Zelfde hier vooral lola als 15 jarige die een speech houd. (stom maar dit soort dingen haalt altijd de dood van mijn eigen vader naar boven, zo egoistisch ben ik welquote:
Die website is crap.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Was best emotioneel !!!Op de website van www.lolazoektbrood.nl zie je een lange interview die Art met Sandra en Lola heeft op het dak van de hilton hotel.
Yeps.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Dementor het volgende:
Is dit het wel?
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-252760
Jazeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef Karina het volgende:
Wel de moeite waard dus om morgen terug te kijken begrijp ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen, ouderwets met de videorecorder.
Dat lijkt me een stuk minder. Sowieso een stuk minder sympathie voor Xandra dan voor Lola.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
Trouwens a.s maandag is er een programma waarbij Ruben Nicolai met Xandra Brood 24 uur op een schip op de Waddenzee doorbrengt.
'Storm op komst', maandag 11 juli om 20.30 uur op Nederland 3
Maar wel weer precies uitgezonden op de sterfdag, 10 jaar na dato, van Herman.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
Dat lijkt me een stuk minder. Sowieso een stuk minder sympathie voor Xandra dan voor Lola.
Toen ik ze zo naast elkaar zag, vond ik dat ze vooral op haar moeder leek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
Lola lijkt vooral ook op haar vader.
Trouwens a.s maandag is er een programma waarbij Ruben Nicolai met Xandra Brood 24 uur op een schip op de Waddenzee doorbrengt.
'Storm op komst', maandag 11 juli om 20.30 uur op Nederland 3
Uiteraard, de Vara weet hoe te scoren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel weer precies uitgezonden op de sterfdag, 10 jaar na dato, van Herman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |