Omdat je je altijd tegen mij richt, ookal gaat het om iets waar jij helemaal niet over aan het praten was om mee bezig bent.quote:
Die zin klopt niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat je je altijd tegen mij richt, ookal gaat het om iets waar jij helemaal niet over aan het praten was om mee bezig bent.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat je je altijd tegen mij richt, ookal gaat het om iets waar jij helemaal niet over aan het praten was om mee bezig bent.
Je druk maken om wereldwebgebruikers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons vragen zich daadwerkelijk af waarom mensen dingen doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sommigen onder ons spuiten geen heroïne.
Je overdrijft een beetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons zien de zinloosheid daarvan in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sommigen onder ons vragen zich daadwerkelijk af waarom mensen dingen doen.
Wat een k*tzin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik moet mijn pa morgen naar het ziekenhuis brengen.quote:
Sommigen van ons hebben een EQ.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sommigen onder ons zien de zinloosheid daarvan in.
Ik maak hem al jaren mee vriendquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij hebt hem eerder niet meegemaakt.
Oh, why?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik moet mijn pa morgen naar het ziekenhuis brengen.
Succes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik moet mijn pa morgen naar het ziekenhuis brengen.
Heb je de zin onder je naam veranderd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
emzor1994, heb je niet door dat bijna niemand jou aardig vindt? Ik zou maar zo snel mogelijk houden met die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |