Wat lieefquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was zelf ook zo zenuwachtig en ik was sowieso geslaagd dus ik weet hoe jullie je voelen.
Hier stromende regen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus man, ik ga maar even buiten voetballen ofzo, ik word helemaal gek hier.
Gewoon even volume op 100 en dit aanzetten:quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wooowquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik weet nu van 3 andere mensen uit m'n klas de latijnpunten. Ik had nog het hoogste
Omg mijn moeder nam de telefoon op en ik zat boven. Riep ze SUUUUS JE MENTORquote:
Ik weet toevallig dat de Jarige Job gezakt ik. Dat is echt een k*tverjaardag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wooow
In mijn jaar zijn er 22/100 of zo gezakt. Nou ja, de meesten hebben nog een her.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omg mijn moeder nam de telefoon op en ik zat boven. Riep ze SUUUUS JE MENTOR
Ik zo OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE
En hij ging me ook nog pesten die rotzak zei die: "Hoi Suzanne je bent ge.....slaagd!"
Zeer goede dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook bericht van mn loting. Ik ben ingeloot voor Tandheelkunde in Groningen
Wat een gelukopstapelingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook bericht van mn loting. Ik ben ingeloot voor Tandheelkunde in Groningen
Oh mijn god. WATER! Ik ben f*cking jaloers enzo. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Oh dat is echt kut.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld als ik gezakt ben of moet herkansen... wat ik wel verwacht ...
Het gaat lekker zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |