Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n staafje?
En moet die uit op je werk?
Nee mijn ex had er eenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ow daar heb ik dan weer geen ervaring mee
Jij hebt je vriendje er 1 laten nemen?
Ongeschoren okselsquote:
Haha bewust of onbewustquote:
Onbewust. Ik heb dat ding al zo lang... ik merk het niet dat het er zit.quote:
Heb je dan ook nooit dat je daar achter blijft hangen met een t-shirt of zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Onbewust. Ik heb dat ding al zo lang... ik merk het niet dat het er zit.
Zelden. Natuurlijk wel eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dan ook nooit dat je daar achter blijft hangen met een t-shirt of zo?
trusten, en succesquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.... morgen moet ik fit zijn
Trusten
Zo zijn er bij mij 2 uitgegroeidquote:
Omdat je erachter bleef hangen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo zijn er bij mij 2 uitgegroeid
Deze jongen heeft nauwelijks okselhaarquote:
ik kan er een sigaret van draaien... niks.... pfff...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze jongen heeft nauwelijks okselhaar!
1x omdat er een tshirt achter bleef hangen idd en 1x omdat ik er 's ochtends met m'n hand achter bleef hakenquote:
Deze edit waarin je het uitlegt is dan weer jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef Great.Expectations het volgende:
De Mannen van de Radio is een serie absurdistische radiosketches uit het VPRO-radioprogramma De Avonden. Tussen 1995 en 1997 werd vrijwel elke dag rond een uur of 23.45 door de cabaretiers Pieter Bouwman, Hans Teeuwen (en soms Theo Maassen) live een stukje geïmproviseerd over de meest uiteenlopende, doch veelal bizarre onderwerpen. De sketches waren later meestal op dinsdagavond te horen in het programma De Avonden. De allerlaatse 'Mannen van de Radio' dateert waarschijnlijk van dinsdag 10 augustus 2004. Een klein deel van de stukjes is verschenen op een cd, maar nog meer dan tweehonderd andere stukjes circuleren op internet en worden door fans verzameld.
Ik hoorde dat je lichaam zoiets als 'onnatuurlijks' gaat zien wanneer het wrijving ondervindt. Het gaat er dan zelf voor zorgen dat het afgestoten wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Peter het volgende:
Als ze tijdens het aandoen van je shirt uitgroeien, ben je wel erg traag met aankleden
Ik en Ryan_r hebben net ons 6 jarig jubileum gehad (5 juni), maar we hebben nog steeds een relatie als toen ik 16 was, alleen elkaar zien in het weekendquote:
Woont hij nog apart in een kamer dicht bij werk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Ik en Ryan_r hebben net ons 6 jarig jubileum gehad (5 juni), maar we hebben nog steeds een relatie als toen ik 16 was, alleen elkaar zien in het weekend
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook nog steeds de relatie van toen ik 16 was.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Deze edit waarin je het uitlegt is dan weer jammer
Met de Rechter of Linker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
jepsquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Woont hij nog apart in een kamer dicht bij werk?
We hebben een open relatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval monogaam dan.
Afgezegdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja hallo!
Ben ik een keer op je feestje, kom je zelf laat, stomme Bruce!
Hoe had je dat anders met het gaydinay gedaan?
Ow jawel, hij mag een auto uitzoeken. Hij wil wel samenwonen, maar vind het dorp waar ik woon zo afgelegen...quote:
Maar naar een groter dorp verhuizen vind jij geen "stap vooruit" ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef creno het volgende:
[..]
Ow jawel, hij mag een auto uitzoeken. Hij wil wel samenwonen, maar vind het dorp waar ik woon zo afgelegen...
Hij noemde het "een stap terug doen"
Ik heb met één been in maastricht gestaan, die vriend ging vreemd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar naar een groter dorp verhuizen vind jij geen "stap vooruit" ?
Hoelang zijn jullie nu samen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb met één been in maastricht gestaan, die vriend ging vreemd.
Ik heb met één been in oosterhout gestaan, die vriend maakte het plots uit, ging kapot van verdriet.
Toen kwam mijn huidige woning op mijn pad, maar omdat het een starterswoning is zit ik er tien jaar aan vast (gemeente-regeltje), en ik besloot na de vorige keren voor mezelf te kiezen, en toen kwam ryan_r op mijn pad.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Ik en Ryan_r hebben net ons 6 jarig jubileum gehad (5 juni), maar we hebben nog steeds een relatie als toen ik 16 was, alleen elkaar zien in het weekend
Das klote idd. Ik heb het een beetje andersom. We zijn vanuit een dorp in de stad groter gaan worden. Hij maakt het uit, gaat terug naar zijn ouders.. en ik zit in de stad..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb met één been in maastricht gestaan, die vriend ging vreemd.
Ik heb met één been in oosterhout gestaan, die vriend maakte het plots uit, ging kapot van verdriet.
Toen kwam mijn huidige woning op mijn pad, maar omdat het een starterswoning is zit ik er tien jaar aan vast (gemeente-regeltje), en ik besloot na de vorige keren voor mezelf te kiezen, en toen kwam ryan_r op mijn pad.
6 jaarquote:
Dan snap je wel het "voor jezelf kiezen" toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das klote idd. Ik heb het een beetje andersom. We zijn vanuit een dorp in de stad groter gaan worden. Hij maakt het uit, gaat terug naar zijn ouders.. en ik zit in de stad..
Vakanties gaan altijd perfect, dus ik vermoed van welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Anyways, denk je dat je relatie het gaat overleven als je 24/7 samen bent?
Oh, dat biedt tenminste zekerheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
Vakanties gaan altijd perfect, dus ik vermoed van wel
Jup...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
Dan snap je wel het "voor jezelf kiezen" toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |