abonnement Unibet Coolblue
pi_98303366
was een geintje hoor heren... oO<

ik heb toch niet het topic gekild? :@
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:58:19 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98303638
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dat lijkt me ook een ramp ! _O- _O- _O-
Wat is de ramp? :D
The truth was in here.
pi_98303691
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is de ramp? :D
een mannetje zijn ? :')

nee weet ik niet, kan ik ook niet weten, misschien is het wel geinig voor een volgend
leven...

al zou ik dan waarschijnlijk Homo zijn :@

is ook leuk :+
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:02:03 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98303773
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

een mannetje zijn ? :')

nee weet ik niet, kan ik ook niet weten, misschien is het wel geinig voor een volgend
leven...

al zou ik dan waarschijnlijk Homo zijn :@

is ook leuk :+
Nou het lijkt mij echt een ramp om een vrouw te zijn anders hoor :D
Ach ja.. voor een dagje dan misschien, maar dan weer terug naar de simpele man :7
The truth was in here.
pi_98303867
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou het lijkt mij echt een ramp om een vrouw te zijn anders hoor :D
Ach ja.. voor een dagje dan misschien, maar dan weer terug naar de simpele man :7
da's wel waar mannen zijn iets ''simpeler'' :P
die denken niet zoveel na enzo... :7

neh.. een dagje zou ik ook wel willen proberen :Y
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:06:33 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98303942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

da's wel waar mannen zijn iets ''simpeler'' :P
die denken niet zoveel na enzo... :7

neh.. een dagje zou ik ook wel willen proberen :Y
Wij zijn easy going, als het er op aan komt de baas, sterker, zijn langer, overheersen in bed, zijn altijd geil, en wij mogen buiten tegen een boom plassen... er is niks lekkerders dan je swans in de lucht houden hoor. ;)
The truth was in here.
pi_98303985
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wij zijn easy going, als het er op aan komt de baas, sterker, zijn langer, overheersen in bed, zijn altijd geil, en wij mogen buiten tegen een boom plassen... er is niks lekkerders dan je swans in de lucht houden hoor. ;)
ruilen? oO<
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:08:44 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98304038
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ruilen? oO<
Nee.
Ga maar terug naar een vorig leven :{w
The truth was in here.
pi_98304162
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee.
Ga maar terug naar een vorig leven :{w
;(

en ik moet nu naar de keuken... uiensoep maken -O-

leuk hoor vrouw zijn

bedankt, ik zit gelijk in een depressie :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 19:11:59 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_98304182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

da's wel waar mannen zijn iets ''simpeler'' :P
die denken niet zoveel na enzo... :7

neh.. een dagje zou ik ook wel willen proberen :Y
En dan een beetje aan je juwelen krabben of het zaakje schikken, lijkt me wel tof voor een keertje :7

Oh ja, regressie, ehm ja, zou ik ook weleens willen proberen, puur uit nieuwsgierigheid.
pi_98304334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan een beetje aan je juwelen krabben of het zaakje schikken, lijkt me wel tof voor een keertje :7

Oh ja, regressie, ehm ja, zou ik ook weleens willen proberen, puur uit nieuwsgierigheid.
EEEEEEEJJJJJJJJJJJ Blauwe !!! :P

ja, zo effe lekker onder je zak krabbelen :7 en ongegeneerd aan je kont krabben .. :D

nah.. ik ga echt effe koken nu, anders zit ik het straks te besterven van de honger :')

tot later... enne gedraag je heh.. 8-)

doei

O+
pi_98322640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb vanavond zo's sessie. Voor het eerst.
Ik weet niet heel zeker of ik geloof in een vorig leven.
Maar vanavond krijg ik antwoorden!
Ik ben heel erg benieuwd, het is echt spannend.
Ik kamp met vreemde klachten die niet medisch aan te tonen zijn.
Moeheid, hoofdpijn, plotseling zenuwachtig zijn.
Dit kan natuurlijk uit een vorig leven komen.
Wat vinden jullie hiervan? Geloven jullie hierin?
Spannend!!
Hoe is het verlopen?
Bij mij was de eerste zitting nogal spectaculair en ook verhelderend.
En latere zittingen gaven wel inzicht.

In reïncarnatie geloven? Ik weet het niet. Er is geen bewijs, volgens mij. Wel zijn er aanwijzingen dat ze waar zou kunnen zijn.
En ik vind het een aangenaam geloof, waar ik steun aan heb. En er is even veel bewijs voor als voor elk ander geloof, dus ik kies voor mijn gemoedsrust.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98324026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Kees22 het volgende:
In reïncarnatie geloven? Ik weet het niet. Er is geen bewijs, volgens mij. Wel zijn er aanwijzingen dat ze waar zou kunnen zijn.
Idd, geen enkel bewijs. Noem de aanwijzingen eens?
pi_98354996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Idd, geen enkel bewijs. Noem de aanwijzingen eens?
Oh, die zijn er genoeg!
Persoonlijke herinneringen, reflexen op situaties en mensen, regressies waar mensen dingen tegenkomen die ze uit dit leven niet kunnen weten (bijvoorbeeld de ervaring van het andere geslacht of van een andere klasse te zijn).

Ik heb ergens een boek (kan het even niet vinden) dat een onderzoek beschrijft over een groot aantal jaren. De onderzoekster bracht mensen onder hypnose en vroeg hen terug te gaan naar een bepaald jaar. Sommigen kwamen in duisternis terecht, anderen in een beschrijfbare situatie. Zij vroeg haar proefpersonen om een beschrijving te geven van het leven toen en daar.
Die beschrijvingen is ze gaan vergelijken met wat via de normale geschiedenisonderzoeken bekend was en ze vond opvallende overeenkomsten.

Let wel: ze bracht mensen niet terug via een therapeutische route zoals bijvoorbeeld met de opdracht om naar de bron van de pijn in je schouders terug te gaan.

Als je de mogelijkheid van reïncarnatie bij voorbaat uitsluit, kan niet je overtuigen. Maar als je de mogelijkheid open laat, kun je wel degelijk aanwijzingen zien.
En wetenschappelijk gezien kun je de mogelijkheid ook niet uitsluiten!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 20 juni 2011 @ 08:54:58 #75
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98401357
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, die zijn er genoeg!
Persoonlijke herinneringen, reflexen op situaties en mensen, regressies waar mensen dingen tegenkomen die ze uit dit leven niet kunnen weten (bijvoorbeeld de ervaring van het andere geslacht of van een andere klasse te zijn).

Ik heb ergens een boek (kan het even niet vinden) dat een onderzoek beschrijft over een groot aantal jaren. De onderzoekster bracht mensen onder hypnose en vroeg hen terug te gaan naar een bepaald jaar. Sommigen kwamen in duisternis terecht, anderen in een beschrijfbare situatie. Zij vroeg haar proefpersonen om een beschrijving te geven van het leven toen en daar.
Die beschrijvingen is ze gaan vergelijken met wat via de normale geschiedenisonderzoeken bekend was en ze vond opvallende overeenkomsten.

Let wel: ze bracht mensen niet terug via een therapeutische route zoals bijvoorbeeld met de opdracht om naar de bron van de pijn in je schouders terug te gaan.

Als je de mogelijkheid van reïncarnatie bij voorbaat uitsluit, kan niet je overtuigen. Maar als je de mogelijkheid open laat, kun je wel degelijk aanwijzingen zien.
En wetenschappelijk gezien kun je de mogelijkheid ook niet uitsluiten!
Ik ga zometeen beginnen met het boek "De Zielenreis, het bestaan tussen de levens in"
Is geschreven door Michael Newton. Een hypnotherapeut. Ben super benieuwd!
Ik sluit reïncarnatie zeker niet uit :D Vind het een superidee dat je meerdere levens hebt.
Als je dan dit leven verneukt weet je dat je nog een kans krijgt. En dat is wel geruststellend toch?

Voor een dag een man zijn lijkt me ook wel wat. Maakt het lekker ook niet uit hoe je eruitziet!
Geen make-up, je haar is snel gedaan. Je rukt even wat kleren uit de kast en klaar!
Ik zou meisjes gaan hosselen! Haha.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_98402223
wat verwacht je te doen nadat je een gelukte hypnose ervaring heb opgedaan?
of wat als jou hypnose staat niet is wat voor eenniveau je in hoort te komen, of de hypnotiseur jou niveau niet aankan?

Als je de visie van internalisten naleeft, en alles via innerlijke reflectie accepteerd, zal een hypnotische ervaring of een hallucinatie altijd echt zijn,
totdat iemand je verteld dat je een hallucinatie / hypnose gehad heb zal je de hypnose niet kunnen onderscheiden van echt.

ga je dan ervanuit dat de hypnose klopt? of dat het vals geheugen is die je via de hypnotiseur ontvangen heb?

stel dat je als het volgt kijkt naar de hypnose:

P1: {hypnose} is mogelijkerwijs waar.
P2: Het is mogelijk dat {hypnose} gebaseerd is op adequate gronden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke acties zou je ondernemen na het ondergaan van de hypnose? falscificeer je of gebruik je van verificatie argumenten?
pi_98402340
met andere woorden kan je het verschil weten tussen een hypnose en iets dat echt is
zonder dat iemand zegt of je in een hypnose zat of in het echt was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juni 2011 @ 10:12:55 #78
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98402612
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
met andere woorden kan je het verschil weten tussen een hypnose en iets dat echt is
zonder dat iemand zegt of je in een hypnose zat of in het echt was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, eerst meemaken! Ik weet absoluut niet wat ik moet verwachten.
Maar als ik het heb meegemaakt zal ik je antwoord geven.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 20 juni 2011 @ 10:26:32 #79
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98402899
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
wat verwacht je te doen nadat je een gelukte hypnose ervaring heb opgedaan?
of wat als jou hypnose staat niet is wat voor eenniveau je in hoort te komen, of de hypnotiseur jou niveau niet aankan?

Als je de visie van internalisten naleeft, en alles via innerlijke reflectie accepteerd, zal een hypnotische ervaring of een hallucinatie altijd echt zijn,
totdat iemand je verteld dat je een hallucinatie / hypnose gehad heb zal je de hypnose niet kunnen onderscheiden van echt.

ga je dan ervanuit dat de hypnose klopt? of dat het vals geheugen is die je via de hypnotiseur ontvangen heb?

stel dat je als het volgt kijkt naar de hypnose:

P1: {hypnose} is mogelijkerwijs waar.
P2: Het is mogelijk dat {hypnose} gebaseerd is op adequate gronden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke acties zou je ondernemen na het ondergaan van de hypnose? falscificeer je of gebruik je van verificatie argumenten?
Hypnose is volgens mij wel waar. Bepaalde vormen van trance ook wel.

Het grootste gevaar zijn echter je eigen hersenen. Die zijn afgevuld met fantasie.
Hier heeft men onderzoeken naar gedaan.

Wanneer men ook maar enigszins suggestief iets vraagt of aandraagt tijdens een hypnose, dan denken de hersenen, hey das leuk daar kunnen we wel wat mee. En zo worden er complete verhalen verzonnen die niets met de realiteit te maken hebben.

Dat gebeurt trouwens ook al bij bewustzijn, het herinneringsproces. Wanneer je probeert wat te herinneren en je hersens weten het niet precies meer, dan gaan ze zaken invullen.
pi_98404025
Interessant, interessant!
Ff volgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')