quote:
Ik moet zeggen dat ik er toch erg blij mee was toen ik in het donker in de bergen reed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfs goed afgesteld is het contrast met de omgeving bij die dingen veel te groot. Ja, stoer, wit licht, zelf meer kunnen zien maar damn, kanker op de wegen.
Die kutverlichting werkt alleen fatsoenlijk als het af fabriek in een auto zit, of als het door de dealer van het merk officieel en professioneel wordt ingebouwd. Alle andere uitvoeringen met die verlichting maken een auto direct tot een pauperkoekblik voor sjonnies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En laat ze dan in godsnaam wel goed afstellen!
Dank voor je verhelderende kijk op de zaken, ik waardeer je mening.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Die kutverlichting werkt alleen fatsoenlijk als het af fabriek in een auto zit, of als het door de dealer van het merk officieel en professioneel wordt ingebouwd. Alle andere uitvoeringen met die verlichting maken een auto direct tot een pauperkoekblik voor sjonnies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik op dit moment alleen aftermarket kopen en zo geweldig vind ik het ook niet. Bovendien ga ik daar geen honderden euro's voor neerleggen, want er moet ook nog e.e.a. omgebouwd worden dus ik loop zelfs het risico dat het niet werkt. Ik doe het gewoon met wat ik heb, en daarvoor ben ik op zoek naar meningen.quote:
Kun je nog iets zeggen over de levensduur?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:15 schreef TSI het volgende:
[..]
Ik was best tevreden over die Xtreme Powers
Hoe lang heb je er ongeveer mee gedaan dan? Ik was echt verbaasd toen ik na 3k en 10k moest gaan vervangen namelijk... ik was van m'n vorige auto gewend dat ik zo'n 50k met een setje lampen kon doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Redah het volgende:
Ik ben wel tevreden met mijn Philips Nightguide dingen. Bewegwijzering (rechts) is super helder, terwijl je iets 'minder' licht hebt op de vangrail... Tot nu toe pas 1tje hoeven vervangen, maar naar mijn mening niet sneller dan gewone lampjes.
Als ik zou moeten gokken rond de 20k. Maar er is me maar 1 lampje kapot gegaan, de 2e uit de set doet het gewoon nog, dus ik heb nog een reserve over. Geen idee dus of dat toeval is of niet, ik merk namelijk ook niet echt verschil in sterkte tussen het nieuwe lampje en de oude.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Hoe lang heb je er ongeveer mee gedaan dan? Ik was echt verbaasd toen ik na 3k en 10k moest gaan vervangen namelijk... ik was van m'n vorige auto gewend dat ik zo'n 50k met een setje lampen kon doen.
Dit. Stomme irritante kutdingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En laat ze dan in godsnaam wel goed afstellen!
JIJ wel, dat hoor je me ook niet ontkennen. De mensen die jij tegenkwam waren er waarschijnlijk wat minder blij mee. Overigens kun je ook gewoon je fricking snelheid aanpassen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er toch erg blij mee was toen ik in het donker in de bergen reed.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dank voor je verhelderende kijk op de zaken, ik waardeer je mening.Voor je spoilertje, ja, natuurlijk weet ik dat. Dus ik blijf gewoon bij mijn statement... de meeste van die setjes die je ziet zien er gewoon bijzonder sneu uit... en het is ook nog eens zwaar kut voor mede weggebruikers. Ik zie namelijk meerdere opmerkingen daarover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met of zonder Xenon tegen een boom, die boom wint toch wel. Wel sneu dat die boom daardoor beschadigd raakt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
JIJ wel, dat hoor je me ook niet ontkennen. De mensen die jij tegenkwam waren er waarschijnlijk wat minder blij mee. Overigens kun je ook gewoon je fricking snelheid aanpassen...
Da's voor mensen die niet goed zien in het donker. Verder ben ik het wel met je eens: Het verandert niets aan veiligheid, alleen aan het gevoel van veiligheid voor de bestuurder. Alle andere weggebruikers lopen juist meer risico door verblinding etc.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat iedereen met felle witte lichten. Ik weet niet wie die grap bedacht heeft, maar die mogen ze ook wel eeuwig opsluiten.
Ik heb een bril en nee ik koop geen normale lampen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Redah het volgende:
[..]
Da's voor mensen die niet goed zien in het donker. Verder ben ik het wel met je eens: Het verandert niets aan veiligheid, alleen aan het gevoel van veiligheid voor de bestuurder. Alle andere weggebruikers lopen juist meer risico door verblinding etc.
Voor mensen die niet zonder xenon etc. kunnen: Koop normale lampjes en een bril of blijf uit de auto als het donker is.
Dat is heel begrijpelijk. En netjes af fabriek, dan werkt het ook optimaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:17 schreef Rekkie het volgende:
Zojuist een auto besteld met Xenon.... de testervaringen waren dermate goed dat ik de meerprijs er graag voor over had.
Klopt A6, A67, noem maar op..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb gewoon standaard halogeen lampen erin zitten en zelfs op een pikdonker bergweggetje in zuid frankrijk had ik nog gewoon prima zicht. (wel grootlicht aan).
In NL kan je ongeveer zonder verlichting rijden , snelwegen zijn hier prima verlicht.
We hebben in Nederland inderdaad alleen maar snelwegen.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
In NL kan je ongeveer zonder verlichting rijden , snelwegen zijn hier prima verlicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |