¤ 35 excl. reserveringskosten om Nick en Simon, Van Velzen en Miss Montreal te zien. Het moet niet gekker worden. Zou het inclusief bier zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dus tegelijk met "Helden van Amstel Live". Althans, één dag
Weinig helden idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef bassieVL het volgende:
[..]
¤ 35 excl. reserveringskosten om Nick en Simon, Van Velzen en Miss Montreal te zien. Het moet niet gekker worden. Zou het inclusief bier zijn?
oh...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef automatic_ het volgende:
Daar gaat het ook niet om
Ze gaan nummers zingen van hun helden ;-)
Momenteel lijkt het weer te rijden. Stond blijkbaar iets in de fik iets verderop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef JDude het volgende:
Heuj Ritchie, mooi uitzicht op de file momenteel zeker?
Dan blijft het nog duur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef automatic_ het volgende:
Daar gaat het ook niet om
Ze gaan nummers zingen van hun helden ;-)
Ben ik met je eens hoorquote:
Ik vind 35 euro ook behoorlijk, tenminste als je kijkt wat je ervoor krijgt.quote:
Nee, wacht. Ik heb het opgezocht. De edwin evers band is er ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef bassieVL het volgende:
[..]
¤ 35 excl. reserveringskosten om Nick en Simon, Van Velzen en Miss Montreal te zien. Het moet niet gekker worden. Zou het inclusief bier zijn?
Zegt me beide helemaal nietsquote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo zo. Face Tomorrow én Go Back to the Zoo op Breda Barst dit jaar.
Leuk!!
Ik wil niks weten van stratenmakers die kunnen werken in de regen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Ze zijn hier een nieuw parkeerterrein aan het aanleggen op het terrein en ik heb echt medelijden met die jongens
Stuur een klachtenbrief.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had me al helemaal verheugd op noodweer, met flinke regen keiharde onweer et cetera.
Ik ben niet boos op het weer hoor, alleen teleurgesteld.
Ik ben tijdens die onweersbui juist in slaap gevallenquote:
Dat is dan niet in slaap vallen, maar in coma geraken haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben tijdens die onweersbui juist in slaap gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |