Nee joh!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok ik heb een hele toffe gevonden mag ik die posten?
Mjah, dan was ze waarsch. niet mijn moeder geweest he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was jouw moeder maar kinderloos gebleven.
Erg verstandig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Blaadje11 het volgende:
Godzijdank volgende week sterilisatie, ik hoef nergens meer bang voor te zijn.
Hoe gaat dat te werk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Blaadje11 het volgende:
Godzijdank volgende week sterilisatie, ik hoef nergens meer bang voor te zijn.
Ze kijkt er wel vrij geil bij. Het vergoedt veel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Chai het volgende:
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=735
Wow die kut.Dan moet je skelet ook wel helemaal ontwricht zijn als je daar ineens zoveel ruimte hebt voor rek.
Pussy'squote:
HOLY COW! En die slang die ze helemaal in de neus van die baby proppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Chai het volgende:
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=735
Wow die kut.Dan moet je skelet ook wel helemaal ontwricht zijn als je daar ineens zoveel ruimte hebt voor rek.
Lijk net of ze pist en squirt tegelijk...hoe kan er zoveel uitkomenquote:
Ja! En hoor d'r schreeuwen in t begin danquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Lijk net of ze pist en squirt tegelijk...hoe kan er zoveel uitkomen
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mjah, dan was ze waarsch. niet mijn moeder geweest he.
quote:Deze inhoud kan materiaal bevatten dat door de gebruikerscommunity van YouTube is gemarkeerd als ongepast voor sommige gebruikers.
Als je deze video of groep wilt bekijken, kun je je aanmelden of registreren om te verifiėren dat je 18 of ouder bent. Als je liever potentieel ongepaste inhoud wilt vermijden, kun je de Veiligheidsmodus van YouTube activeren.
Niemand wilt kinderen met jouquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Goed. Ik neem dus NOOIT kinderen. Ik herhaal: NOOIT!![]()
Ik ben blij dat ik een man benquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Goed. Ik neem dus NOOIT kinderen. Ik herhaal: NOOIT!![]()
Echt he, kijk ze kermen dan, die vrouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |