abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:12:22 #251
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98312342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef huuphuup het volgende:

nieuw geluidje in t assortiment :D
Oh geweldig! En dat gezichtje :D
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:12:42 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98312356
Ik zeg iedere keer over mijn hechtigen in m'n buik....hoesten, niezen en lachen doet pijn, maar dat is maar kort. Ik kan tenminste de hele dag fatsoenlijk op mijn billen zitten....

Vandaag ook kalm aan gedaan verder en bezoek, max 1 keer per dag.
Rusten doe ik wel, dutjes op maandagmiddag na, niet. Maar ja daar was ik al nooit zo van.
In huis doe ik weinig, de kleertjes van Lientje regelen en sorteren en vandaag wou ik graag eten koken, dat stond al schoongemaakt klaar in de pannen.
Voor de rest is het Lientje eten geven, zelf voldoende eten, foon aannemen en soms even internetten.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:26:58 #253
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98312977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
ik lees nog wel mee hoor, maar er blijft zo weinig hangen, jullie gaan zo snel! Ik zag wel een schatiig nieuw babietje van Juud geloof ik? Welkom! En Elin <3

Ik heb Geert z'n lach nu ook op film O+
(ik heb ook nog wel een iets langer filmpje, maar daar doen wij een beetje idioot om 'm aan 't lachen te krijgen :') )
O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:30:01 #254
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98313120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
ik lees nog wel mee hoor, maar er blijft zo weinig hangen, jullie gaan zo snel! Ik zag wel een schatiig nieuw babietje van Juud geloof ik? Welkom! En Elin <3

Ik heb Geert z'n lach nu ook op film O+
(ik heb ook nog wel een iets langer filmpje, maar daar doen wij een beetje idioot om 'm aan 't lachen te krijgen :') )
Oh DJMO wat lief!!! O+
pi_98313174
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oeh hechtingen en niesen.. pijnlijk..heel pijnlijk. En dan zeggen ze dat je een kussentje tegen je buik aan kan houden, maar daar ben je nooit snel genoeg voor :')

[..]

Ik heb een vernauwd bekken. Mijn moeder en zus hadden dat ook, maar die kregen hele kleine kindjes (2700 gram en minder). Larissa was 3625 gram.. dus neeeeet iets te groot :P
Ik zal mijn bevallingsverhaal eens neerzetten ;)
Ow gemist ga ik binnenkort weer even lezen :) Maar das wel naar lijkt me aan de andere kant fijn dat je van te voren weet dat het een KS word, das beter dan een spoed althans dat vind ik!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98313682
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef Juud79 het volgende:
Ik zeg iedere keer over mijn hechtigen in m'n buik....hoesten, niezen en lachen doet pijn, maar dat is maar kort. Ik kan tenminste de hele dag fatsoenlijk op mijn billen zitten....

Vandaag ook kalm aan gedaan verder en bezoek, max 1 keer per dag.
Rusten doe ik wel, dutjes op maandagmiddag na, niet. Maar ja daar was ik al nooit zo van.
In huis doe ik weinig, de kleertjes van Lientje regelen en sorteren en vandaag wou ik graag eten koken, dat stond al schoongemaakt klaar in de pannen.
Voor de rest is het Lientje eten geven, zelf voldoende eten, foon aannemen en soms even internetten.
Dat riep ik ook inderdaad!
Ik merk nu ik weer aan het werk trouwens dat het allemaal nog niet helemaal genezen is van binnen. Voel het trekken met veel til, sjouw, buk werk enzo... Vandaag bukte ik en toen scheurde ik uit me veel te oude broek :X maar hij zit nog zo lekker
Maar in dat soort dingetjes merk ik het, verder echt weinig last gelukkig :)

Zo lag ze er gisteravond bij O+

Zo ontwaakte ze na een serie flitsen van het fototoestel O-) Is dus een filmpje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juni 2011 @ 22:49:59 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98314139
bedankt iedereen voor de lieve reactie's op Geert O+ zo lief als hij op dat filmpje is, zo zielig is hij nu aan 't troostdrinken .. hij was zo goed als in slaap gevallen aan de borst, dus ik leg 'm in de box. Wakker, en kramp -O- .. ik moet echt maar even van prei, uien, en koolsoorten afblijven geloof ik :{ (we hadden nasi vandaag met eeeen zakje nasigroenten, en satesaus met sambal. een gebakken ei en komkommersalade ernaast. ik vraag me af of hij nou op de prei/kool reageert of op de sambal ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98316570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ontwaakte ze na een serie flitsen van het fototoestel O-) Is dus een filmpje!
[ link | afbeelding ]
Oooh, hier kom ik weer even voor uit mijn lurkstand, hoor. Wat een heerlijk filmpje, zo herkenbaar en zo lief. O+

Juud, gefeliciteerd met Lientje! Fijn dat het zo goed gaat. :)

Met ons mopje gaat het geweldig. :) Ze is altijd vrolijk, heeft al 6 tandjes en kruipt de hele kamer door. :o
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:07:29 #259
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98325596
Cantare leuk van je te horen!

MP, wat schattig dat wakker worden!
pi_98326563
Wat een leuke foto's en filmpjes komen er toch langs O+ Ongelooflijk dat Amy ook zo klein is geweest. Nu is ze namelijk groot :D
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:32:39 #261
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98326629
<3 Geert die kuiltjes!!!

MP wat een heerlijk lekker ding is het. Ze heeft zon lief, zacht gezichtje <3

Die Elin is zon pretletter he hahaha

Cantare, 6 tandjes alweer! Ik vind het nog steeds af en toe zo gemeen van Moeder Natuur hoeveel tandjes en kiezen die kleintjes krijgen in zon korte tijd.

l'tiekje, ik herken het ook, zeker na de eerste was dat hier ook. Gelukkig bleef ik er niet al te lang in hangen, maar ik voelde me ook vaak alleen op de wereld.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98329613
MP een mooi meisje hoor
Ik werd vanmorgen wakker gemaakt niet door luchtalarm ean maar door mijn zwanger mijn neefje is vanmorgen geboren
pi_98330269
@Takkembah: ja, inderdaad sneu, hoewel ik het ook wel fijn vind dat ze daarna weer een tijdje minder last van heeft. :) Het lijkt alleen al zo groot, een heel dreumesgebitje!

@FR: gefeliciteerd met je neefje! Is alles goed?
  zondag 19 juni 2011 @ 16:14:40 #264
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_98374078
Dames welke speen kon je ook alweer kopen die ook op de difrax s-fles past als speen S nog te snel gaat?
Puck is Speedy Gonzalez tegenwoordig. Binnen 10 minuten 200cc op :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98374861
Eentje van Medela volgens mij. Misschien dat dat makkelijker zoekt?
pi_98377191
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames welke speen kon je ook alweer kopen die ook op de difrax s-fles past als speen S nog te snel gaat?
Ik kreeg van het CB advies speen zonder gaatje te kopen online bij difrax en dan zelf met een naald een klein gaatje te prikken. (dit hebben we overigens nooit gedaan omdat de verzendkosten bijna duurder waren dan de spenen zelf).
Medela hebben we ook geprobeert maar die maakt hier geen verschil.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:41:28 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98377493
Slow flow volgens mij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:44:59 #268
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_98377644
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Ticootje het volgende:
Slow flow volgens mij.
Ja die klinkt bekend! Dank je!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98381293
Het lijkt er echt op dat mijn baby een tand gaat krijgen :o :D! Ik voel gewoon een bult en ribbeltjes rechts onderin (voortand)!! Madammeke was ook goed jengelig vanmiddag en we hebben zo'n 5 poepbroeken gehad vandaag :+ (echt kijken laat ze niet toe, dan gaan de lippen stijf op elkaar en trekt ze haar hoofd weg :'))

Zou het?? :D!!
pi_98383045
Neh vast niet ;)

Mijn baby kan opeens echt rollen van rug naar buik. Vanmiddag lukte het hem 1 keer en daarna had hij gelijk de smaak te pakken en bleef hij rollen. Ow..en boos dat hij niet weer terug kon draaien ;) lukt hem in bed wel maar beneden nog niet ;)
pi_98383925
Leia eindelijk een tand! *O*

Lena is een gelegenheidsroller. De ene dag is ze er enthousiast mee bezig en de andere dag is ze niet van d'r rug te krijgen. M'n lief heeft haar nog steeds niet zien rollen, maar wel ineens op haar buik zien liggen. Ik moet eens vragen of ze het op het kinderdagverblijf wel doet. Ik weet alleen dat ze haar al een tijd niet meer in het hangmatje durven leggen.

Daarnet was zo'n tof moment. Lena was wat aan het clusteren vanavond. Ik had haar eindelijk in slaap, legde haar weg in haar ledikant en toen dreigde ze wakker te worden. Even gingen haar ogen open, ze lachte haar onmiskenbare brede lach en sliep weer verder. Dat kind van ons lacht echt altijd, zelfs in haar slaap. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98384072
Oh wat klinkt dat heerlijk Claudia. Wat een geweldig meisje heb je toch.

Orea, zou het toch echt gebeuren nu?

Goed van Jelle dat hij nu echt goed kan rollen.
pi_98384753
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doet Floris ook.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Orea het volgende:
Het lijkt er echt op dat mijn baby een tand gaat krijgen :o :D! Ik voel gewoon een bult en ribbeltjes rechts onderin (voortand)!! Madammeke was ook goed jengelig vanmiddag en we hebben zo'n 5 poepbroeken gehad vandaag :+ (echt kijken laat ze niet toe, dan gaan de lippen stijf op elkaar en trekt ze haar hoofd weg :'))

Zou het?? :D!!
Nee :o Dat kan niet!

Zo de uitnodigingen voor Floris zijn verjaardag zijn klaar *O*
Ik had uitnodigingen gekocht een tijd terug, maar niet vond ik toch niet zo leuk :')
Dus moest R uitnodigingen maken en ze zijn zo leuk O+
Nu even op zoek naar een bakker en versieringen voor de taart en dan is t even afwachten tot 10 juli :P

Oh en ben ik erg dat ik t jammer vind dat ie niet op een kdv zit waar hij kan uitdelen :')
pi_98384965
Nee hoor Sonnetje, dat snap ik wel. Is toch fijn pronken met je kind en een eerste verjaardag is heel fijn pronken. Ook als willen we er niet aan. Maar als ik dan die leuke kindjes van gisteren heb gezien, kan ik niet wachten tot hij ook echt zo rond aan het rennen is.
pi_98385834
Oh ja over rondrennen gesproken, hij heeft 2x keer echt 2 stapjes gedaan vandaag *O*
Wel heeeeeeeeeeel snel omdat ie van mn schoonmoeder naar mij ging, en van de stoel naar mij maar he stapjes zijn stapjes.
Gisteren verzette hij 1 beentje terwijl hij los stond.

Ik begin al te wennen aan t feit dat ie 1 wordt :')
pi_98386629
Wat knap van hem joh, gewoon los lopen voor zijn eerste verjaardag.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:52:15 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98388674
Wooohooo Sonnetje! *O*

Lena O+, dat zijn echt momenten om te koesteren en te onthouden

mrien, als het rolt, is het dan nog een echte baby? ;) Wat gaat het snel die ontwikkeling zo he

Seth had vandaag zijn eerste regel/sprong/cluster/baal/geefheteennaam/whateverdag. Waar hij normaal drinkt, speelt en slaapt, was het vandaag even anders. Gewoon niet weggelegd willen worden, alleen maar willen plakken en kleine beetjes drinken. Dus we hebben hier de hele dag geknuffeld met ons mannetje O+ en ongeveer 80 flesjes drinken gemaakt, waarvan hij elke keer 40-60 dronk :'). En nu ligt hij toch weer prinsheerlijk in zijn bedje te slapen O+.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98388750
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef As1981 het volgende:
Wat knap van hem joh, gewoon los lopen voor zijn eerste verjaardag.
ja dat is ons doel ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 21:57:56 #279
259886 pessie
pi_98388994
Leia en Floris wat een mijlpalen!

Nathan trok vanochtend het keukenkastje open. Rinkelderinkel en ik ben 2 ovenschalen armer :') . Ik was even echt heel kwaad :@
pi_98389330
haha, das vaak ook de schrik :D
(althans ik kan vaak ook boos reageren als ik heel erg schrik, meestal geef k R dan de schuld :P)

Ben wel blij met mn lades trouwens als ik dat hoor :D
Moet wel even iets gaan halen voor mn gootsteenkastje, just in case, wil toch niet meemaken dat ie daar iets uithaalt...Kan de keuken niet afsluiten dus dan maar t kastje :)
  zondag 19 juni 2011 @ 22:05:17 #281
259886 pessie
pi_98389420
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, das vaak ook de schrik :D
(althans ik kan vaak ook boos reageren als ik heel erg schrik, meestal geef k R dan de schuld :P)

Ben wel blij met mn lades trouwens als ik dat hoor :D
Moet wel even iets gaan halen voor mn gootsteenkastje, just in case, wil toch niet meemaken dat ie daar iets uithaalt...Kan de keuken niet afsluiten dus dan maar t kastje :)
Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluiten :') wel dus O-)
pi_98389477
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Takkembah het volgende:
mrien, als het rolt, is het dan nog een echte baby? ;) Wat gaat het snel die ontwikkeling zo he
Het echte baby is er echt wel af :'( maar wel een echte baby ;)

Floris *O*
Seth :*
pi_98389946
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef pessie het volgende:

[..]

Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluiten :') wel dus O-)
Ja dat moet ik dus ook nog kopen. Nou kan hij niet heel makkelijk t kastje openkrijgen, maar toch ooit gaat dat waarschijnlijk wel lukken.
Ikdahct ook dat ik echt niet alles kon vergrendelen en weg kon zetten. Nadat ie een plant iedere keer van de subwoover probeerde te pakken hjebben we die ook maar omhoog gezet.
Ons huis is nooit zo opgeruimd/leeg geweest als nu :')
(oke ik kijk voor t gemak maar even om de eettafel heen, maar die gebruiken we toch niet :P)
  zondag 19 juni 2011 @ 22:16:59 #284
259886 pessie
pi_98390065
Herkenbaar, planten trekken. Al is het op het moment vooral planten eten hier! We hebben een bolletjesplant. Die vind Nathan heerlijk. Uiteraard mag dat niet maar ja he, niets leukers te bedenken voor mn herbivoortje :') . Wilde mn basilicumplant er al heen zetten maar vermoed dat hij daar niet in gaat trappen.

Die dingetjes kun je halen bij de HEMA.
pi_98390249
:D
Wij hebben een vetplant geval en hij is echt maf. Gaat ie in de aarde graven en als k eraan kom om m weg te halen gaat ie nog even heeeeeel snel verder graven en helemaal lachen enzo :') gekko
En de laatste dagen trok ie de plant dan ook bijna om, en die is best zwaar. Ben benieuwd hoelang t duurt voor hij op de tv-kast gaat klimmen (via de subwoover dus).
Hij hing laatst ook al aan een andere plantenbak (gelukkig kan ide daar niet bij de aarde), was ie op de laptoptas van R geklommen :')

Ga k dinsdag dan maar even halen, moet toch naar delft, en daar hebben ze wel een hema.
pi_98390400
Wij gaan de keuken wel afsluiten. Er zit een deurpost zonder deur zeg maar, dus daar doen we een traphekje in. De kattenbak staat er ook en ik moet er niet aan denken dat ze daar ineens in zit te graven. Niet dat ze nu zo snel vooruit komt dat ze het redt tot de keuken zonder dat ik het merk :P
pi_98390752
Zou het orea? een heus tandje
En war een ondeugende kinderen zeg. Wij hebben ook al zo'n keukenkast beveilig staafje gekocht

Met mijn neefje is alles goed hij lijkt zo vol naast ean
Vandaag zou eigenlijk mijn uitgerekende datum zijn. Best raar dat ze er al is
pi_98391026
f_r wat een bijzondere dag! Zal wel vreemd zijn, dat ze er dan nu al zo lang is?

Mijn baby kan al 3/4e seconde losstaan :D :') als je haar op haar benen zet, even loslaat en snel weer vastpakt gaat het goed :+ en het is zo'n pretletter, ik zal morgen nog even een foto plaatsen, zodra de camera erbij komt, komt er een neplach-gezicht-achtig iets tevoorschijn :D _O- lach me rot :@ het is echt héél erg!
pi_98391130
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan de keuken wel afsluiten. Er zit een deurpost zonder deur zeg maar, dus daar doen we een traphekje in. De kattenbak staat er ook en ik moet er niet aan denken dat ze daar ineens in zit te graven. Niet dat ze nu zo snel vooruit komt dat ze het redt tot de keuken zonder dat ik het merk :P
ja dat kan ik me voorstellen :)
kattenbakken staan hier op zolder en t eten van die beesten op de 1e verdieping op de overloop.
Beetje jammer is onze prullenbak..je moet erop drukken en meneer snapt precies hoe dat moet :D Maar wij hebben een kookschiereiland, dus kan geen traphekje daar neerzetten ofzo

FR, gefeliciteerd met je neefje trouwens (hoe heet ie ;))! Ja zal best apart zijn een kind dat groter is dan de jouwe! terwijl ie een stuk jonger is. Kan me voorstellen dat t gek dat ze er alweer zolang is op je uitgerekende datum
pi_98391148
Lijkt me ook raar FR! Dit is een datum waar je naartoe leefde en nu is ze er gewoon al 6 weken en is het al gewoon dat ze er is :)

Wat een ondeugende kindjes hier zeg! Wij hebben geen slotje ofzo op de keukenkastjes, wel een klemhekje die we tussen de deurpost naar de keuken kunnen zetten, maar die gebruiken we eigenlijk alleen tijdens het koken.

En Leia misschien eindelijk een tand, werd wel een beetje tijd he ;) En ze kan gewoon staan?!
pi_98391211
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Orea het volgende:
f_r wat een bijzondere dag! Zal wel vreemd zijn, dat ze er dan nu al zo lang is?

Mijn baby kan al 3/4e seconde losstaan :D :') als je haar op haar benen zet, even loslaat en snel weer vastpakt gaat het goed :+ en het is zo'n pretletter, ik zal morgen nog even een foto plaatsen, zodra de camera erbij komt, komt er een neplach-gezicht-achtig iets tevoorschijn :D _O- lach me rot :@ het is echt héél erg!
:D Floris kijkt vooral heel verbaasd naar de camera haha,
En bij mn telefoon kijkt ie erom heen :') En gaat ie dus naar mij zitten lachen O+
pi_98391284
Als ik de cam-corder op haar zet, en dan het scherm draai zodat ze zichzelf ziet, gaat ze naar zichzelf zitten wijzen, zwaaien en kraaien :@ whát did we create! :o :D!
pi_98391347
Orea geniet daar nog maar van, voor je het weet zegt ze nee niette foto en draaid ze haar hoofd weg ;)
pi_98391515
Ik kan het me nog maar slecht voorstellen :D

(Mart gaat even kijken voor de foto's want hij had ze al van de camera gehaald.. maar dan zien je precíes wat ik bedoel :D)
pi_98391553
Dan blijf ik nog even wakker ;)
pi_98391719
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Orea het volgende:
Als ik de cam-corder op haar zet, en dan het scherm draai zodat ze zichzelf ziet, gaat ze naar zichzelf zitten wijzen, zwaaien en kraaien :@ whát did we create! :o :D!
als ik Floris naar zn eigen foto's laat kijken gaat ie ook lachen en babbelen :D
Hij vindt zichzelf erg leuk :P
pi_98392023
Ze zijn onderweg!! Staan te uploaden maar photobucket is niet zo vlot :P

In de tussentijd: onze Pokito voelde zich al snel weer zichzelf :D

pi_98392061
Dít gezicht bedoel ik :')

En om het dan nóg een tikje erger te maken...

pi_98392062
Wat is ze toch een moppie O+ (reactie op de pokkie foto)

Ow ja wat leuk!! Ze kijkt echt leuk!! Lachen naar jezelf is toch ook leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')