Dat kunnen de meeste Twentenaren niet eens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
Aan het einde van deze uitzending kan ik twents lullen
Vliegende mieren ?quote:
Haha, en ik versta niets van Gronings/tukkers/achterhoeks/limburgs. Brabants met moeite.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik maar denken dat ie lastig was
ik ben optimistisch ingesteldquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste Twentenaren niet eens.
Fries wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, en ik versta niets van Gronings/tukkers/achterhoeks/limburgs. Brabants met moeite.
joa das jullie variantquote:
Nee, en Drents ook niet. En Sallands al helemaaaaal niet.quote:
Jah idd, dat is hem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa das jullie variantals ik t goed heb
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik kan gewoon keurig netjes Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn vorige relatie was met een Brabantse uit de buurt van Eindhoven en die praatte ook vet plat. Ergerde me er kapot aanIedereen heeft natuurlijk wel een accent maar al dat extreme (zoals ik het noem) vind ik maar niks
Gewoon ABN (wat dat ook mag zijn)
Als iedereen nou gewoon ABN zou praten kan ik tenminste iedereen verstaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, en Drents ook niet. En Sallands al helemaaaaal niet.
En West-Fries ook niet.
Dito Zeeuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey mensen
De laatste zaterdag van Juni is verkozen als dag voor de ex onzin- hello x-raydio meet.
Het gaat worden een heuse picknick.
Zaterdag 25 Juni tegen een uurtje of 3 verzamelen bij station Utrecht Centraal, vandaar uit gaan we door naar een plek om te picknicken
Dit zodat de mensen die met het OV komen ook mee kunnen.
Deze meet is voor alle X-Raydio luisteraars/dj’s dus pls vertel het door.
Het is op een openbare plek, dus eigenlijki is iedereen wel welkom
We zouden het fijn vinden als iedereen even een pm stuurt met daarin een bevestiging of ze willen komen of niet
Wij zijn ook maar arme sloebers dus het lijkt ons handig als iedereen wat meeneemt.
Wat zijn we nodig?
• bier
• wijn
• fris
• evt andere drank moet je zelf ff meenemen
• Chips
• Stokbrood
• Kruidenboter
• Salades
• En andere lekkere dingen .
• Kleedjes om op te zitten
• Een laptop of radio voor muziek
• Plastic bekertjes
• Koelboxen/tassen
Pm even wat je meeneemt, dit zodat we niet met enkel alleen bier komen te zitten
Kusjekroel
Knetter en Carool
Tüte is ook algemeen beschaafd Achterhoeks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vink onze woorden mooier voor tasje en zak (broekzak/overhemdzakje)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan gewoon keurig netjes Nederlands.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon ABN zou praten kan ik tenminste iedereen verstaan.Of gewoon leuk Goois ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Rotterdams, maar daar moet je wel een beetje talent voor hebben.Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |