Oh! Hmmm. En Kunst? Kunst was vrij makkelijk wat ik hoorde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik al afgesloten met een 6.Net als M&O (6), maatschappijwetenschappen (6) en wiskunde A (7)
Heb je een mogelijkheid om een vak te laten vallen? Dan heb je nog 3 vakken over. Herkans je één en slaag je alsnog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen de gezakte vakken.
[..]
Kan natuurlijk ook.
[..]
Hoe bedoel je?
Mja, het punt is:quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh! Hmmm. En Kunst? Kunst was vrij makkelijk wat ik hoorde.
Nee, heb 8 vakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid om een vak te laten vallen? Dan heb je nog 3 vakken over. Herkans je één en slaag je alsnog.
Tussen 1 en 2 wordt je gebeld, alleen als je gezakt bent of moet herkansen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan bij jou?
Bij mij is 14-15 gezakt en 15-16 geslaagd
Zelfde als mij danquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 wordt je gebeld, alleen als je gezakt bent of moet herkansen.
Oh dat is wel kut ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, het punt is:
Ik heb nu E&M.
En ik ben gezakt voor GS en EC (profielvakken) en NL en EN (algemene vakken).
Dus ik zou dan moeten switchen naar C&M, maar dan moet mijn profielwerkstuk ook overnieuw aangezien die te maken heeft met economie.
KB.quote:
Ja wtf dat slaat echt nergens opquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Langskomen is het verrotste wat er bij is![]()
Je neemt het goed op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
KB.
Ik vind het niet erg eigenlijk.Ik zit hier gewoon zoals ik altijd hier zit.
Nog een jaar is geen ramp.
Ik heb al 2 diploma's hè, dat maakt het minder hard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |