Er zaten een paar dingen uit de volgende boeken in serie 1, zoals de bekentenis van Jaime.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Vraagje: Elk seizoen is één compleet boek?
Bij dat soort scenes kan ik mij alleen indenken of ze voor weinig geld een paar minuten willen vullenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Gwywen het volgende:
Dat hele stuk met Arya en Yoren en de ontmoeting met Gendry en die andere twee jongens was ook uit boek 2.
Maakt mij niks uit, zolang ze maar trouw blijven aan het verhaal zelf en er niet te veel van die onnozelheden als die stomme scène met Pycelle in doen.
Niet mee eens, elke keer Ros(z?)is een genotquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bij dat soort scenes kan ik mij alleen indenken of ze voor weinig geld een paar minuten willen vullenje moet al zo veel over slaan uit de boeken en dan duw je er zo iets in....
Net zoals de scene met littlefinger en de 2 hoeren, ook nutteloos.
Ik ben goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef daankes het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat Khal Drogo wel eens dood zou kunnen gaan en Dany dan gaat roeleren met der draken (uit die 3 eieren). Vooral doordat er vorige aflevering al een keer werd gereffereerd naar dat draken niet meer zouden bestaan en Dany overduidelijk wat beter tegen vuur/hitte kan als der broer.
Hun belangen botsten. Dus dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Vooral na de King of the North scene.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ik blijf met best veel vragen zitten, en wat haaaat ik Joffrey! Ik hoop eigenlijk dat Daenerys, Robb en de broers Baratheon zich gaan verenigen, daar kunnen de Lannisters nooit tegenop.
Arya is nu nog te jong om te vechten... Ik neem aan dat ze naar de muur gaan en dat Snow haar dan naar Winterfell brengt terwijl Robert's zoon bij de knightswatch gaat ofzo.quote:Ik ben ook beniewd welke rol Arya, de smidszoon en de bastaard gaan spelen in de oorlog.
Wordt Arya niet gewoon bij Robb of in Winterfell afgezet? De man die haar greep deed dat toch in 'opdracht' van Ned? Hij riep "Baelor" naar hem, om aan te geven dat Arya bij dat beeld stond.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Arya is nu nog te jong om te vechten... Ik neem aan dat ze naar de muur gaan en dat Snow haar dan naar Winterfell brengt terwijl Robert's zoon bij de knightswatch gaat ofzo.
Tss, subs zijn voor pussy's!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer jullie lopen allemaal voor op mijn downloadszit nog te wachten op mijn divx met subs
dus opzouten met al de spoilers
divxquote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer jullie lopen allemaal voor op mijn downloadszit nog te wachten op mijn divx met subs
dus opzouten met al de spoilers
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meervoud met apostrof s, dat is pas voor pussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |