Stoer hoor Engelse scheldwoorden gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dus je loopt weer eens uit je nek te kletsen. Pathetic cunt.
Later ga je het ook moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg ben al misselijk zonder op die filmpjes te klikken.
DOEN!!quote:
Die filmpjes zijn in ieder geval een goede libido killerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Er komt oneindige vergrijzing nadat vrouwen deze filmpjes hebben gezien.
Baasquote:
Dat wordt de kortste sticky ooit. Maar nee, hormonale vrouwen zijn gevaarlijk.quote:
Het is het waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is stiekem toch wel geinteresseerd wanneer haar eierstokken gaan klingelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik mag graag naar het programma Bevallingsverhalen kijken. Heerlijk al die creperende vrouwen te zien die zo nu en dan dat kind vervloeken. Ik prijs mezelf dan gelukkig wetende dat ik die martelgang nooit zal doorstaan
.
Een druiloor als jij zal waarsch. net met een 6je voor Engels zijn geslaagd op het vmbo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef Kapitein_Holbaard het volgende:
[..]
Stoer hoor Engelse scheldwoorden gebruiken.
Nou nu ik deze filmpjes heb bekeken hoop ik echt dat ze heel stil blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
TS is stiekem toch wel geinteresseerd wanneer haar eierstokken gaan klingelen
Vroeg of laat zul je er toch wel aan moeten geloven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou nu ik deze filmpjes heb bekeken hoop ik echt dat ze heel stil blijven
Abortusquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb nu ook 2 van die filmpjes gekeken. Het is maar goed dat ik 6 uur geleden heb gegeten, anders kwam het er zo weer uit. Wat ben ik blij dat ik een man benquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Moeten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
Vroeg of laat zul je er toch wel aan moeten geloven.
Hmm maar ik ben helemaal niet geschikt om me voort te planten!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vroeg of laat zul je er toch wel aan moeten geloven.
Zullen we dat eens uitproberen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm maar ik ben helemaal niet geschikt om me voort te planten!!
Hier voelde ik de pizza pepperoni ook al wat omhoog komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik heb nu ook 2 van die filmpjes gekeken. Het is maar goed dat ik 6 uur geleden heb gegeten, anders kwam het er zo weer uit. Wat ben ik blij dat ik een man ben
Dat heb ik sowieso al vrij snel na het eten van een pizza pepperoni.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hier voelde ik de pizza pepperoni ook al wat omhoog komen
Welke gek spoelt nou weer een wc door op 0:19, meteen het filmpje verpest.quote:
Het is verslavend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef gifkwal het volgende:
Godverdorie. Mij niet gezien, voorlopig. Aan de andere kant, zo erg kan het toch ook weer niet zijn als je ziet dat veel vrouwen na de eerste baby toch weer voor een tweede en derde kiezen.
Misschien windt het hen wel enorm op, maar spreken ze er nog maar zelden over.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef gifkwal het volgende:
Godverdorie. Mij niet gezien, voorlopig. Aan de andere kant, zo erg kan het toch ook weer niet zijn als je ziet dat veel vrouwen na de eerste baby toch weer voor een tweede en derde kiezen.
Ja, bijzonder verheffend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Aanstellers....
Ben ik de enige man hier die een bevalling heeft bijgewoond? Ik vond het bar interessant, vooral dat zo'n kind taal nog teken geeft voor het er volledig uit is en dan opeens helemaal tot leven komt, begint te spartelen, ademen, huilen. Echt prachtig om te zien!
Totaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Aanstellers....
Ben ik de enige man hier die een bevalling heeft bijgewoond? Ik vond het bar interessant, vooral dat zo'n kind taal nog teken geeft voor het er volledig uit is en dan opeens helemaal tot leven komt, begint te spartelen, ademen, huilen. Echt prachtig om te zien!
Van jouw kant van de kut gezien is het vast machtig interessant, ja. Vanaf mijn kant ronduit pijnlijk als ik die filmpjes zo bekijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Aanstellers....
Interessant verhaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Aanstellers....
Mja uhh, ik stond er gewoon met het fototoestel naast en voelde er weinig vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Van jouw kant van de kut gezien is het vast machtig interessant, ja. Vanaf mijn kant ronduit pijnlijk als ik die filmpjes zo bekijkEen horrorfilm is er niks bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is crap. And then you die ._.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ohja, dit was dus weer de reden dat ik never ever kinderen wil. Tnx voor de reminder!Kan me niet voorstellen dat vrouwen er vrijwillig voor kiezen om bijna doormidden gescheurd te worden door zo'n gedrocht dat eruit komt
"Je krijgt er veel voor terug."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Ik heb "Episiotomy" genietsafesearchgoogledquote:
Als het echt niet eruit kan krijg je een keizersneequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Chai het volgende:
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=735
Wow die kut.Dan moet je skelet ook wel helemaal ontwricht zijn als je daar ineens zoveel ruimte hebt voor rek.
2016 uur, als je geluk hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:29 schreef Absurditeit het volgende:
Hoeveel uren na de bevalling kijkt een vrouw er doorgaans weer naar uit om te neuken?
Naja, doe de helft dan. Het verschilt volgens mij nogalquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zo'n beetje een kwartaal is wel erg overdreven.
Is minimaal heb ik horen zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zo'n beetje een kwartaal is wel erg overdreven.
Over je nek gaan van iets anders dan drankquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Chai het volgende:
Mensen die over hun nek gaan van vieze dingen.
Nog zin om papa te worden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef jogy het volgende:
En trouwens: 3 maanden is nog niet eens zo heel ver gezocht lijkt me. Tussen het voederen, kolven, verschonen, in slaap sussen en algemeen gestress door is er misschien de eerstkomende tijd niet zo heel veel paardrang meer, plus trauma en kennis van hoe dat trauma tot stand is gekomen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]Oh die zat vroeger bij mij in de klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krekker is de bom!![]()
Een extra reden idd om af te zien van die onzin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Is minimaal heb ik horen zeggen.
Nog een reden erbij te kiezen voor sterilisatie![]()
Word arts, dan krijg je dit soort films constant te zien tijdens je opleiding
[ Bericht 0% gewijzigd door Saisai op 16-06-2011 01:01:03 ]O+![]()
Niks tegen kinderen, behalve dan het op de wereld zetten ervanquote:.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oh, maar ik ben stapeldol op mn nichtje (haar handjes staan al 2 weken op mn raam), maar ben BLIJ als ze weer mee gaat met mn zusquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Niks tegen kinderen, behalve dan het op de wereld zetten ervan.
Was het al maar 3 weken later dan nu![]()
![]()
Ik weet niet of ik dit zou kunnen eigenlijk. Ik zat met mijn handen in mijn haar tijdens dit filmpje.quote:En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Mooie paradox eigenlijk wel, hoe zoiets moois als de geboorte van je kind zo enorm goor kan zijn.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Ik met handen in mijn ogen. Zo mooi dit, echt om te huilenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zou kunnen eigenlijk. Ik zat met mijn handen in mijn haar tijdens dit filmpje.![]()
En dat voor een volwassen vent...![]()
Poezen, die filmpjes check je gewoon voor de lol!Sommigen zijn zelfs wel grappig als die vrouwtjes helemaal gaan brullen.
En mannen moeten werken om al die kinderen te onderhouden, dat is ook zwaar. Dus vrouwen moeten dit dan maar doen, niet zo zeuren, zo gebeurt het al eeuwen.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.![]()
welke malloot kijkt er dan ook vrijwillig naar bevallingen![]()
als er iets smerig is in de wereld
TS
There are only 151 Pokémon.![]()
Extra lubricatie, altijd handig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik zag er laatst wel eentje squirten tijdens het bevallen...![]()
Waarom zou je een close-up willen zien van een bevalling?
Bevallingen zijn ranzig.
Ontlasting, urine, vruchtwater, bloed ...alles komt eruit.
Je scheurt open, en als je niet ver genoeg openscheurt, knippen ze je open. Wat je niet eens schijnt te voelen door de weeën. Moet je eens voorstellen hoe heftig die weeën wel niet moeten zijn om te zorgen dat je niet eens voelt dat je open geknipt wordt.
"God" had bevallingen wel wat aantrekkelijker mogen maken, als voortplanting het voornaamste doel van je leven is.
Bevallingen zouden niet langer moeten duren dan 3 uur, een stuk minder pijnlijk en ook een stuk minder smerig moeten zijn.
En mannen moeten zich niet zo aanstellen.
"Het deed heel erg pijn. Ze kneep m'n hele hand fijn"
Wees blij dat je niet opengescheurd bent.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Fap fap fap[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Knippen voel je wel en god... laat ik me daar maar niet aan wagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bevallingen zijn ranzig.
Je scheurt open, en als je niet ver genoeg openscheurt, knippen ze je open. Wat je niet eens schijnt te voelen door de weeën. Moet je eens voorstellen hoe heftig die weeën wel niet moeten zijn om te zorgen dat je niet eens voelt dat je open geknipt wordt.
"God" had bevallingen wel wat aantrekkelijker mogen maken, als voortplanting het voornaamste doel van je leven is.
Bevallingen zouden niet langer moeten duren dan 3 uur, een stuk minder pijnlijk en ook een stuk minder smerig moeten zijn.
Wees blij dat je niet opengescheurd bent.![]()
Je kan het er ook uit laten snijden. Of zo'n prik regelen. Of geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bevallingen zijn ranzig.
Wees blij dat je niet opengescheurd bent.![]()
![]()
Goddomme ik heb er vannacht zelfs over gedroomd! Dat ik lag te schreeuwen als een speenvarken omdat er zo'n alien uit moest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=735
Urgh.
Zoekterm zonder safesearch.
![]()
![]()
![]()
Euhwwwww en ik moet nog bevallen
![]()
Ik durf nu niet meer
Rayen 2½ jaar!![]()
Je moet jezelf ook niet zo gek lopen maken met die gore filmpjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Goddomme ik heb er vannacht zelfs over gedroomd! Dat ik lag te schreeuwen als een speenvarken omdat er zo'n alien uit moest![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ahaha ik droomde vannacht ook dat ik op knappen stond, maakte me al helemaal zorgen over hoe dat nou goed moest komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Het is net touwtrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer goede video's op dat kanaal overigens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Oorbeer het volgende:
Het is net touwtrekkenGoed filmpje, heeft wel iets weg van een slachtpartij en dat ze daarna ingewanden verwijderen of zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer goede video's op dat kanaal overigens![]()
Zouden er ook mensen zijn die daar opgewonden van raken?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.![]()
Wat ik wel grappig vind is dat als het hoofdje van de baby er uit is, het lichaam opeens uit de vagina geschoten wordt!Echt met volle kracht gewoon!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.![]()
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Geelman het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die daar opgewonden van raken?2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Rule 34quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hoe pijnlijk, smerig en afgrijselijk de bevalling ook is, zodra de moeder dat kind vasthoudt is ze dat allemaal vergeten.![]()
Ja, ja, ja, ja
GOOOOAAAAAAAALLLLLLLLL[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Kaneelthee het volgende:
Hoe pijnlijk, smerig en afgrijselijk de bevalling ook is, zodra de moeder dat kind vasthoudt is ze dat allemaal vergeten.
Het zijn geen vissen met een 5 seconde geheugen.![]()
Hahahahahaha ja hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Kaneelthee het volgende:
Hoe pijnlijk, smerig en afgrijselijk de bevalling ook is, zodra de moeder dat kind vasthoudt is ze dat allemaal vergeten.![]()
http://medischcontact.art(...)e-stuitbevalling.htmquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Ik was net die post aan het lezenLinkje?
![]()
Shit! Komt de helft er ineens via de anus uit en de andere helft via de beaver! Crap!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)e-stuitbevalling.htm![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)e-stuitbevalling.htm
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Je wou toch zo graag close-ups zien?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Shit! Komt de helft er ineens via de anus uit en de andere helft via de beaver! Crap!![]()
![]()
![]()
Auw, dat doet pijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)e-stuitbevalling.htmOok zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.![]()
In sommige culturen is dat heel normaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Stuurver het volgende:
Is het echt zo dat vrouwen poepen tijdens de bevalling?![]()
![]()
Het schijnt hoe dan ook heel normaal te zijn. Die ene link die ergens in dit topic gepost staat. Dat is een link naar een zwangerschapsforum.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In sommige culturen is dat heel normaal
Het schijnt dus dat een groot deel van de vrouwen plassen en poepen tijdens de bevalling. De baby drukt tegen de blaas aan en ze moeten het kind er natuurlijk uit persen. En als je perst, pers je automatisch ook je darminhoud mee.
Klinkt heel smerig, maar grote kans dat je moeder ook heeft gepoept toen ze je eruit heeft geperst.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik ga het haar niet vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt hoe dan ook heel normaal te zijn. Die ene link die ergens in dit topic gepost staat. Dat is een link naar een zwangerschapsforum.
Het schijnt dus dat een groot deel van de vrouwen plassen en poepen tijdens de bevalling. De baby drukt tegen de blaas aan en ze moeten het kind er natuurlijk uit persen. En als je perst, pers je automatisch ook je darminhoud mee.
Klinkt heel smerig, maar grote kans dat je moeder ook heeft gepoept toen ze je eruit heeft geperst.![]()
![]()
Dat is niet mijn mening vriend!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef feesbeeest het volgende:
Omdat mening man dan over zijn nek gaat.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Ik denk dat ik dit maar een aan mijn dochter laat zien, samen met de fimpjes, dan kan ik weer rustig slapen voorlopigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bevallingen zijn ranzig.
Wees blij dat je niet opengescheurd bent.
Some weasel took the cork out of my lunch...![]()
TS moet haar baarmoeder eruit trekken en er een handtas van maken.
en die tieten van je mag je ook leeg laten spuiten, je wilt er toch niets mee doen![]()
![]()
Het gaat er ook niet om wat de eigenaar ermee wil doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:00 schreef TippieTop het volgende:
TS moet haar baarmoeder eruit trekken en er een handtas van maken.
en die tieten van je mag je ook leeg laten spuiten, je wilt er toch niets mee doenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 19-06-2011 15:05:36 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: