Toen was er weinig anders... De enige rocker die we hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk is het toch hele middelmatige muziek.
Vergeet Wally Tax niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was er weinig anders... De enige rocker die we hebben gehad
Denk dat ie Lola erg close kent ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Wat schattig eigenlijk dat hij Herman, tegenover Lola, "pappa" noemt.
Die zal volgende week misschien wel komen, als het over z'n privé-leven gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Nina Hagen ook nog komt. Deze aflevering niet meer denk ik.
quote:
Dat laatste had ik vroeger ook altijd al, beetje een linkmiechel die Koos.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zal volgende week misschien wel komen, als het over z'n privé-leven gaat.
En bij Koos van Dijk bekruipt me nog steeds het gevoel dat die man nog steeds maar teert op de roem van Herman en dat financieel nog steeds uitbuit.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
Zou het? waarschijnlijk had iemand anders hem wel onder zijn/haar hoede genomen.
Hij was Herman's manager zonder Koos kwam er van Herman niks van terecht qua optredens. Heb ik niet eens over zijn privéleven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:23 schreef golfer het volgende:
Die zal volgende week misschien wel komen, als het over z'n privé-leven gaat.
En bij Koos van Dijk bekruipt me nog steeds het gevoel dat die man nog steeds maar teert op de roem van Herman en dat financieel nog steeds uitbuit.
Zit ik ook op te wachten, maar of ze komt weet zonet niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Nina Hagen ook nog komt. Deze aflevering niet meer denk ik.
Is Koos niet van de mannenliefde..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef chufi het volgende:
EN Koos, die dus vroeger een relatie had met de zus van mn beste-vriends moeder
Dan had ie wel een ander manager gehad die dat regelde voor hem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij was Herman's manager zonder Koos kwam er van Herman niks van terecht qua optredens. Heb ik niet eens over zijn privéleven.
Herman, met de verstandelijke vermogens van een pre-puber had hem gewoon nodig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had ie wel een ander manager gehad die dat regelde voor hem.
Koos denkt dat hij Herman heeft groot gemaakt, maar Herman was al groot voordat Koos in z'n leven kwam.
Dat zeg ik toch: iemand anders had het ook gekund.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Specularium het volgende:
Of niet eens hem, iemand die overzicht had.
Herman heeft atheneum.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herman, met de verstandelijke vermogens van een pre-puber had hem gewoon nodig.
Of niet eens hem, iemand die overzicht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |