Ja, ook zoiets... uit 2005, een dieselquote:
Dit is een BMW fantopic he, niet een "sloeri die een bmw rijdt van haar man topic". Als je niet eens weet wat voor motor je erin hebt zitten hoor je hier ook niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets... uit 2005, een diesel![]()
-hij zit wel in de vloot () , maar ik rij er niet in. -
Ik ben zo snelquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef Maharbal het volgende:
Hahah gvd Yoshi, ik was NET aan het lezen wat voor 5-serie B4llistic had, verdwijnt dat ding net voor m'n ogen haha.
1. ik heb geen man...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dit is een BMW fantopic he, niet een "sloeri die een bmw rijdt van haar man topic". Als je niet eens weet wat voor motor je erin hebt zitten hoor je hier ook niet thuis
Laat hem er maar uit....quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke je vrouw dan
Vraag aan de "man" van jullie relatie dan maar wat voor motor er in de X3 zit
de 318is is weg...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja je 5-serie enzo... pfff geef je wijzigingen maar door.
Yoshi is 1 van de minst subtiele internethelden around, trek je maar niets van hem aan mopquote:
+1quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses ik doe het niet expresmaar het is toch wel een beetje waar wat ik zei. Als iedereen met een BMW zijn auto hier toevoegt maar eigenlijk nooit wat zinnigs kan gaan zeggen omdat die er helemaal geen verstand van heeft of fan van is dan hebben we straks een hele lijst BMW's maar niemand weet van wie of wat.
Da's toch ook weer niet zo super belangrijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses ik doe het niet expresmaar het is toch wel een beetje waar wat ik zei. Als iedereen met een BMW zijn auto hier toevoegt maar eigenlijk nooit wat zinnigs kan gaan zeggen omdat die er helemaal geen verstand van heeft of fan van is dan hebben we straks een hele lijst BMW's maar niemand weet van wie of wat.
Oke oke, je wist inderdaad wel dat het een diesel was uit 2005. Als je "een blauwe" had gezegd dan kwam je er niet meer inquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef lezzer het volgende:
Ach zwets niet zo man.
Mijn vrouw rijdt in de X3 en ik in de 5-serie.
Ik heb gewoon even de autopapieren niet bij de hand voor de exacte inhoud, en hij is net nieuw.
Ga je alle leaserijders ook van de lijst weren ofzo?
Die van mij zijn in eigendom en keurig afbetaald.
Mrs en ik zijn allebei BMW fan, maar ik sleutel dus mooi niet zelf.
Daar heb ik namelijk geen verstand van en ook gewoon helemaal geen tijd voor.
ah gossiequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, dan haal me maar helemaal uit de lijst.
Ik dacht nog foto's te posten van mijn zojuist gestraalde velgen, maar blijkbaar mag je hier alleen over de motorinhoud praten.
Inderdaad, we hebben hier geen super-elitair clubje van BMW rijders ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's toch ook weer niet zo super belangrijk?
Wat de neuk maakt het uit dat je hier wil melden dat je een BMW hebt, zonder dat je aan de discussie komt bijdragen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het woord elitair nergens gebruikt, maar het verbaast me ook weinig dat jij daarmee komt. Nou ja, zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het vrij normaal dat je een BMW fan bent in het BMW fantopic.
Maar wat nu als dat fanaatschap voornamelijk gaat om het feit dat BMW auto's zo fijn rijden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het woord elitair nergens gebruikt, maar het verbaast me ook weinig dat jij daarmee komt. Nou ja, zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het vrij normaal dat je een BMW fan bent in het BMW fantopic.
Heldquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt het uit dat je hier wil melden dat je een BMW hebt, zonder dat je aan de discussie komt bijdragen?
Het stoort mij meer dat hier iemand stelselmatig BMW's verkracht, daar allerlei illegale dingen mee doet, dan dat hier een meisje komt melden dat ze in een 5-serie rijdt en haar vriendin in een X5.
Meeting? Nieuwe E30? Que?!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef piekartz87 het volgende:
gaat hard hier.
nieuwe deadline voor mijn opknap e30. meeting in augustus.
Ik ga in mijn nieuwe en een maat van mij gaat in mijn oude.
Misschien een idee om de OP dan wat duidelijker te maken? Nu is het namelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses ik doe het niet expresmaar het is toch wel een beetje waar wat ik zei. Als iedereen met een BMW zijn auto hier toevoegt maar eigenlijk nooit wat zinnigs kan gaan zeggen omdat die er helemaal geen verstand van heeft of fan van is dan hebben we straks een hele lijst BMW's maar niemand weet van wie of wat.
Ik heb een duitse reparaturanleiting weten te bemachtigen voor m'n E23. Zylinderkopfquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Hyperdude het volgende:
ben een alloctoon; dan mag da.
Zilinder is nl. geen porum.
Jaja en in het Noors is Sylinder ook goed, maar ik denk dat je opmerkingen krijgt als je het een sylinder noemt hoorquote:
Ben bang dat die te lang is voor dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef Tarado het volgende:
Gezellig hier, ok nu we toch bezig zijn, mijn auto is geen 740i maar een 740iL
Moet wel als dagelijks vervoer dienen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat dacht je van een oudere BMW? E39 M5 is ook nog steeds heel gruwelijk.
Nu nog iemand die de Philips propaganda kan bevestigen.quote:1 - Helder wit licht (centrale veiligheidszone)
De geconcentreerde centrale bundel van helder wit licht is tot 50% helderder en 10 tot 20 meter langer dan conventionele lampen. Hierdoor kan de automobilist beter en verder kijken.
2 - Koel wit licht (informatiezone aan de rechterzijde)
Blauwachtig wit licht rechts van de auto zorgt voor een betere verlichting van verkeersborden en obstakels en versnelt de reactietijd van de bestuurder.
3 - Zacht wit licht (comfortzone aan de linkerzijde)
Zachter wit licht links van de auto vermindert de hinder voor tegemoetkomend verkeer en helpt de automobilist om zijn aandacht gericht te houden op de weg voor hem.
Wie zeikt er niet over mijn BMW..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:22 schreef FalleNk810i het volgende:
En voor jou, want je loopt ook te zeiken over de BMW van Turq
Hij ziet er wel gebruikt uit. Is niet gespaard. Jammer van die roestplekken ook. Heeft het zin om daar nog eens de staalborstels tegenaan te houden of laat je het allemaal zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie zeikt er niet over mijn BMW..?
hahahaha, alle kritiek is bij mij welkom
[Centraal] BMW Fantopic, deel 54 - Waar RPG het blijft openen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Tommy, wat is nou precies het voordeel van zo'n clutch stop?
Zie ook http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=206363quote:Rogue Engineering Clutch Stop The clutch pedals in manual transmission cars often have way to much travel past the clutch engagement point. This additional travel adds additional time to your shift, slowing your acceleration. Designed to stop clutch travel immediately past the engagement point for faster, more precise shifts.
Hahah maar jij hebt er lekker scheit aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie zeikt er niet over mijn BMW..?
hahahaha, alle kritiek is bij mij welkom
Ah, ik dacht al dat ik het al eens tegen was gekomen. Ik vind 't een beetje kneuterig eerlijk gezegd. Als je weet waar je aangrijpingspunt ligt, weet je ook dat je wat verder dan dat moet trappen om volledig te ontkoppelen, daar heb je zo'n unit toch niet voor nodig. Ik trap m'n pedaal meestal ook niet helemaal in, maar zit toch nooit mis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
[Centraal] BMW Fantopic, deel 54 - Waar RPG het blijft openen.
[..]
Zie ook http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=206363
Met je kut compact...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hahah maar jij hebt er lekker scheit aanAls je hier bij menig bmw rijder wat over zegt, dan flippen ze meteen
Je mag me geloven of niet, maar hij wordt nog strakker dan dat ie uit de showroom reed.. Mijn voorbeeld, mijn streven naar:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij ziet er wel gebruikt uit. Is niet gespaard. Jammer van die roestplekken ook. Heeft het zin om daar nog eens de staalborstels tegenaan te houden of laat je het allemaal zo?
Ja natuurlijk, maar dit is gewoon een gevalletje "gemak dient de mens". Voor een verkeerslicht scheelt het de drukgroep, en verder is het gewoon 'makkelijk' want je trapt hem helemaal in (tot de langere clutch stop uiteraard) en je hebt 't meteen goed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het al eens tegen was gekomen. Ik vind 't een beetje kneuterig eerlijk gezegd. Als je weet waar je aangrijpingspunt ligt, weet je ook dat je wat verder dan dat moet trappen om volledig te ontkoppelen, daar heb je zo'n unit toch niet voor nodig. Ik trap m'n pedaal meestal ook niet helemaal in, maar zit toch nooit mis.
Als je een beetje ''sportief'' rijdt, wil het weleens tegenzitten met de nauwkeurigheid van je voet. Het biedt dan ook vooral voordelen als je je koppeling in één keer naar beneden stampt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het al eens tegen was gekomen. Ik vind 't een beetje kneuterig eerlijk gezegd. Als je weet waar je aangrijpingspunt ligt, weet je ook dat je wat verder dan dat moet trappen om volledig te ontkoppelen, daar heb je zo'n unit toch niet voor nodig. Ik trap m'n pedaal meestal ook niet helemaal in, maar zit toch nooit mis.
Mja, dat gepook begin ik zo langzamerhand toch af te leren, dus ach, ik mis er weinig aan denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Als je een beetje ''sportief'' rijdt, wil het weleens tegenzitten met de nauwkeurigheid van je voet. Het biedt dan ook vooral voordelen als je je koppeling in één keer naar beneden stampt.
Hoerensloep zonder dieselmotor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Daarom had je ook beter een E23 kunnen nemen, daar is het hele chassis stukken dikker en beter gelast.
De 24td hoort er idd niet in thuis, en dan zou ik het ook dom vinden om net die motor te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha... was wel iemand die de 524td motor in z'n E23 had gebouwd. Dat komt dus echt niet meer vooruit, maar ja wel relatief zuinig (1 op 11 ofzo) en iets goedkoper tanken. Ik zou het nooit doen iig, knal dan de diesel van een E39 530d ofzo erin. Iets meer werk, maar moet zeker wel lukken.
Dat wordt een hele klus, turq... Is dat oa de reden dat ie een half jaar uit de roulatie gaat? A major makeover?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Je mag me geloven of niet, maar hij wordt nog strakker dan dat ie uit de showroom reed.. Mijn voorbeeld, mijn streven naar:
Rijdt op benzine. Model 316i Er zit nu een 12V Bosch accu in. Nieuwe zou ¤100,- kosten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef Mikkie het volgende:
De dynamo moet je meestal alleen vervangen als ie kapot is en daarvoor kun je het beste de spanning meten.
De accu is afhankelijk van wat voor model je hebt (een diesel heeft een sterkere accu nodig).
Ja, dat dacht ik dus ook. Langs geweest bij accuspeciaalzaak. Weet niet hoe lang deze bosch er in zit. Maar hij was niet over de Bosch te spreken. Dan wil ik natuurlijk weten waarom dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind honderd euro voor een nieuwe accu nog best aan de prijs, eerlijk gezegd.
Yep, en RDW+APK klaar maken in de tussentijd..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt een hele klus, turq... Is dat oa de reden dat ie een half jaar uit de roulatie gaat? A major makeover?
Waarom koop je geen e39 m5 blok en prop je die er dan niet in?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, en RDW+APK klaar maken in de tussentijd..
Ga ALS ik voor een leuk bedragje een loods huur de motor er uit halen en voorzien van M3 zuigers en TDS(?)/M3 krukas waarna ik +/- 2.9-3.1L motor heb, turbokitje er op etc..
Misschien blijft ie nog langer van de weg af.. wie weet..?
x
Is te veel werk.. Zou wel willen, maare is iets te veel hooi op me vork denk ik..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:14 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Waarom koop je geen e39 m5 blok en prop je die er dan niet in?
Of misschien in mijn bak:
Hmm hoe kan ik dat precies doen? Ik heb wel een multimeter maar mijn natuurkunde is een beetje weggezakt.quote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hmm hoe kan ik dat precies doen? Ik heb wel een multimeter maar mijn natuurkunde is een beetje weggezakt.
Ik merk wel dat mijn auto steeds erger begint te shaken en in te houden.
Zometeen haal ik die LMM op. Die man woont dicht in de buurt van de garage van mn neef dus des noods ga ik hem nogmaals uitlezen.
Ik las ook iets over LMM die een storing geeft omdat hij vies was en na het reinigen met alcohol dat hij dan weer werkt maar in hoeverre werkt dit?
BTW ik ben vandaag jarig
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hmm hoe kan ik dat precies doen? Ik heb wel een multimeter maar mijn natuurkunde is een beetje weggezakt.
Ik merk wel dat mijn auto steeds erger begint te shaken en in te houden.
Zometeen haal ik die LMM op. Die man woont dicht in de buurt van de garage van mn neef dus des noods ga ik hem nogmaals uitlezen.
Ik las ook iets over LMM die een storing geeft omdat hij vies was en na het reinigen met alcohol dat hij dan weer werkt maar in hoeverre werkt dit?
BTW ik ben vandaag jarig
Hahah mooie taart!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke gefeliciteerd. Ik verwacht wel zo'n taart dan voor de visite:
[ afbeelding ]
Dankuuquote:
Thx man. Ik ben bij die gozer geweest. Lmm zou voor m52 blok zijn maar niet dus. Ik heb met mn stomme kop niet gekeken naar de polen. Ik heb een 4 polig en die ik kocht 6 polig. Volgens mij is dat van een m50quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Dogum gunun Kutlu olsuun..
Renigen dit dat, hoeft niet.. lmm kost maar een tientje of 2 max.. beter is dat je je huidige afkoppelt.
rijd ie teminste in de noodloop, denk een stuk beter dan dat geshake enzoo..
Maak een screenshot.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef Gokhan03 het volgende:
Wtf ik ben letterlijk genaaid.
Deze heb ik gekocht:
http://auto-onderdelen.ma(...)320-323-m50-m52.html
Op de foto zie je ook dat hij 4 pins heeft maar ik heb een andere meegekregen van Bosch 0280 212 010 1718521 9.
Ik voel me echt kut. Ik sms die gozer erover en hij zegt dat de LMM echt uit een E36 320i uit 1998 komt maar buiten dat kreeg ik een ander product mee dan op de foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik.
[ afbeelding ]
Stuur een klacht naar Marktplaats.
Het is toch niet normaal hoe iemand op zo n manier geld probeert te verdienen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Gaan we even bij die gozer langs met de BMW crew, in de 7 van Tarado
Hijs turk en ik ook. Maar ik snap gewoon niet hoe je je lekker kan voelen om zo geld te verdienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:59 schreef Bowny het volgende:
Wat voor gast was dat? Ik had 't nooit gepikt en zou met wat mede-landers even langs gaan?
Ja precies. Een mocro trapt je van je scooter af, maar een Turk jat gewoon een vrachtwagen met scootersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Turken zijn niet te vertrouwen dat weet ik wel, maar altijd nog beter dan Marokkanen.
Iets aansmeren is heel wat anders dan een ander product verkopen dan je aangeeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Veel schadebedrijven ook hoor, kom je daar zie je alweer 2 mocro's dan denk ik al neeeeee he. Praten altijd lekker mee met wat je zegt en 10 min. later zeggen ze weer wat anders. Maar goed eerlijke autohandelaars bestaan die nog??
De garage waar ik mijn bimmer laat onderhouden is een van de zeldzame die me niet naait of ze doen het zo overtuigend dat ik het nog steeds niet door heb. Maar het valt me inderdaad wel tegen, hoe snel iemand je nept met auto's.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Bowny het volgende:
Zeldzaam denk ik.....ken een aantal mensen die in de branche zitten, op diverse niveaus en hun mening: "Het zijn allemaal klootzakken, of je het nou over dealers, handelaren of schadebedrijven hebt"
De kunst/sport is gewoon om jezelf minimaal te laten naaien.
Mijn oude opgeladen en tip meegekregen om alarm eerst uit/aan/uit te zetten alvorens te starten. Dat was de clou, vond het al stom dat ik met startkabels dat ding ook niet meer aan de praat kreeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon 2e hands ding of van de sloop erin knallen. Wel ff helemaal opladen, dan een keer 2 dagen ofzo laten staan kijken of het nog werkt, dan zit het goed
Mja, niet netjes natuurlijk, maar je hebt ook je eigen onderzoeksplicht. Daarom dus altijd zorgen dat je goed weet hoe of wat. En iemand die ineens de prijs verhoogt, lekker in de stront laten zakken. Dat is geen manier van zaken doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal hoe iemand op zo n manier geld probeert te verdienen?
Iemand die een LMM verkoopt weet heus wel waar hij vandaan komt en waar hij op kan. Ik zag de advertentie en ik wist gewoon zeker dat het de juiste was.
Ik kom bij die gozer aan. Hij zegt jaa ik had dezelfde motorblok dus past perfect. Ik wist alleen niet meer hoe de lmm op de advertentie eruit zag. Hij vroeg er ook ineens 70 euro voor en dat het zo op zijn advertentie stond terwijl ik echt geen mogool ben daarvoor.
Nadat ik hem gekocht had dacht ik hem even te monteren om het te testen op de weg terug en past de stekker niet. En hij maar beweren ja je weet toch wat je hebt gekocht.
Wat kan ik er nou aan doen dat ie mij opeens een andere lmm heeft verkocht.
Tevens is mijn rechternier van mn auto gejat gisterennacht.
Ik betrap mezelf ook op die vooroordelen ja. Overigens bestaan goede garages nog wel, denk ik: m'n ouders hebben laatst een andere auto gekocht. Allerlei eisen en wensen en alles prima ingewilligd door de garagehouder. Had zich zelfs vergist in de prijs van een onderdeel waardoor hij zelf aardig het schip in ging, maar gaf aan dat het zijn fout was dat hij geen research had gedaan, en dat m'n ouders daar niet onder hoeven lijdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Veel schadebedrijven ook hoor, kom je daar zie je alweer 2 mocro's dan denk ik al neeeeee he. Praten altijd lekker mee met wat je zegt en 10 min. later zeggen ze weer wat anders. Maar goed eerlijke autohandelaars bestaan die nog??
Ja dat daar kwam ik ook achter maar ik heb het probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Gokhan, EWS staat voor Startonderbreker.. dat je het weet..
Ik regel maandag wel een lmm voor je als je dat wilt, betaal je maar de helft van wat jij hebt betaald voor de jouwe..
Klopt, daarom wacht ik ook even af of dat ding blijft rijdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja leuke smoes die heb ik ook weleens gehoord
Dat mis ik nog wel eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Blijft leuk, dat dieselen. Zo'n 250-300km over de snelweg stuiteren variërend tussen 100 op de CC en 170 met het gas lekker op de plank, ook nog flink beladen, nog ruim 500km binnendoor en stads met het verkeer meehobbelen en regelmatig even los trekken, en toch gewoon zo'n 6L/100km scoren.
Tenzij je een 6cyl hebt, daar kom je niet makkelijk bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Catch22- het volgende:
Over die dynamo, die gaan niet snel kapot. Vaak zijn de koolborstels op als hij niet meer laadt. Dat is een blokje van 15 euro die je in vier minuten plaatst.
Verschilt niet veel van mijn 318ciquote:Op zondag 19 juni 2011 12:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat mis ik nog wel eens
De laatste tijd veel snelwegkilometers. Ik zit nu op een 'nette' 10,3L op 100 kilometer (gemeten over 8.000km ofzo).
Is 't zo erg?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Verschilt niet veel van mijn 318ci
Soms moet ik wel een beetje huilen als ik hoor wat anderen vebruiken. M'n broertje bijv met z'n ouwe Golf III, lekker 1 op 15 of 16 ofzo potverdoriequote:Op zondag 19 juni 2011 12:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik haal vrijwel altijd gemiddeld 1:10 / 1:11. Dat is meestal snelweg, maar ook binnenstad. Soms cruise 120, soms stuk 180. Maar kom eigenlijk toch vaak op zelfde verbruik uit.
Heb 4cilinder en weet hoe de dynamo er uit moet, dus het overwegen waard om zelf koolborstels te vervangen. Al doende leert menquote:Op zondag 19 juni 2011 12:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tenzij je een 6cyl hebt, daar kom je niet makkelijk bij
ik vind het nogsteeds uber als een vrouw weet waar ze over praat als het gaat over auto's, en niet vies is van vieze handen krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Heb 4cilinder en weet hoe de dynamo er uit moet, dus het overwegen waard om zelf koolborstels te vervangen. Al doende leert men
Nou, het BMW virus begint wel een ziekte te worden daarom, hahahaquote:Op zondag 19 juni 2011 16:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik vind het nogsteeds uber als een vrouw weet waar ze over praat als het gaat over auto's, en niet vies is van vieze handen krijgen
Dat ie nooit klaar is verklapt de TT ook wel een beetje: Blijf Maar Werken..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Nou, het BMW virus begint wel een ziekte te worden daarom, hahahaHeb nog heel wat te doen en volgens mij is ie nooit klaar.
Voordeel van alles zelf willen uitzoeken is dat ik me niet meer zo snel laat ringeloren door garagehouders om punten van hierboven nog maar eens aan te halen.
Bij mijn zescilinder kan je er ook makkelijk bij.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Heb 4cilinder en weet hoe de dynamo er uit moet, dus het overwegen waard om zelf koolborstels te vervangen. Al doende leert men
Bij mijn E30 kon je echt moeilijk bij de dynamo, helemaal zonder brugquote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij mijn zescilinder kan je er ook makkelijk bij.
Ik wil met je trouwenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Nou, het BMW virus begint wel een ziekte te worden daarom, hahahaHeb nog heel wat te doen en volgens mij is ie nooit klaar.
Voordeel van alles zelf willen uitzoeken is dat ik me niet meer zo snel laat ringeloren door garagehouders om punten van hierboven nog maar eens aan te halen.
Nah, hahaha, moet een vrouw niet aan andere kwaliteiten voldoen? Zoals goed kunnen koken, enzo.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef Jaapie1993 het volgende:
Paar foto's van mijn e30 incl. mijn broers E46 op eerste pic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2e hands LMM kopen, je kunt net zo goed je geld meteen in de put gooien...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef Gokhan03 het volgende:
Morgen 2e handse LMM ophalen uit beverwijk. Hoe kan ik snel testen of hij nog heel is? Moet ik hem daarvoor weer uitlezen?
hoezo was je niet op de BMW Promotiedag met je club dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef k_man het volgende:
Wat is er eigenlijk met die gele BMW van je gebeurd, Turq?
Vandaag kwam ons (groep van 15 Z'tjes) in noord Limburg namelijk zo'n geel ding tegemoet, die seinde als groet.
Zou ik ook niet doen (Pierburg). Schijnt in het begin goed te werken maar zeer snel af te nemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Betreft de 2e hands LMM sluit ik me aan bij Tommy. Overigens vind ik origineel ook erg duur, zou geneigd zijn om de Pierburgimitatie-unit erin te hangen.
Ik ga gewoon de A728S proberenquote:Qua wissers schijnen veel mensen tevreden te zijn over de Bosch Aerotwins, die zijn volgens mij ook OEM, ja.
Geen idee, ik weet alleen dat je beide kanten los kunt verstellen. Misschien zijn je handremschoenen versleten, of is de ene kant gewoon losser afgesteld dan de andere kant? Zul je toch een brug voor moeten hebben denk ik... Zorg er bij het 'testen' wel voor dat de helling vlak is (dus niet links/rechts schuin afloopt).quote:Heeft er trouwens iemand een tip hoe ik de handremwerking kan controleren? En dan bedoel ik onder de auto. Laatste paar keer dat ik 'm op de handrem zette (doe ik alleen op een helling soms als ik geen zin heb om de voetrem te gebruiken), leek het alsof ie alleen rechtsachter 'opliep'. Linksachter leek ie niet te pakken. Dit wil ik dus even controleren en zo nodig fixen, maar heb geen idee hoe
Is vrij stil dus moet kunnenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_nissan_botox.html
Wow dit gaat mij zelfs te ver.... mensen zien je echt niet eens in je binnenspiegel als je zo hard gaat. Maar dat geluid
Dat bebouwde kom gedeelte kan inderdaad niet maar op die snelweg vond ik het wel meevallen mede omdat de mensen op de rechterbaan geen auto dicht voor hun hadden rijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Als er iemand uit een zijstraatje komt, gaat het mis.
Als er een kind oversteekt, gaat het mis.
Zulke snelheden in de bebouwde kom kunnen gewoon niet. Die gast moet even een goed pak slaag hebben, want dit is gewoon echt levensgevaarlijk.
Ik rij ook wel eens te hard, maar niet in de bebouwde kom.
Klopt, maar als je 300 gaat hoe snel ziet je dat aankomen. Nou zullen er wel ontzettende goede remmen onder zo'n dingen zitten, maar er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en je bent gewoon helemaal verdwenen hoor. Volgens mij vinden ze dan lichaamsdeeltjes 1 kilometer verderopquote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bebouwde kom gedeelte kan inderdaad niet maar op die snelweg vond ik het wel meevallen mede omdat de mensen op de rechterbaan geen auto dicht voor hun hadden rijden
Valt tegen inderdaad dat interieur maar technisch gezien is het wel veel auto voor het geldquote:Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Catch22- het volgende:
op de snelweg is het minder gevaarlijk, maar als je 310 rijdt, houden mensen daar echt geen rekening mee en is het zo gedaan met je. Dat is namelijk écht héél hard...
nu komt hij niemand tegen, dus dat scheelt weer.
wat een lelijk hok van binnen btw, jezus
als het fout gaat hoef je ze inderdaad niet meer te begraven dat is automatisch compostquote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Klopt, maar als je 300 gaat hoe snel ziet je dat aankomen. Nou zullen er wel ontzettende goede remmen onder zo'n dingen zitten, maar er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en je bent gewoon helemaal verdwenen hoor. Volgens mij vinden ze dan lichaamsdeeltjes 1 kilometer verderop
Sommige mensen mogen geen rijbewijs hebben. Ik rij ook niet als een heilige hoor, maar als je zo hard gaat binnen de bebouwde kom heb je echt een tekort aan hersencellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Als er iemand uit een zijstraatje komt, gaat het mis.
Als er een kind oversteekt, gaat het mis.
Zulke snelheden in de bebouwde kom kunnen gewoon niet. Die gast moet even een goed pak slaag hebben, want dit is gewoon echt levensgevaarlijk.
Ik rij ook wel eens te hard, maar niet in de bebouwde kom.
De wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoezo was je niet op de BMW Promotiedag met je club dan?
Dat is ten eerste geen snelweg, maar een N-weg. Ten tweede kun je met die snelheid helemaal niet meer op tijd zien of je één auto nadert, of twee dicht op elkaar (waarvan de achterste misschien net wil gaan inhalen). Op Autoblog had iemand een grof rekensommetje gemaakt, waarvan de uitkomst was dat je dat op 250 m afstand moet kunnen zien om nog op tijd te kunnen reageren. En reageren wil dan zeggen: direct vol in de ankers, niet gas los laten en even kijken of je moet bijremmen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bebouwde kom gedeelte kan inderdaad niet maar op die snelweg vond ik het wel meevallen mede omdat de mensen op de rechterbaan geen auto dicht voor hun hadden rijden
Ja, dag. Zulke snelheden kun je op de Autobahn al amper verantwoord rijden. 300km/h is in je spiegels gewoon niet meer in te schatten, hoeveel anticiperend vermogen mensen ook hebben. Op die weg is het gewoon idioot. 150+, okee, maar 200+ gaat te ver.quote:
Ik rij momenteel in geen van de beide auto's.. de een verrot ergens en de ander ligt lekker te slapen onder een autohoes..quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef k_man het volgende:
Wat is er eigenlijk met die gele BMW van je gebeurd, Turq?
Vandaag kwam ons (groep van 15 Z'tjes) in noord Limburg namelijk zo'n geel ding tegemoet, die seinde als groet.
5 volt lijkt me errug stug. Dat is vrijwel uitgesloten. Maar voor het zekerheid: waarom check je niet op het sticker op je nieuwe antenne/verpakking?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef TommyGun het volgende:
Begrijp ik, maar dat moet idd wel lukken. Alleen even controleren of het wel 12v moet zijn, en niet 5v of zo.
Thanks
Sticker, man... er zit echt totaal niets op / bijquote:Op maandag 20 juni 2011 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
5 volt lijkt me errug stug. Dat is vrijwel uitgesloten. Maar voor het zekerheid: waarom check je niet op het sticker op je nieuwe antenne/verpakking?
Allemaal niet van belang als je een BMW rijdt en ook nog graag wat sleuteltquote:Op maandag 20 juni 2011 07:36 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Nah, hahaha, moet een vrouw niet aan andere kwaliteiten voldoen? Zoals goed kunnen koken, enzo.![]()
Zal vanavond foto uploaden van mijn bimmerboy
17 inch (215/45) BBS velgen kunnen volgens mij prima onder E46. Hand tussen band en wielkap houden, als ie er (met gemak) tussen past is het goed. 19 inch zal krap wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef TommyGun het volgende:
Mooi kleurtje!
Ik zit ook te denken aan spaak velgjes;
[ afbeelding ]
Kan dat onder een E46 (ik bedoel, het zal passen, maar kan ik er dan nog mee over straat)?
Tuurlijk kan je daar mee over straat.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef TommyGun het volgende:
Mooi kleurtje!
Ik zit ook te denken aan spaak velgjes;
[ afbeelding ]
Kan dat onder een E46 (ik bedoel, het zal passen, maar kan ik er dan nog mee over straat)?
Nou, je bent wel makkelijk, hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Allemaal niet van belang als je een BMW rijdt en ook nog graag wat sleutelt
Maarem, leuk kleurtje, dat zie je niet vaak op een E36.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je daar mee over straat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach grapje hoor, uiteindelijk ben ik toch niet zo van de BMW'squote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Nou, je bent wel makkelijk, hoor![]()
Ben erg content met de kleur. Past bij mijn nagellak, nee zonder gekheid, vind het een klasse kleurtje. Wil ook geen spoiler gedoe, gewoon strak. Als je snapt wat ik bedoel.
Dit is dan wel echt dik!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je daar mee over straat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, bimbovraagje dan. Ik moet dit onderdeel dan toch vervangen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Catch22- het volgende:
Over die dynamo, die gaan niet snel kapot. Vaak zijn de koolborstels op als hij niet meer laadt. Dat is een blokje van 15 euro die je in vier minuten plaatst.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef piekartz87 het volgende:
Deze bmw fan heeft een.... yamaha gekocht :p
helaas, die bmw fietsen zijn niet te betalen voor moi
Gast, hoeveel geld heb jij over? Als ik zie wat je de laatste tijd hebt stukgeslagen op de unit en wat voor plannen je nog hebt, trekt m'n maag samenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef TommyGun het volgende:
Mooi kleurtje!
Ik zit ook te denken aan spaak velgjes;
[ afbeelding ]
Kan dat onder een E46 (ik bedoel, het zal passen, maar kan ik er dan nog mee over straat)?
Nouja dat valt allemaal wel mee, is een beetje langere termijn, maar als ik een mooie set kan vinden voor niet veel dan laat ik dat niet liggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, hoeveel geld heb jij over? Als ik zie wat je de laatste tijd hebt stukgeslagen op de unit en wat voor plannen je nog hebt, trekt m'n maag samen
Als het goed is. Zit gewoon aan de buitenkant van je dynamo. Zit met 2 schroefjes vast, althans; bij mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Oke, bimbovraagje dan. Ik moet dit onderdeel dan toch vervangen?![]()
http://www.bmwonderdelen.(...)ningsregelaar_dynamo
ben in gesprek met iemand op de E30fansite. je kan het ook zelf met hem bespreken als je wilt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Kop is laatst vervangen, dus waterpomp, distr.riem etc ook. 180.000 gelopen.
Dat is wat mij verteld werd dus geloof ik maar. Liefst beetje zelfde ervoor terug als ik betaald heb, 650 dus. En dan 50 voor jou
Dat zeiden ze ook over mij toen ik mijn eerste swap ging doen.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
Jor is toch al met hem in gesprek
Ik las het topic al Rival, die gast is echt hard op weg te falen, hij heeft god geen idee wat hij gaat doen volgens mij
welke kleur voorscherm?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef Catch22- het volgende:
ongetwijfeld
eerst maar eens een nieuw voorscherm +wielkastranden+spuiten.
dan maar eens verder gaan kijken.
ja 1000 euro zodat ik die 4.4 V8 kan kopen voor in de mijnequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Rival zet die zo in je E30 voor een vriendenprijsje!!
delphinquote:
ik ben er inderdaad mee bezig. helaas kan ik pas 19 juli verder. maar dan heb ik hem wel in een week.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Sinds wanneer heb jij een motorrijbewijs? Je was ermee bezig toch?
Ook niet bij een beurt dat ze vervangen zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nu 140k op de klok staan, gekocht bij 55k. Volgens mij zijn mijn remschijven / blokken nog NOOIT vervangen. Toen ik 'm kocht waren de schijven zeker niet nieuw.. en ik heb ze ook nog nooit vervangen. Heel veel snelweg KM's, buiten de spits. Helpt vast.
Afgelopen 85k gereden met 1 kapot ding; een spanrolding die afbrak. Verder heb ik op dit moment een lek in m'n ruitenvloeistof gebeuren, hele onderkant is nat..
Hij had links schade vanwege de pilaar, en rechts 'door' de BMW. Zoals ik zei corrigeerden we (mijn baas althans, hij reed immers), anders had 'ie wellicht in de flank gezeten of vol op de pilaar. Nu vloog 'ie over de (aardig hoge) stoeprand heen (wat denk ik ook niet veel goeds heeft gedaan voor z'n ophanging. Hij vertelde iets over z'n stuur dat niets meer deed).quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Schade valt nog mee aan de bmw als zijn auto financieel total loss was
quote:
e34 3 serie..? Apart..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
Die "Styling 73" zijn de "officiële"winterbandenvelgen voor de E34 330i en 330d. Er schijnen wel stalen velgen te zijn; maar die heb ik nog nooit gezien op een 330.
330 heeft minimaal 17 Inch velgen nodig vanwege grotere remschijven dan de lichtere E46 uitvoeringen. Kan mij voorstellen dat een E46 M3 zelfs minimaal 18 Inch nodig heeft, maar dat weet ik verder niet.
Mja, dat zou ik dan weer niet doen. Liever een goede band. De Pirelli P7 kwam erg goed uit de Autoweektest, en ook al jaren prima uit die van de ANWB en de ADAC. Alleen is die in jouw maat erg duurquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef YoshiBignose het volgende:
61 euro per stuk NIEUW incl. verzendkosten 225/50/16gewoon voorzichtig doen als het nat is en ze rijden prima
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik dan weer niet doen. Liever een goede band. De Pirelli P7 kwam erg goed uit de Autoweektest, en ook al jaren prima uit die van de ANWB en de ADAC. Alleen is die in jouw maat erg duur. 206/55/16 kosten ze rond de 80 euro.
lullo.. als je voor 80 een pirelli P7 (is nog geen zero maar het is wle een goede band) kan kopen ga je toch niet voor 60 euro die doodrijders kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ach fuck it, het was nieuwe nankangs, of 2e hands michelin / goodyear / pirelli. Banden ruiken nog lekker nieuw en profiel ziet er goed uit. Krijgt ook goede cijfers uit veel testen hoor, gekeken naar prijs / kwaliteit verhouding dan.
Pirelli P7 vind je niet voor 80, maar voor 130 euro per stuk (225/50/16). Dat is meer dan het dubbelequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
lullo.. als je voor 80 een pirelli P7 (is nog geen zero maar het is wle een goede band) kan kopen ga je toch niet voor 60 euro die doodrijders kopen
Nope die is al verkocht, hij heeft nu een nieuwe E36. Best mooie al zeg ik het zelf (op de foto is ie nog niet gewassen na 3 maanden in de schuur gestaan te hebben).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef rival het volgende:
Heeft er iemand een goedkope rijdende bmw te koop? type/kleur/motor e.d. maakt niet uit
yoshi staat die van je broer er nog?
ohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Pirelli P7 vind je niet voor 80, maar voor 130 euro per stuk (225/50/16). Dat is meer dan het dubbele
[..]
Nope die is al verkocht, hij heeft nu een nieuwe E36. Best mooie al zeg ik het zelf (op de foto is ie nog niet gewassen na 3 maanden in de schuur gestaan te hebben).
[ afbeelding ]
O, was dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef Tarado het volgende:
Gisteren mijn CP600 MP3 speler opgehaald, ben er blij mee, nog bedankt voor de tip ik meen van Hyperdude![]()
[ afbeelding ]
Omdat het dicht bij de duitse grens was ook bij onze buren maar een halve tank aan luchtvervuiling de ether ingeblazen, heerlijk cruizen met 200+
O, dat is ideaal. Hoeft er niet een hele andere radio-unit in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Hyperdude het volgende:
Vervanging van de CD wisselaar
http://www.rentier.nl/
NB. ik heb het ding hier, geloof ik, ooit door K(apper)-man(met die cabrio Z4) genoemd zien worden.
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, dat is ideaal. Hoeft er niet een hele andere radio-unit in.
Als ik het goed lees op die site is het gewoon in principe de CD-wisselaar loskoppelen (kabels eruit) en dit ding vastkoppelen? Eindelijk van de CD's (en bijbehorende storingen/haperingen) af!
Ja, maar dat ziet er niet uit in 't standaard dash van de E46. En voor dat geld heb je geen Becker ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel cool zo'n ding, maar voor die prijs kan je ook een radio krijgen met usb / sd / mp3 functie en nog meer
Maar goed, nu lijkt je auto van binnen wel origineel inderdaad.
Super! Al ervaringen mee? Was 't echt plug& play?quote:
Op een Duitse website waar de verschillende bandenmaten voor de E23 stonden, stond vermeld dat 205/55/16 niet mag vanwege de draaglast... allen bij een 728i. Ik weet ook niet in hoeverre dit klopt maar goed ik ga er vanuit dat het de waarheid isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Waarom neem je geen 205 55 16 oid Yoshi?
Hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben echt een ontzettende MP3 noob.
Heb een printje van Windows-verkenner met mijn muziek op de passagiersstoel liggen. Of onder de stoel.
Same. Oldskool!quote:Nb. Nog een voordeel: cassette's kan ik ook nog afspelen.
Da's het nadeel aan afwijkende bandenmaten, die zijn meteen kneitersduur!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Pirelli P7 vind je niet voor 80, maar voor 130 euro per stuk (225/50/16). Dat is meer dan het dubbele
[..]
Nope die is al verkocht, hij heeft nu een nieuwe E36. Best mooie al zeg ik het zelf (op de foto is ie nog niet gewassen na 3 maanden in de schuur gestaan te hebben).
[ afbeelding ]
Ja... wacht maar tot ie glimt en in de zon staatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's het nadeel aan afwijkende bandenmaten, die zijn meteen kneitersduur!
En de kleur van die E36 is netjes ja.
Bij mij wel. Maar er moet ergens het juiste "ïni-regeltje" staan op je SD-kaartje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat ziet er niet uit in 't standaard dash van de E46. En voor dat geld heb je geen Becker ofzo
[..]
Super! Al ervaringen mee? Was 't echt plug& play?
Ja, maar daarom ben ik er ook heen gegaan (ipv via internet kopen) om te kijken of hij het ook doet in mijn auto met mijn radio, inmiddels ook eigen muziek op de SD kaart gezet en dat werkt ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Super! Al ervaringen mee? Was 't echt plug& play?
Wat voor auto/radio heb jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, maar daarom ben ik er ook heen gegaan (ipv via internet kopen) om te kijken of hij het ook doet in mijn auto met mijn radio, inmiddels ook eigen muziek op de SD kaart gezet en dat werkt ook goed
Achterin heb ik idd ook, voorin heb ik gewoon zo'n klein schermpje (niet de 4*3 versie) met casette er nog in, maar wel dus (pijltjes) navigatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
Hier meer info en plaatjes/manuals ed.
http://www.maintronic.de/(...)LpkKYCFUQI3wodcnuXpQ
MK3 heb ik ook.
Dit ding voorin (plaatje van internet):
[ afbeelding ]
Dit ding achterin:
[ afbeelding ]
Wil ook nog wel een plaatje maken van menu op schermpie voorin indien gewenscht.
klopt, zo staan ze vaak op driftdagen ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:21 schreef YoshiBignose het volgende:
maar komt ook doordat draairichting bij eentje verkeerd is, kan nooit bevorderlijk zijn voor waterafvoer lijkt me.
Regel eens een monteur die je niet hoeft te betalen in bier, maar in geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Nankang...die flutmonteur van me heeft 1 band verkeerde draairichting gedaan
...
Zo afwijkend zijn mijn bandenmaten niet, maar de dag dat ze vervangen moeten worden, wordt geen vrolijke dag (gelukkig kunnen ze nog een tijd mee). Ik mag in m'n handjes knijpen als ik dan voor minder dan duizend euro klaar ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Da's het nadeel aan afwijkende bandenmaten, die zijn meteen kneitersduur!
Yep, heb nu 2 BMW, dus 1 staat er te koop. Tenzij je grapje maakt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef rival het volgende:
Heeft er iemand een goedkope rijdende bmw te koop? type/kleur/motor e.d. maakt niet uit
yoshi staat die van je broer er nog?
Okeej dan, tijd voor een piccie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef YoshiBignose het volgende:
rival maakt daarover nooit grapjes hoorhoe meer BMW's hoe beter
haha een sedan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Okeej dan, tijd voor een piccie.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
haha een sedan!Ja inderdaad, hij staat te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je 19" eronder? Anders is het bizar. 18" moet je voor onder de 200 euro per band kunnen krijgen, of je moet echt bijzondere maten hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo afwijkend zijn mijn bandenmaten niet, maar de dag dat ze vervangen moeten worden, wordt geen vrolijke dag (gelukkig kunnen ze nog een tijd mee). Ik mag in m'n handjes knijpen als ik dan voor minder dan duizend euro klaar ben.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Hopdidopi het volgende:
Hoi ik heb een e36 sedan en ik wil nieuwe voorspeakers. Nu wilde ik dus weten of ik gewoon 12 cm speakers kan monteren zonder aanpassingen? Of moet ik 10cm speakers nemen?
Nee ik ga mijn auto morgen wegbrengen voor een nieuwe d-riem. Daarna wil ik gelijk winkelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef Hyperdude het volgende:
Moeten die speakers er vannacht nog in ofzo?![]()
En ik weet het antwoord op je vraag niet.
Zo raar is dat niet. Mijn E46 achterbanden zijn ook duur:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je 19" eronder? Anders is het bizar. 18" moet je voor onder de 200 euro per band kunnen krijgen, of je moet echt bijzondere maten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |