fijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat hoor ik pas laat, maar zal ik doen.
Sommige mensen moeten nog de krant lezenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij doet een uur over om aan te kleden en alles?
It's a way of stoer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
It's a way o' living, my dear.
Oja, tijdens het poepen in de meisjestoiletten. 20 minuten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten nog de krant lezen
Nee, drie kwartier. Krant lezen, aankleden, haren kammen, lenzen indoen, brood smeren. Dan om kwart over zes fietsen, kwart voor zeven even koffie drinken en die nicotine smoken bitch en dan zeven uur beginnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij doet een uur over om aan te kleden en alles?
Koffie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, drie kwartier. Dan om kwart over zes fietsen, kwart voor zeven even koffie drinken en die nicotine smoken bitch en dan zeven uur beginnen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, tijdens het poepen in de meisjestoiletten. 20 minuten.
Dit zeggen.. madam het is toch wat zeg.. poepoe...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dit denken. Meisje toch het is wat he.
Ga ik uitvinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slapen is nutteloos. Wanneer vindt iemand een pil uit tegen slaap?
Onmogelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bestaat alquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wel. Als ik slaag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit al een bitchfight noemenquote:
fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |