is goed. zet gup nu uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Viro, kan Gup uit? Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil wel even een uurtje of 2 wat draaien
Ik ben te snelquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Oeh dit nummer is echt heerlijk
Ik heb echt mijn dag niet vandaag
Graagquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in bed komen liggen als je bang bent...
Nu klinkt 't alweer minder aanlokkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Viro het volgende:
iedere fok!ster mag de lege plek in mijn bedje komen opwarmen
Jaah.. Dat was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkjequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
HerkenbaarTwee jurkjes, een jasje, schoenen, sieraden en nagellak hier
Meh, ik heb het jasje terug moeten sturen, te groot. Nu een maat kleiner besteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkje
Dat hoor ik nu niet meer hoorquote:
nee en hij hapert ook steeds.. en dan is het weer stil...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh dan werkt het wel gewoon bij jou.. bij Carool niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |