Ok dat was dan ook wel een briljante actiequote:Op donderdag 16 juni 2011 08:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik was er toen bij, volgens mij is het vooral legendarisch geworden door de sprong van Eddie Vedder van die camera-arm af
het wordt echt tijd voor een nieuwe punk golfquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat publiek is krankzinnig!
Duidelijk dat het tegenwoordig allemaal wat rustiger is
I was therequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vorig jaar Pearl Jam samen met Dave Grohl op Werchter
Dan heb je wel de 2 succesvolste grungers op 1 podium staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vorig jaar Pearl Jam samen met Dave Grohl op Werchter
En allebei stomdronkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb je wel de 2 succesvolste grungers op 1 podium staan
Nu al beter. Met zulke headliners is het programma gelijkmatiger...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgend jaar zijn de headliners Gorillaz, Daft Punk en Red Hot Chili Peppers.
Ik.. Nadat we eerst voor B in de rij hebben gestaan en er toen werd gezegd dat het vol was..quote:
Hoe kan jij Timmeh nu verzonnen hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Neraice het volgende:
Timmeh was onze schuld haha. Bij die partytent op zon hoek bij camping C. Was de Tim Knol fanclub namelijk. Dag daarna Kees de Olifant, echt geniaal. Was trouwens echt rustig op C eerste avond, bijna iedereen die we een biertje aanboden liep door, en de verstopte wafel is ook nooit gevonden.
Bon Jovi.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is deze
Hoe kan je Queen nou geen heldenstatus toekennen
By the way, shoot me, maar Bon Jovi op PP zou geniaal zijn
Maar dat zal wel een mooie fantasie blijven
Dit was mijn eerste pinkpop, ik zat op camping C. Ik ben zondag nog wel naar de partytent op camping B geweest, was wel geniaal daar. Maar camping C vond ik voor de rest wel chill.quote:
Nog niet bekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer is Pinkpop eigenlijk in 2012, kan hier niets over vinden...
Als het weer gewoon met Pinksteren is, wordt het 26-27-28 mei 2012.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer is Pinkpop eigenlijk in 2012, kan hier niets over vinden...
Cash niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef NM. het volgende:
Op camping B stonden ze ook de hele dag Ring of Fire te spelen.![]()
Was ook maar weinig nodig voordat ik de CD persoonlijk had gebroken.
Cash kan ik aardig waarderen. Maar niet 24/7. Een keer heb ik ze betrapt op het spelen van 'Smells Like Teen Spirit'. Op een gegeven moment zijn ik en een paar maten ook maar met een gitaar in de buurt gaan zitten en 'Ring of Fire' op gitaar gaan spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |