee gaan. No problem.
Zolang je maar niet 50 winkels door moet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt?Dan moeten we snel een keer meeten want m'n schoenen vallen nu uit elkaar
Goed bezig Tuxxquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben echt goed man! Vandeweek net optijd thuis voor de regen en nu weer.
Ik ben pas goed. Ik ga met de auto met dit weer!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben echt goed man! Vandeweek net optijd thuis voor de regen en nu weer.
Ik weet wat ik wil. Dus ik hoef maar naar binnen, kijken en dan volgende winkel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je maar niet 50 winkels door moet.
[..]
Goed bezig Tuxx
Veel plezier met dat ding op je rug in de stad!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben pas goed. Ik ga met de auto met dit weer!
Jabadabadoo!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Veel plezier met dat ding op je rug in de stad!
Oke tofjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wat ik wil. Dus ik hoef maar naar binnen, kijken en dan volgende winkel.
Maar als ik niks kan vinden dan koop ik gewoon een paar
Ik heb altijd maar één paar schoenen tegelijk dus ze hoeven niet per sé 10 euro per paar te kosten toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke tofjes.![]()
En geld teveel dat je gewoon schoenen koopt die je niks vindt?
Nee oke maar je moet ze toch leuk vinden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar één paar schoenen tegelijk dus ze hoeven niet per sé 10 euro per paar te kosten toch?
Mensen die dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Veel plezier met dat ding op je rug in de stad!
Nah, nuttig is beter toch? Beetje hoge schoenen voor m'n enkels, dat loopt fijner, er mag een (lage, mannelijke) hak op zitten, loopt ook fijner, en ik wil ze niet poetsenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee oke maar je moet ze toch leuk vinden?![]()
Of ligt dat bij mannen anders.
Jij ook al? Ik ben zojuist overgestapt op busjes, die zijn fijnerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mensen die dat niet kunnen.Ik train m'n biceps met 2 auto's in plaats van dumbells.
Ja oke.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, nuttig is beter toch? Beetje hoge schoenen voor m'n enkels, dat loopt fijner, er mag een (lage, mannelijke) hak op zitten, loopt ook fijner, en ik wil ze niet poetsen
Zag wel mooie schoenen, maar die waren zwart (niet fijn voor de zomer) en cowboy-achtigquote:
Zwart kan wel overal onderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zag wel mooie schoenen, maar die waren zwart (niet fijn voor de zomer) en cowboy-achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |