Beide. Ik wil een koptelefoon. Dopjes verniel ik. En ik wil een leuk kleurtje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor thuis of goede dopjes voor onderweg?
Sennheisser is over het algemeen heel goed.
Nee, die is saai zwart. En ik wil er niet teveel aan uitgevenquote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar deze van Rob Dingen is echt![]()
![]()
Speakers heeft 'ie trouwens ook zelfgebouwd. En hij heeft twee subblaffertjes op basis van de 18" Aurasound pro serie, die is echt smullen! Er is denk ik nu wel het een en ander veranderd, beamer zal wel Sony VPL-meuk zijn nu maargoed.
Nee das juist tofquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daar kan ik toch niks aan doen
Ehm ik weet niet ik had niemand om mee te gaan maar daar zit een verandering in hoor ik nu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heloef ga jij ook naar het schoolreisje van bnn?
Is mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ook, heel erg ABN.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Zokunen het volgende:
Ach ik klink juist veel te ABN, daar is ook gen zak aan.
Ok sorry, ik dacht dat je op zoek was naar een goede koptelefoon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide. Ik wil een koptelefoon. Dopjes verniel ik. En ik wil een leuk kleurtje.
[..]
Nee, die is saai zwart. En ik wil er niet teveel aan uitgeven
Plat proat'n is juist tof!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Joa ik wil wel heen, maar niet alleen en wou samen met jouquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik weet niet ik had niemand om mee te gaan maar daar zit een verandering in hoor ik nu?
Waarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Plat proat'n is juist tof!Ik kom zelf uit de Achterhoek.
Oh, flauwquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok sorry, ik dacht dat je op zoek was naar een goede koptelefoon.
quote:
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Zutphen in de buurt, oorspronkelijk!
Trustequote:
Mooie omgeving!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nice
Ik heb zelf 10 jaar in Eibergen gewoond
Ik wil wel gaan hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa ik wil wel heen, maar niet alleen en wou samen met jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
LOL Ik woonde een redelijk stuk oostelijk van Zutphen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Zutphen is geen achterhoek, warnsveld is de achterlijkhoek though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |