In Amsterdam stonden ze al met hun klauw omhoog... daar had hij wel gelijk in.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word altijd bloednerveus van die man, en zijn teksten over Amsterdam, daar lusten de honden geen brood van
Ja zeker als je die beelden van jezelf als klein kind ziet hoe lief die 2 met elkaar warenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:38 schreef Absurditeit het volgende:
Niet onbegrijpelijk, maar het valt me iedere keer weer op hoe geemotioneerd Lola is wanneer ze allerlei verhalen hoort.
Volgens mij heeft ze ook een vrij lange tijd alles weggestopt. Ik snap ergens ook wel dat ze de boeken over haar vader nog nooit heeft gelezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker als je die beelden van jezelf als klein kind ziet hoe lief die 2 met elkaar waren
Ze heeft haar eigen verhaal natuurlijk en ja denk dat ze wel weet wat er buitenshuis afspeelde, maar denk dat ze die bevestiging nog niet op papier van Chabot wil zien ... En dat is natuurlijk ook Bart Chabots interpretatie en die weet ook echt niet alles ...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een vrij lange tijd alles weggestopt. Ik snap ergens ook wel dat ze de boeken over haar vader nog nooit heeft gelezen.
Chabot was redelijk op de hoogte en heeft vele lange gesprekken met Herman gevoerd. Dingen waar zij nooit weet van gehad kan hebben. De vraag is of ze het ook allemaal wel wil weten. Ik kan me voorstellen dat zij totaal geen behoefte heeft om te lezen met wie en waar Herman vreemdging na een optreden in Veendam.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen verhaal natuurlijk en ja denk dat ze wel weet wat er buitenshuis afspeelde, maar denk dat ze die bevestiging nog niet op papier van Chabot wil zien ... En dat is natuurlijk ook Bart Chabots interpretatie en die weet ook echt niet alles ...
Ik geef dr gelijk
Zou ze trouwens meelezen hier ?
Was het daar ? Daar was ik bij als het in Veenlust wasquote:Op zondag 3 juli 2011 01:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Chabot was redelijk op de hoogte en heeft vele lange gesprekken met Herman gevoerd. Dingen waar zij nooit weet van gehad kan hebben. De vraag is of ze het ook allemaal wel wil weten. Ik kan me voorstellen dat zij totaal geen behoefte heeft om te lezen met wie en waar Herman vreemdging na een optreden in Veendam.
Ik verzon maar een plaatsnaam. Maar een soortgelijk verhaal zal ongetwijfeld wel in 1 van die boeken staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het daar ? Daar was ik bij als het in Veenlust was
Ik heb 2 van Chabots boeken over Herman gelezen en toen dacht ik van nu weet ik het wel
Ja vast wel ..... In zn Cuby periode kwam ie er vakerquote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik verzon maar een plaatsnaam. Maar een soortgelijk verhaal zal ongetwijfeld wel in 1 van die boeken staan.
Geen idee. Brood was eigenlijk voor mijn tijd en de muziek heb ik ook nooit echt geweldig gevonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel ..... In zn Cuby periode kwam ie er vaker
Maar wat was de naam van dat bandje ook al weer dat in het voorprogramma speelde ... Kort succes en verdwenen...
Dat heet productiequote:Op zondag 3 juli 2011 01:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb sphritsz hier liggen en draai hem vaak (terwijl hij van na mijn tijd is). Ik heb zelf mijn vader verloren op mijn 21ste en ik weet niet hoe het voor lola is maar ik kan mijn voorstellen dat je wilt weten hoe je vader was. (ikzelf had dat niet nodig ik weet hoe mijn vader voor mij was, maar dat is toch 6 jaar verschil) aan de andere kant denk ik ook hou het bij jezelf en wat iemand anders over jouw vader vind is van ondergeschikt belang. Ik hoop voor lola dat ze vrede kan hebben met haar vader en zoals ik het hoor in het programma lukt hdat haar goed.
Dit soort dingen maakt het een mooi en echt programma ik hoop dat dat ook de achterliggende gedachte was, ik krijg af en toe wel jeuk als art meer lijkt te weten over herman dan zijn eigen dochter. dan denk ik altijd dat is ook maar uit een boek of een film.
Wat? dat art zijn biografies en die film gezien heeft?quote:
Natuurlijk weet Art alles al vantevoren. Its tieviequote:Op zondag 3 juli 2011 02:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat? dat art zijn biografies en die film gezien heeft?
Ik vind dat niet echt productioneel handig voor deze productie het was leuker geweest als art het juist nog niet wist.
Ja tuurlijk en denk Lola ook wel het meestequote:Op zondag 3 juli 2011 02:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Natuurlijk weet Art alles al vantevoren. Its tievie
Denk het ookquote:Op zondag 3 juli 2011 02:42 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk weet Art alles al vantevoren. Its tievie
Ik had altijd al wel een redelijk positief - of iig neutraal - beeld van haar, maar in de 3 afleveringen die ik tot nu toe heb gezien, is ze me nog meer meegevallen. Ze is zeker niet dom en volgens mij ook wel pretiig in de omgang.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |