waarom vraag ie nou aan remi.quote:
Wanneer komt dat dan ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niet dat hij later een auto over zich heen zou krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb ook geen idee als ik dit kan. nooit gedaan.
Terwijl het toch niet zo moeilijk is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef ddx het volgende:
Tuurlijk, die kan 60% van de nederlanders niet vermoed ik.
Ruben legt het net uit, als het maar niet zwaarder isdan 750 kg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Kinga het volgende:
Je hebt toch tegenwoordig een apart rijbewijs nodig voor aanhangwagen? Heb ik niet.
Nee hoor, tot 750KG is zonder speciaal rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Kinga het volgende:
Je hebt toch tegenwoordig een apart rijbewijs nodig voor aanhangwagen? Heb ik niet.
Tot bepaald gewicht/omvang mag je met alleen B ook aanhanger rijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Kinga het volgende:
Voor een kleine aanhanger nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Kinga het volgende:
je mag met rijbewijs B aanhanger rijden mits de aanhanger niet zwaarder dan 750 kg is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Kinga het volgende:
Alleen de aanhanger zelf toch? Dat je 'm vol laadt met lood maakt dan niet uit toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
je mag met B aanhanger rijden mits de aanhanger niet zwaarder dan 750 kg is.
Jawel, maximaal toelaatbaar gewicht mag 750KG zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Alleen de aanhanger zelf toch? Dat je 'm vol laadt met lood maakt dan niet uit toch?
hoor je de tomtom al roepen: "na 500m de andere kant op... "quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
"Termen van links en rechts?"
ZEIKWIJF, dat heeft toch absoluut geen ene fuck te maken met verkeersveiligheid?
Okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jawel, maximaal toelaatbaar gewicht mag 750KG zijn.
Nee, maar als een bijrijder dat zegt maakt toch geen drol uit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoor je de tomtom al roepen: "na 500m de andere kant op... "
kan je toch verwarren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar als een bijrijder dat zegt maakt toch geen drol uit?
Ja, als je linksom draait en het woord "andere kant" niet kent dan word het lastig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |