Productie begint pas in juli..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaaat zolang????
niet in septermber al ofzo????
spring 2012quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaaat zolang????
niet in septermber al ofzo????
Maar goed dat ze echt groen zijn! Ik was er eigenlijk een beetje bang voor na de blauwe ogen van de twee Targaryens.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een teaser te noemen
Groene vlammen, ik weet wel wat dat is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Haha ik zit er sterk aan te denken om de boeken te kopenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Episch eindeik ga mooi de boeken lezen het aankomende half jaar, ik moet en zal weten wat er verder gaat gebeuren. HBO did it again!
Bran is 10 aan het begin van de tv-serie. Dus Arya zal 11 a 12 zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef Fingon het volgende:
[..]
Arya is 10 oid. Die bastaard 18 oid dacht ik.
En die servant heet Lancel en is een neefje van haar(en van Jaime)
Scène sloeg echt nergens op. Heb er echt niets maar dan ook helemaal niets nuttigs uitgehaald qua informatie.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik moest wel lachen toen die ouwe Pycelle ff lekker ging rekken en strekkenloopt iedereen gewoon lekker te flashen.
Wat vind je er precies matig aan?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bijzonder matige aflevering weer en uiteindelijk gewoon een matige serie. Jammer, zat potentie in.
Maar hoezo kwamen nu die eieren ineens uit?
Ik vind dat het nergens over gaat, zit geen echte vordering in zoals je dat bij 24 of Spartacus hebt. Aan het begin is er net zoveel gebeurd als aan het einde. De verhaallijn boeit mij vrij weinig en dat gedoe met Danerys vind ik eerder lachwekkend dan boeiend.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Wat vind je er precies matig aan?
Plus het offer van leven erbij.quote:
Waarschijnelijk net als de boeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef Orbis het volgende:
Geweldig! De King Of The North-scène was kippenvelwaardig, en er zijn draken! Ik ben overigens benieuwd hoe Tyrion aan het hof zal zijn, dat wordt vast leuk. Laat hem als-je-blieft Joffrey nog eens stevig in zijn gezicht meppen...
Overmorgen komen de boeken binnen, ik ga een beetje een jaar wachten op antwoorden, zeg.
Weet iemand eigenlijk hoe het volgende seizoen zal heten? A Game of Thrones S02, A Clash Of Kings S01, A Clash Of Kings S02?
EDIT: belangrijk
Hij verkondigt het zowat in elke scene waarin hij speelt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Bril_idioot het volgende:
Scène sloeg echt nergens op. Heb er echt niets maar dan ook helemaal niets nuttigs uitgehaald qua informatie.
Wie is Robert's bastard dan? Die leerling smid?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben na het zien van deze aflevering spontaan een Arya x Robert's bastard son fan geworden.
Drogo's overlijden was machtig en die heks kreeg haar verdiende loon. Arme Rehgo...
Ze hebben alleen maar slechte koningen gehad dus jah...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Viel het niet op dat hij in z'n saaie betoogje de slechtste koningen juist het meest bewonderde?
Die ouwe rakker voert wat in z'n schild, of hij is net zo gek als mad Aerys.
De ongeboren doodgeboren zoon van Daenerys en Drogo. Rhaego.quote:@Repelsteeltju, wie bedoel je met Rehgo?
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef .aeon het volgende:
[..]
Wie is Robert's bastard dan? Die leerling smid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |