Ja, ook zoiets... uit 2005, een dieselquote:
Dit is een BMW fantopic he, niet een "sloeri die een bmw rijdt van haar man topic". Als je niet eens weet wat voor motor je erin hebt zitten hoor je hier ook niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets... uit 2005, een diesel![]()
-hij zit wel in de vloot () , maar ik rij er niet in. -
Ik ben zo snelquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef Maharbal het volgende:
Hahah gvd Yoshi, ik was NET aan het lezen wat voor 5-serie B4llistic had, verdwijnt dat ding net voor m'n ogen haha.
1. ik heb geen man...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dit is een BMW fantopic he, niet een "sloeri die een bmw rijdt van haar man topic". Als je niet eens weet wat voor motor je erin hebt zitten hoor je hier ook niet thuis
Laat hem er maar uit....quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke je vrouw dan
Vraag aan de "man" van jullie relatie dan maar wat voor motor er in de X3 zit
de 318is is weg...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja je 5-serie enzo... pfff geef je wijzigingen maar door.
Yoshi is 1 van de minst subtiele internethelden around, trek je maar niets van hem aan mopquote:
+1quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses ik doe het niet expresmaar het is toch wel een beetje waar wat ik zei. Als iedereen met een BMW zijn auto hier toevoegt maar eigenlijk nooit wat zinnigs kan gaan zeggen omdat die er helemaal geen verstand van heeft of fan van is dan hebben we straks een hele lijst BMW's maar niemand weet van wie of wat.
Da's toch ook weer niet zo super belangrijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses ik doe het niet expresmaar het is toch wel een beetje waar wat ik zei. Als iedereen met een BMW zijn auto hier toevoegt maar eigenlijk nooit wat zinnigs kan gaan zeggen omdat die er helemaal geen verstand van heeft of fan van is dan hebben we straks een hele lijst BMW's maar niemand weet van wie of wat.
Oke oke, je wist inderdaad wel dat het een diesel was uit 2005. Als je "een blauwe" had gezegd dan kwam je er niet meer inquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef lezzer het volgende:
Ach zwets niet zo man.
Mijn vrouw rijdt in de X3 en ik in de 5-serie.
Ik heb gewoon even de autopapieren niet bij de hand voor de exacte inhoud, en hij is net nieuw.
Ga je alle leaserijders ook van de lijst weren ofzo?
Die van mij zijn in eigendom en keurig afbetaald.
Mrs en ik zijn allebei BMW fan, maar ik sleutel dus mooi niet zelf.
Daar heb ik namelijk geen verstand van en ook gewoon helemaal geen tijd voor.
ah gossiequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, dan haal me maar helemaal uit de lijst.
Ik dacht nog foto's te posten van mijn zojuist gestraalde velgen, maar blijkbaar mag je hier alleen over de motorinhoud praten.
Inderdaad, we hebben hier geen super-elitair clubje van BMW rijders ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's toch ook weer niet zo super belangrijk?
Wat de neuk maakt het uit dat je hier wil melden dat je een BMW hebt, zonder dat je aan de discussie komt bijdragen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het woord elitair nergens gebruikt, maar het verbaast me ook weinig dat jij daarmee komt. Nou ja, zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het vrij normaal dat je een BMW fan bent in het BMW fantopic.
Maar wat nu als dat fanaatschap voornamelijk gaat om het feit dat BMW auto's zo fijn rijden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het woord elitair nergens gebruikt, maar het verbaast me ook weinig dat jij daarmee komt. Nou ja, zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het vrij normaal dat je een BMW fan bent in het BMW fantopic.
Heldquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt het uit dat je hier wil melden dat je een BMW hebt, zonder dat je aan de discussie komt bijdragen?
Het stoort mij meer dat hier iemand stelselmatig BMW's verkracht, daar allerlei illegale dingen mee doet, dan dat hier een meisje komt melden dat ze in een 5-serie rijdt en haar vriendin in een X5.
Meeting? Nieuwe E30? Que?!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef piekartz87 het volgende:
gaat hard hier.
nieuwe deadline voor mijn opknap e30. meeting in augustus.
Ik ga in mijn nieuwe en een maat van mij gaat in mijn oude.
Misschien een idee om de OP dan wat duidelijker te maken? Nu is het namelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb een duitse reparaturanleiting weten te bemachtigen voor m'n E23. Zylinderkopfquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Hyperdude het volgende:
ben een alloctoon; dan mag da.
Zilinder is nl. geen porum.
Jaja en in het Noors is Sylinder ook goed, maar ik denk dat je opmerkingen krijgt als je het een sylinder noemt hoorquote:
Ben bang dat die te lang is voor dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef Tarado het volgende:
Gezellig hier, ok nu we toch bezig zijn, mijn auto is geen 740i maar een 740iL
Moet wel als dagelijks vervoer dienen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat dacht je van een oudere BMW? E39 M5 is ook nog steeds heel gruwelijk.
Nu nog iemand die de Philips propaganda kan bevestigen.quote:1 - Helder wit licht (centrale veiligheidszone)
De geconcentreerde centrale bundel van helder wit licht is tot 50% helderder en 10 tot 20 meter langer dan conventionele lampen. Hierdoor kan de automobilist beter en verder kijken.
2 - Koel wit licht (informatiezone aan de rechterzijde)
Blauwachtig wit licht rechts van de auto zorgt voor een betere verlichting van verkeersborden en obstakels en versnelt de reactietijd van de bestuurder.
3 - Zacht wit licht (comfortzone aan de linkerzijde)
Zachter wit licht links van de auto vermindert de hinder voor tegemoetkomend verkeer en helpt de automobilist om zijn aandacht gericht te houden op de weg voor hem.
Wie zeikt er niet over mijn BMW..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:22 schreef FalleNk810i het volgende:
En voor jou, want je loopt ook te zeiken over de BMW van Turq
Hij ziet er wel gebruikt uit. Is niet gespaard. Jammer van die roestplekken ook. Heeft het zin om daar nog eens de staalborstels tegenaan te houden of laat je het allemaal zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie zeikt er niet over mijn BMW..?
hahahaha, alle kritiek is bij mij welkom
[Centraal] BMW Fantopic, deel 54 - Waar RPG het blijft openen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Tommy, wat is nou precies het voordeel van zo'n clutch stop?
Zie ook http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=206363quote:Rogue Engineering Clutch Stop The clutch pedals in manual transmission cars often have way to much travel past the clutch engagement point. This additional travel adds additional time to your shift, slowing your acceleration. Designed to stop clutch travel immediately past the engagement point for faster, more precise shifts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |