Nog niet bekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer is Pinkpop eigenlijk in 2012, kan hier niets over vinden...
Als het weer gewoon met Pinksteren is, wordt het 26-27-28 mei 2012.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer is Pinkpop eigenlijk in 2012, kan hier niets over vinden...
Cash niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef NM. het volgende:
Op camping B stonden ze ook de hele dag Ring of Fire te spelen.![]()
Was ook maar weinig nodig voordat ik de CD persoonlijk had gebroken.
Cash kan ik aardig waarderen. Maar niet 24/7. Een keer heb ik ze betrapt op het spelen van 'Smells Like Teen Spirit'. Op een gegeven moment zijn ik en een paar maten ook maar met een gitaar in de buurt gaan zitten en 'Ring of Fire' op gitaar gaan spelen.quote:
REM zou episch zijn, ik hoop stiekem dat bush misschien ook nog langskomt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Moody het volgende:
Gokje aan de hand van nieuwe releases nu en volgend jaar....
REM, Cold War Kids, The National, Spoon, DeWolff, Mumford & Sons, Raconteurs en Arctic Monkeys
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Moody het volgende:
Gokje aan de hand van nieuwe releases nu en volgend jaar....
REM, Cold War Kids, The National, Spoon, DeWolff, Mumford & Sons, Raconteurs en Arctic Monkeys
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Looking to the sky to save me,
looking for a sign of life..
en dan een regenboog, geweldig!
Wooow, echt super geweldig, ik krijg kippenvel als ik er weer aan terugdenk, aan die regenboog, die show, die dag, eigenlijk het hele weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
"Ive never seen a rainbow at a rock concert before"
[ afbeelding ]
Oordopjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Piepje het volgende:
Zo, het Pinkpop topic ook weer terug gevonden.
Het was m'n allereerste keer Pinkpop, en ik vond het super! Stonden op camping B (hoorden ook de hele dag door Ring of Fire, 2 tenten er van af), maar dat zal ik de volgende keer niet weer doen. Wij waren niet zo van die Dancetent, en die hoorde je best luid. Maar misschien viel dat mee als je op het andere eind van camping B stond?
gewoon elke avond net als ik zoveel zuipen dat je gelijk in slaap valtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Piepje het volgende:
Zo, het Pinkpop topic ook weer terug gevonden.
Het was m'n allereerste keer Pinkpop, en ik vond het super! Stonden op camping B (hoorden ook de hele dag door Ring of Fire, 2 tenten er van af), maar dat zal ik de volgende keer niet weer doen. Wij waren niet zo van die Dancetent, en die hoorde je best luid. Maar misschien viel dat mee als je op het andere eind van camping B stond?
Achja, voor een volgende keer weet ik nu iig wat me precies te wachten staatquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
gewoon elke avond net als ik zoveel zuipen dat je gelijk in slaap valt
Ga niet over je limiet heen ik was zo ver heen dat ik niet meer kon opstaan om te plassen uiteindelijk gewoon een flesje gepaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
gewoon elke avond net als ik zoveel zuipen dat je gelijk in slaap valt
Dat is best ergquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ga niet over je limiet heen ik was zo ver heen dat ik niet meer kon opstaan om te plassen uiteindelijk gewoon een flesje gepaktals vrouw zijnde is dat lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |