Die Skullcandies zijn allemaal ZEEEEER dik aangezet in het laag (behalve de Hesh, maar die heeft totaal geen mid/hoog dus dat komt een beetje op hetzelfde neer). Als je daarvan houdt (+ bergen vervorming) en wilt betalen voor de kleurtjes is Skull candy jouw merk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, flauwIk wil ook een goede. Maar die moeten er toch wel in leuke kleurtjes zijn?
Ik wil eigenlijk een Skull Candy
mijnes ook niet.. maar bnn en dikke lol dus win-winquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee thanks, pretparken zijn niet mijn ding.. (as you know..)
quote:
K vind t wel geniaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Karzai het volgende:
Tis wel een hype geworden die spelletjes op X-radio
Knetterrrrrquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijnes ook niet.. maar bnn en dikke lol dus win-win
kaartje besteld
Mja... Maar die roze is zo leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Skullcandies zijn allemaal ZEEEEER dik aangezet in het laag (behalve de Hesh, maar die heeft totaal geen mid/hoog dus dat komt een beetje op hetzelfde neer). Als je daarvan houdt (+ bergen vervorming) en wilt betalen voor de kleurtjes is Skull candy jouw merk.
Als het je niet uitmaakt hoe anderen naar je kijken (koptelefoon zie je zelf toch niet als hij op je kop hangt) en je geeft om geluidskwaliteit in de zin van een beetje neutrale weergave en weinig vervorming dan is de Sony gewoon een betere keuze.
Wat was je van plan uit te geven?
Duckiequote:
Nee ik ben mensen schuwquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kaartje is maar 10 eurie gelukkig
Oh nog meer fok!kers die naar het bnn schoolreisje gaan trouwens?
24 september in walibi
www.schoolreisje.bnn.nl
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens nog geen goed antwoord gezien
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest. Op het station.
Op welke vraag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens nog geen goed antwoord gezien
Het was niet een station waar ik graag verbleefquote:
Mjah, dunno wat ik ervan moet verwachten..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijnes ook niet.. maar bnn en dikke lol dus win-win
kaartje besteld
quote:
Kost zo'n Skullcandy Aviator? Die is an sich nog wel okay (wel heel bass-heavy dus).quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Maar die roze is zo leukMisschien is een iFrogz een optie, die hebben ook roze
Zo min mogelijk
van public enemy?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Karzai het volgende:
Dj kan je zo don't believe the hype draaien?
Die wil ik niet. Die zijn niet mooi. En ze kosten iets van 100 euro of zo. Veeeeeeeeeuuuuul te veel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kost zo'n Skullcandy Aviator? Die is an sich nog wel okay (wel heel bass-heavy dus).
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Knetter we moeten Naatje en Faye ook meeslepen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van public enemy?
die heb ik niet.
die van carooltje komt er aan.
Goa-j met brommers kiek'nquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef ToT het volgende:
Is het een variant op "Goat-e met brommers kiek'n?"
net weer herhaaldquote:
Ohw euhm... ik zei niks hoorquote:
Oh, dan hoef ik je ook niet te vermoeien met Sony's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik niet. Die zijn niet mooi. En ze kosten iets van 100 euro of zo. Veeeeeeeeeuuuuul te veel.
Nee, dat is het zeker niet...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Ohhh een schuur tussen de benen geven.....neuken?
misschien wil ie er ff tussen voelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
een schoer deur de benen geven.. whut..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Ohhh een schuur tussen de benen geven.....neuken?
Waarom niet? Die van jou is wel tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik je ook niet te vermoeien met Sony's.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Karzai het volgende:
Tjonge, geef is een hint hij is wel erg moeilijk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Als jullie "Geen jager, Geen neger" van Herman Finkers kennen dan is de opgave iets makkelijker.
Aan t einde? Kan je niet eerder die vertaling geven en meerdere opdrachten geven?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
moet ik aan het eind van de show natuurlk niet vergeten te vertellen
Ja en ik wil niet de enige van 17 zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]absoluut
en meer fokkers.. want is leuk.. maar die 2 3fm sletten moeten zeker mee
* Outpost76 zingt hard mee!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Nothing else matters * Carooltje zingt keihard mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |