abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 18:16:17 #176
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_98421945
Een vriend van me die bij TNT werkt wilde altijd al 's avonds laat de HAH lopen, dus nu gaat ie vanavond om 23.00 de HAH voor morgen lopen, met een hoofdlampje :')
pi_98422040
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef JochemP het volgende:
Een vriend van me die bij TNT werkt wilde altijd al 's avonds laat de HAH lopen, dus nu gaat ie vanavond om 23.00 de HAH voor morgen lopen, met een hoofdlampje :')
Maar dat mag heulemaal niet
  maandag 20 juni 2011 @ 18:21:50 #178
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98422173
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:15 schreef sbientje het volgende:
ik vind het wel raar hoor. Komen er ook wel pakjes aan, op tijd enzo? of heb je overal problemen mee?
in de regio komen ze op tijd aan.

eerst (toen we het adres nog er op schreven) kwam het ook optijd aan.

is echt iets van de laatste tijd.

vanaf 1 juli gaan we op de site maken dat mensen kunnen aangeven wanneer het pakket is ontvangen.

zodat we een beetje overzicht hebben wanneer iets aankomt en wanneer niet
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  maandag 20 juni 2011 @ 18:37:22 #179
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_98422821
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef carboni het volgende:

[..]

Maar dat mag heulemaal niet
Hij doet wel meer wat niet mag :P
  maandag 20 juni 2011 @ 19:07:14 #180
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98424162
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef Sandersson het volgende:
Ik kom hier alleen klagen over mijn functie bij PostNL en niets anders :P.

Zoals ik al een paar topics eerder heb vermeld is er veel geouwehoer geweest over de uren die ik niet krijg uitbetaald en collega's van mij ook niet. Wetende dat dit aantal uren over het afgelopen jaar (misschien wel jaren) echt in de tientallen is opgelopen, ben ik er toen iets van gaan zeggen.

De eerste klacht daarover is dat je bij ons op de vestiging niet weet wie je aan moet spreken en iedereen naar elkaar wijst als er een beslissing moet worden genomen.

Ik heb een aantal weken geleden beslist dat ik over de hele oude uren niet meer ga zeuren (vrij lastig te bewijzen ook), maar ik mis ongeveer 8 uur van een vijftal weken geleden (stond ik 2uur op de planning, maar ondertussen moest ik wel 7u werken bijvoorbeeld). Hier heb ik een boze e-mail over gestuurd, omdat mij toen al meermaals is toegezegd dat ik ze zou krijgen bij de volgende maandag, want dan kunnen ze het pas verwerken. Enfin, ik heb nu nog steeds niets gehad, terwijl ik twee weken geleden nog een gesprek heb gehad over die e-mail en nu zou het ECHT geregeld worden. Hij zou mij sms-en en e-mailen wanneer het geregeld was. Niks gehad.

Nu sta ik echt op het punt een loonvordering in te stellen, maar heb geen zin om onnodig stennis te schoppen. Weet iemand wat nog een alternatieve stap is die ik in kan stellen (intern spreken we dan over)? Het schiet gewoon niet op bij ons op de vestiging. Vriend van mij had drie weken geleden gewoon 0 uren gekregen op zaterdag; terwijl hij er 7 had gemaakt. Dit vind ik echt bijna criminele praktijken en te idioot voor woorden. Ik ben blij dat ik inmiddels door de weeks een andere baan heb, zodat de post niet mijn enige inkomsten is, want je houdt niets over zo.

Uiteraard is mijn leidinggevende die alles heeft toegezegd nu drie weken met verlof en was hij daarvoor 3 weken ziek. Dat gesprek heb ik gehad op een zaterdag dat hij er eindelijk een keer was. Verder is hij telefonisch niet bereikbaar en via de e-mail ook niet (nooit respons). Verder voelt geen andere leidinggevende zich geroepen zich in te zetten voor ons.

Kots klote bedrijf is het
Als je er met je teamcoach niet uitkomt, stap je naar de vestigingsmanager. Als ook dat niets oplevert, kun je contact opnemen met de kersvers aangestelde ombudsman, dhr Willem van Rhenen. Te bereiken per mail op ombudsman.productie@tntpost.nl

Wel tekenend voor de kwaliteit van TNT Post is dat deze brief over de ombudsman gisteren (op zondag, dus) bij mij werd bezorgd, terwijl hij gedateerd is op 20 mei 2011. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_98424455
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als je er met je teamcoach niet uitkomt, stap je naar de vestigingsmanager. Als ook dat niets oplevert, kun je contact opnemen met de kersvers aangestelde ombudsman, dhr Willem van Rhenen. Te bereiken per mail op ombudsman.productie@tntpost.nl

Wel tekenend voor de kwaliteit van TNT Post is dat deze brief over de ombudsman gisteren (op zondag, dus) bij mij werd bezorgd, terwijl hij gedateerd is op 20 mei 2011. :N
rofl.

Jup het bedrijf is officieel kapot.
Moet nog steeds hard lachen om de collega die uit boosheid wegens einde autodiensten op de achterkant van de auto in de viezigheid heeft geschreven "Sure we Fail" en "Postanaal".
Nu zag ik net die auto voorbij kachelen met chauffeur autobedrijf met nog steeds die teksten er op. Tekst staat er al sinds donderdag op :D. Al was de tekst "Fuck PostNL" groot op de achterruiten zaterdag al weggehaald.
Overigens is de leiding van het autobedrijf ook de slimste. Ze vereisen dat je de auto parkeert met de neus naar voren. Dus dan kan je niet meer bij de autodeuren om de auto leeg te halen :')
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 juni 2011 @ 19:19:26 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98424819
_O- Goed over nagedacht _O_
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik mag dat wel. Ikv ind dat als je ergens werkt, de baas ervanuit mag gaan dat je gewoon je best doet en doorwerkt. Ik doe dat iig wel. Dat is toch op iedere werkplek? Kijk, als ik 2 voorbereidingen en 2 wijken heb, en ik schrijf 9 uur, dan denk ik dat ie wel even komt checken hoe dat in elkaar zit, maar als ik er een half uurtje overheen zit, geen probleem. Soms zit ik er ook onder, dan zeg ik dat ook gewoon.
Bij het sorteren schrijven wij nog onze uren op en dat wordt voor zover ik na kan gaan keurig verwerkt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98424882
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:36 schreef Ciske- het volgende:
Mogen jullie eigenlijk het aantal uren doorgeven dat je daadwerkelijk werkt?

Bij ons stond er altijd een vast aantal uren voor een bepaalde wijk (standaard te krap en niet omdat ik langzaam was ofzo, niemand haalde het), en die kreeg je betaald. Aan de ene kant logisch, omdat je anders erg langzaam kan gaan werken en dan veel betaald krijgen, maar dat het standaard zo krap was vond ik altijd behoorlijk lullig.

Ik werk er overigens nu niet meer.
Dat mogen we bij ons wel (weer). Toen OPTIVO werd ingevoerd mocht het ineens niet meer, alleen was dat zo'n puinhoop dat binnen de kortste keren het weer werd toegestaan :') .

Alleen onze nieuwe TC heeft de onhebbelijkheid om steeds wat van je uren af te schrapen. Dan gaat ie ervan uit dat je 30 minuten lunchpauze hebt gehouden (eigen tijd) omdat dat ook in je dienst staat....
pi_98425601
Dat half uur pauze hebben ze hier ook een handje van, schrijf tegenwoordig ook het aantal minuten pauze op

quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
_O- Goed over nagedacht _O_
Het word nog mooier. Zoals ik begreep van een collega die naar daarheen is gegaan, is het de bedoeling om dat ook zo te doen bij de klanten. Waarom? Omdat er bij het achteruit rijden zoveel schade word gereden. Sure dan ga je nog meer achteruit rijden :').
Ook zoiets moois: In de nieuwsbrief autobedrijf beschreef de directeur Autobedrijf in zijn column op de voorpagina 2 alinea's zijn hobby, je zou het zelf niet kunnen verzinnen.
pi_98426217
hahahahaha wat een vergelijking :D :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98426258
Hoeveel % kans dat dat verhaal verzonnen is.
lama
pi_98427159
http://nl.linkedin.com/pub/eric-dietz/7/285/38b

Denk dat het verhaal wel klopt

quote:
Bestuurder
Stichting Driving Nuts

Transportation/Trucking/Railroad industry

January 2011 – Present (6 months)

Stichting Driving heeft tot doel om de Dakar Rally te rijden met voertuigen op biofuel.
Dis ook wel lachen: Jongens we gaan een continent afcrossen maar wel milieuvriendelijk he
pi_98427324
Overigens had ik vorig jaar een Kangoo met een rood lampje "Defecte Inspuiting" teruggebracht omdat ik er niet verder mee wou rijden. Gaat er op een andere Kangoo 2 weken geleden weer dezelfde waarschuwing branden, toen zijn ze er maar mee doorgereden.
pi_98429967

hihi, dikke lol vanavond! :)

*ze raakten elkaar uiteraard niet!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 juni 2011 @ 20:48:59 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98430176
Dat kan beter

Zelf ook eens zo moeten parkeren. Het lukt alleen als er iemand bij staat die aanwijzingen geeft.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98430244
Dat mag heulemaal niet van Eric Dietz.

Mag helemaal niets meer met auto's hier nu ;(
Ach kan altijd nog mijn fiets tegen een subco auto aan flikkeren ofzo, die extra deuk zie je toch niet.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:33:30 #192
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_98437560
Ben van plan om als sorteerder bij Sandd te werken. Zou het daar niet zo'n rommeltje zijn?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_98449053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ben van plan om als sorteerder bij Sandd te werken. Zou het daar niet zo'n rommeltje zijn?
Verklaar "rommeltje" nader. Bij Sandd is alles tot het bij de bezorgers komt (die tevens ook hun eigen wijk op loopvolgorde zetten) gestandaardiseerd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:43:41 #194
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98449173
Hier ook standaard gezeik over de uren, kreeg ik een of ander lulverhaal dat omdat ik met een chronische fysieke ziekte rondloop ze daar geen extra rekening mee kunnen houden en dat ik enkel de tijden krijg die ervoor staan.
Nou dag, in de tijd dat die tijden er stonden ging de post nog gewoon in 2 tassen mee, tegenwoordig met die bergen HAH en andere inpakmethodes, ophalen van depot etc. ben ik langer bezig omdat ik meer tassen heb en verder moet rijden voor die tassen en het dan nog willen verdommen om die extra 10 tot 30 minuten uit te betalen. :')

Mooiste was nog dat ik zag dat ik zelfs minder tijd kreeg dan ervoor stond op een rustige dag, terwijl ik op drukke dagen gewoon de normale tijd kreeg.
Ook een hoop geouwehoer/gemail over gehad, nu is het 'opgelost', al blijf je aan de gang.
Heb ook al eens voorgesteld om mee te lopen in de wijk zodat ie kan zien of ik te langzaam loop en natuurlijk doen ze dat dan weer niet. :+
Dat is ook de reden dat praktisch iedere postbezorger bij ons verkeerd-lopers niet eens corrigeert al zijn het maar een paar huizen terug, als men je niet eens uitbetaald voor de tijd die ervoor staat, waarom zou je?

Vind het gewoon schofterig hoe ze wat dat betreft omgaan met het personeel, als iemand te langzaam is/zou zijn moet je dat in die maand proeftijd ook al opgevallen zijn en had je toen maar duidelijk moeten zijn met deze punten of er niet mee in zee gaan.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:57:34 #195
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98449366
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:43 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook standaard gezeik over de uren, kreeg ik een of ander lulverhaal dat omdat ik met een chronische fysieke ziekte rondloop ze daar geen extra rekening mee kunnen houden en dat ik enkel de tijden krijg die ervoor staan.
Nou dag, in de tijd dat die tijden er stonden ging de post nog gewoon in 2 tassen mee, tegenwoordig met die bergen HAH en andere inpakmethodes, ophalen van depot etc. ben ik langer bezig omdat ik meer tassen heb en verder moet rijden voor die tassen en het dan nog willen verdommen om die extra 10 tot 30 minuten uit te betalen. :')

Mooiste was nog dat ik zag dat ik zelfs minder tijd kreeg dan ervoor stond op een rustige dag, terwijl ik op drukke dagen gewoon de normale tijd kreeg.
Ook een hoop geouwehoer/gemail over gehad, nu is het 'opgelost', al blijf je aan de gang.
Heb ook al eens voorgesteld om mee te lopen in de wijk zodat ie kan zien of ik te langzaam loop en natuurlijk doen ze dat dan weer niet. :+
Dat is ook de reden dat praktisch iedere postbezorger bij ons verkeerd-lopers niet eens corrigeert al zijn het maar een paar huizen terug, als men je niet eens uitbetaald voor de tijd die ervoor staat, waarom zou je?

Vind het gewoon schofterig hoe ze wat dat betreft omgaan met het personeel, als iemand te langzaam is/zou zijn moet je dat in die maand proeftijd ook al opgevallen zijn en had je toen maar duidelijk moeten zijn met deze punten of er niet mee in zee gaan.
Zie mijn eerdere bericht. Bestook massaal de ombudsman Willem van Rhenen (productie@tntpost.nl) met klachten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_98452059
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef JochemP het volgende:
Dat gaat echt klachten opleveren. Mensen schrikken zich dood als er om 23.00 wat door de bus valt.
pi_98453735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Troeta het volgende:

[..]

Dat gaat echt klachten opleveren. Mensen schrikken zich dood als er om 23.00 wat door de bus valt.
niet meer dan terecht, ik zou zelf ook een klacht indienen als een collega dat bij mij deed. Sowieso wat heeft het voor nut om je huis aan huis eerder of later weg te lopen, kost toch alleen maar nog meer tijd?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98453935
Van reddepostbode.nl, weet niet of het waar is maar:
quote:
21-06-2011
Gehoord in de wandelgangen,dus weet niet of het echt waar is (zou wel een hele grote bout zijn), maar een of andere snuggere Harrie is vergeten het formulier te ondertekenen voor het huur/koop contract de nieuwe Postsorteerfabriek in Den Bosch op Soetelieve. Het zou nu naar IKEA zijn gegaan, ja die waren misschien wel uitgeslapen.
MetzijnallennaardeTNTkloten
_O- _O- _O- :') :') :')
pi_98453982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef carboni het volgende:
Van reddepostbode.nl, weet niet of het waar is maar:

[..]

_O- _O- _O- :') :') :')
Foutje, moet kunnen.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties