Dat was mij inderdaad ook al eens opgevallen, vooral haar neus en ogen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Leuk gemaakt, die terugblikken op z'n jeugd en carrière.![]()
En wat lijkt Lola ontzettend veel op Herman.
Ja sprekend ook die ogen toen ze vooral de bril afzettequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Leuk gemaakt, die terugblikken op z'n jeugd en carrière.![]()
En wat lijkt Lola ontzettend veel op Herman.
Ja, Art doet het erg goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja sprekend ook die ogen toen ze vooral de bril afzetteMooi programma complimentjes aan de makers vooral Art Rooyakkers.
ja. 20:30 uur.quote:
Je kent haar persoonlijk erg goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Absurditeit het volgende:
Op de 1 of andere manier heb ik Lola altijd wel kunnen waarderen. Echt lekker is ze niet, maar ze heeft wel iets. De balans tussen haar stoere, coole momenten en de momenten waarop ze ook erg kwetsbaar blijkt, is precies goed.
Klopt. Nog niet zo gek lang geleden, speelde ik enkele keren per week buiten met haar. En uiteraard altijd contact blijven houden.quote:
Het is die bril. Zelfs knikkeren wordt geil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Klopt. Nog niet zo gek lang geleden, speelde ik enkele keren per week buiten met haar.
Was gewoon een vraag hoor. Wist niet dat je haar persoonlijk kent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:40 schreef Absurditeit het volgende:
Klopt. Nog niet zo gek lang geleden, speelde ik enkele keren per week buiten met haar. En uiteraard altijd contact blijven houden.
Wel ironisch dat een golfer aan de lopende band de plank mis slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Die bril heeft ze nog niet zo lang. Pas toen Herman overleed, werd het veilig geacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is die bril. Zelfs knikkeren wordt geil.
Ik vond haar ook stoer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Absurditeit het volgende:
Op de 1 of andere manier heb ik Lola altijd wel kunnen waarderen. Echt lekker is ze niet, maar ze heeft wel iets. De balans tussen haar stoere, coole momenten en de momenten waarop ze ook erg kwetsbaar blijkt, is precies goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |