Productie begint pas in juli..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaaat zolang????
niet in septermber al ofzo????
spring 2012quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaaat zolang????
niet in septermber al ofzo????
Maar goed dat ze echt groen zijn! Ik was er eigenlijk een beetje bang voor na de blauwe ogen van de twee Targaryens.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een teaser te noemen
Groene vlammen, ik weet wel wat dat is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Haha ik zit er sterk aan te denken om de boeken te kopenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Episch eindeik ga mooi de boeken lezen het aankomende half jaar, ik moet en zal weten wat er verder gaat gebeuren. HBO did it again!
Bran is 10 aan het begin van de tv-serie. Dus Arya zal 11 a 12 zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef Fingon het volgende:
[..]
Arya is 10 oid. Die bastaard 18 oid dacht ik.
En die servant heet Lancel en is een neefje van haar(en van Jaime)
Scène sloeg echt nergens op. Heb er echt niets maar dan ook helemaal niets nuttigs uitgehaald qua informatie.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik moest wel lachen toen die ouwe Pycelle ff lekker ging rekken en strekkenloopt iedereen gewoon lekker te flashen.
Wat vind je er precies matig aan?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bijzonder matige aflevering weer en uiteindelijk gewoon een matige serie. Jammer, zat potentie in.
Maar hoezo kwamen nu die eieren ineens uit?
Ik vind dat het nergens over gaat, zit geen echte vordering in zoals je dat bij 24 of Spartacus hebt. Aan het begin is er net zoveel gebeurd als aan het einde. De verhaallijn boeit mij vrij weinig en dat gedoe met Danerys vind ik eerder lachwekkend dan boeiend.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Wat vind je er precies matig aan?
Plus het offer van leven erbij.quote:
Waarschijnelijk net als de boeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef Orbis het volgende:
Geweldig! De King Of The North-scène was kippenvelwaardig, en er zijn draken! Ik ben overigens benieuwd hoe Tyrion aan het hof zal zijn, dat wordt vast leuk. Laat hem als-je-blieft Joffrey nog eens stevig in zijn gezicht meppen...
Overmorgen komen de boeken binnen, ik ga een beetje een jaar wachten op antwoorden, zeg.
Weet iemand eigenlijk hoe het volgende seizoen zal heten? A Game of Thrones S02, A Clash Of Kings S01, A Clash Of Kings S02?
EDIT: belangrijk
Hij verkondigt het zowat in elke scene waarin hij speelt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Bril_idioot het volgende:
Scène sloeg echt nergens op. Heb er echt niets maar dan ook helemaal niets nuttigs uitgehaald qua informatie.
Wie is Robert's bastard dan? Die leerling smid?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben na het zien van deze aflevering spontaan een Arya x Robert's bastard son fan geworden.
Drogo's overlijden was machtig en die heks kreeg haar verdiende loon. Arme Rehgo...
Ze hebben alleen maar slechte koningen gehad dus jah...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Viel het niet op dat hij in z'n saaie betoogje de slechtste koningen juist het meest bewonderde?
Die ouwe rakker voert wat in z'n schild, of hij is net zo gek als mad Aerys.
De ongeboren doodgeboren zoon van Daenerys en Drogo. Rhaego.quote:@Repelsteeltju, wie bedoel je met Rehgo?
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef .aeon het volgende:
[..]
Wie is Robert's bastard dan? Die leerling smid?
Hm, ik vind dat je Robert niet echt als slechte koning kunt aanmerken, zeker in vergelijking met compleet gestoorde despoten als Aerys en de kleine Caligula die nu op de troon zit. De eerste noemt hij een beste jongen en voor Joff voorziet hij een briljante toekomst.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar slechte koningen gehad dus jah...
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hm, ik vind dat je Robert niet echt als slechte koning kunt aanmerken, zeker in vergelijking met compleet gestoorde despoten als Aerys en de kleine Caligula die nu op de troon zit. De eerste noemt hij een beste jongen en voor Joff voorziet hij een briljante toekomst.
En Pycelle is al zo oud, die heeft volgens mij Jaeherys zelfs nog meegemaakt, en dat was voor zover ik de boeken ken geen slechte koning.
In de serie zie je niet zo veel van Robert's koningschap, maar ik kreeg de indruk dat hij vooral veel dronk, zich liet vermaken door hoeren en meer geld uitgaf dan hij had. Niet dat niet stukken beter is dan wat Joffrey doet en Aerys deed, maar om hem nou een geweldige koning te noemen...quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hm, ik vind dat je Robert niet echt als slechte koning kunt aanmerken, zeker in vergelijking met compleet gestoorde despoten als Aerys en de kleine Caligula die nu op de troon zit. De eerste noemt hij een beste jongen en voor Joff voorziet hij een briljante toekomst.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Vraagje: Elk seizoen is één compleet boek?
Dat laatste was inderdaad nogal obvious, maar vond ik tamelijk onbelangrijk. Zeker aangezien zijn theorie niet helemaal op gaat als je ziet dat mensen als Varys en Littlefinger het ook gemaakt hebben aan het hof. Dat zijn nou ook niet de meest stabiele factoren.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij verkondigt het zowat in elke scene waarin hij speelt.
''there is something you should know about Kings'' en dan gaat hij er niet verder op in.
Als je geen competitie lijkt, of gevaar meebrengt, heb je het goed aan het hof.
Ze denken allemaal, stuk voor stuk, dat hij een oude seniele gammele idioot is.
Niet in beeld geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Stannis Baratheon is toch niet in beeld geweest? Imdb zegt dat in episode 10 Gerald Butler hem speelde.
Ieder zijn eigen manier om het te redden. Voorlopig zit hij het er langst van allemaal EN heeft hij veel meer invloed dan alle andere spelers denken dat hij heeft. Van Varys en Littlefinger heeft iedereen aan het hof wel hun vermoedens, van Grandmaster P heeft niemand dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Dat laatste was inderdaad nogal obvious, maar vond ik tamelijk onbelangrijk. Zeker aangezien zijn theorie niet helemaal op gaat als je ziet dat mensen als Varys en Littlefinger het ook gemaakt hebben aan het hof. Dat zijn nou ook niet de meest stabiele factoren.
Behalve dat hij teveel uitgaf aan feesten was hij een goede koning omdat hij een competente Hand of the King had. Deze zorgde dat het rijk gewoon goed werd geregeerd voor de gewone man. Enige probleem was dus dat ze nu wel een flinke staatsschuld hebben (onder andere aan de Lannisters en aan de Iron bank of Braavos)quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
In de serie zie je niet zo veel van Robert's koningschap, maar ik kreeg de indruk dat hij vooral veel dronk, zich liet vermaken door hoeren en meer geld uitgaf dan hij had. Niet dat niet stukken beter is dan wat Joffrey doet en Aerys deed, maar om hem nou een geweldige koning te noemen...
Waar is ie het goedkoopst?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef GasProblem het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb gelijk maar de Game of Thrones Boxed Set besteld met alle vier de boeken erin. Kan echt geen jaar wachten![]()
En A Dance with Dragons komt deze maand uit, dus kan ik die er mooi achteraan lezen.
In het boek is hij nog meer en nog langer emoquote:Op maandag 20 juni 2011 12:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het boek vind ik hem ook leuker, maar dan zie je zijn gezicht ook niet.
Amazon? Bol.com heeft de prijs in ieder geval met bijna een tientje verhoogd deze week...quote:
Koop op www.thebookdepository.com erg goedkoop.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef Orbis het volgende:
[..]
Amazon? Bol.com heeft de prijs in ieder geval met bijna een tientje verhoogd deze week...
Doh, het vijfde boek komt als paperback pas in april uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Fingon het volgende:
[..]
Koop op www.thebookdepository.com erg goedkoop.
www.alibris.co.uk is ook een goede site voor (2e hands) boeken.
Altijd zo, hardcover verdiend toch meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Doh, het vijfde boek komt als paperback pas in april uit?
Tja ik dacht ze meteen maar alle 5 (6) te bestellen maar ik ben zo'n autist die bij zo'n reeks het allemaal in dezelfde stijl wil hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Fingon het volgende:
[..]
Altijd zo, hardcover verdiend toch meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |