abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98253907
Ik had het ook alleen over baby-acne pvoess ;) Dat het niet van borstvoeding komt.
Bij Mex heb ik het alleen toen het op zijn roodst en ergst was,wat sudocreme gesmeerd om het wat te verzachten.
Op eczeem idd vette zalf,hormoonzalf zou ik nog laaaaang mee wachten.

Ademt die zitzak wel mefke? Misschien ligt het daaraan?

Wat een prachtige baby Juud! Gefeliciteerd!
pi_98254973
Ik ben dan wel geen Modje :+ maar ik heb de OP aangepast hoor! Als het goed is staan alle verzoekjes er nu in ;) zo niet.. brul nog even :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:54:26 #103
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98255044
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Pvoesss het volgende:
oom ook even wijsneus te spelen met troeta :+ baby acne en eczeem dat is toch iets heel anders.
Met baby acne zou ik echt niets doen (ook neit echt nodig) met eczeem zou ik vooral uit de buurt blijven van de baby producten
Ik zou bij echt eczeem dus geen sudocreme smeren en ook echt geen zwitsal want zwitsal is best agressief spul.
Echte eczeem kan je maar beter vettig houden vandaar vaak de vaseline lanette zalf.

Hier een eczeem kindje wat nu redelijk onder controle is :)
Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.

Mijn moeder en mijn vriend zijn vader hebben allebei melk allergie, vandaar dat ik daar direct mee ben gestopt.

Ik zal even met mijn lief overleggen of ik al eerder de huisarts ga bellen voor een verwijzing voor een dietist, of dat ik tot volgende week wacht (dan hebben we al een afspraak staan).

Pukkeltjes zijn vandaag weg op de wangetjes, nog wel schilferige huid. Pukkeltjes op de rest van het lichaam zitten er nog.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_98255706
Mefke, Bartje ligt hier in een rompertje, broek en truitje, met sokjes onder de deken... En daarin blijft hij volgens mij goed op temperatuur.

Hm, de huisarts zou vandaag langskomen voor een zgn. geboortebezoekje, maar ik heb nog niemand gezien.... Vaag..
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:21:44 #105
100412 mefke79
komt goed!
pi_98256335
L'tiekje en dan met lange mouwen? Manneke voelt niet koud aan, dus die korte mouwen lijken geen probleem...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98256414
Nu toevallig lange mouwen, heb deze week ook wel eens korte mouwen gedaan..
pi_98257033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.
Heeft de dokter er niks over gezegd over de hormoonzalf?
Misschien kan je nog iemand bellen, huisarts of cb om advies er over te vragen? Misschien had hij wel een reden om het voor te schrijven, maar mijn huisarts zei dat hij het bijna nooit aan baby's gaf omdat het zo heftig is.
Ik vraag me dan toch een beetje af waarom jouw huisarts het wel meteen geeft, een andere mening erover of een bepaald soort eczeem.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:39:29 #108
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98257218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Troeta het volgende:

Even wijsneus spelen :+ baby-acne komt niet door borstvoeding of flesvoeding, komt nog door de hormonen van de zwangerschap.

Serieus? Nou jaaaaaaaaaa heeft mijn kraamhulp liggen liegen tegen mij :( (de eerste dan he :Y) ) . Hey, je bent nooit te oud om te leren ;)

Mef, hier zit ik ook te klooien met de kleding. Alexa heeft het eerste half jaar altijd alles met lange mouwen aangehad. Seth heeft hier iig standaard een romper zonder mouwen aan met een joggingbroek en afwisselend dan shirt met lange en korte mouwen aan. Ik heb hem vandaag al drie keer omgekleed :') (vanochtend was het fris, toen benauwd, nu weer fris).
(Ik heb btw wel een foto van Seth in de MT, zal vanavond even linkje PM-enm, want ik schaam me voor die rotkop op de foto)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:35:28 #109
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98259542
Espen heeft vandaag toevallig lange mouwen aan maar omdat hij meestal toch tegen mij aan ligt te plakken doe ik hem niet te warm aan. Nu ligt ie lekker in blote beentjes op mijn schoot te trappelen
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_98260220
Veel mensen denken dat Takkembah, maar Mex zat behoorlijk onder en die heeft echt maar 10 druppels bv gehad.

Veel kraamvisite zei juist weer dat het door flesvoeding kwam :{
pi_98260313

hoppaaa :D *O*
ik kan dr nu niet meer neerleggen zonder dat ze rolt :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98261824
huup je baby wat doe je..

en zo herkenbaar, niet springen he??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98262159
*O* Elin *O*
pi_98262460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:27 schreef Ticootje het volgende:
huup je baby wat doe je..

en zo herkenbaar, niet springen he??
I know! tijd voor een nieuwe c_/

ja pfff... de hele dag niet springen bij Elin! niet op haar hoofd gaan zitten! :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98262645
Elin rolt! En wat doet ze dat koelbloedig. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98262869
Elin wat goed *O*

Even een vraag he, maar hoe doen jullie t met eten enzo. Voor mn gevoel ben k de hele dag bezig met wanneer k m wat móet geven heel irritant.
Vooral nu hij s ochtends wakker is ipv aan t slapen. Hij zit op 3flessen, minder lukt echt nog niet, maar wat is normaal met 11maanden?
pi_98263063
Ik weet nog wel van Lotte dat ik toen ook het gevoel had alleen maar met eten bezig te zijn. Wordt wel weer beter straks ;) Geen idee over de flessen, Lotte dronk toen nog best vaak weet ik wel.

Mijn ventje is gewoon alweer bijna 6 maanden! Nog even en hij mag ook aan de bijvoeding. Hij heeft vandaag heel even in de kinderstoel op de creche gezeten (paar minuutjes) en vond het helemaal geweldig (hij kan al best goed blijven zitten). Helemaal slaan op tafel met z'n handjes enzo O+
Gisteren in bad had hij ook de smaak van het spetteren te pakken, met armen en benen tegelijk schoppen en slaan en vooral heel veel spetteren O+

Huup, bedoel je dit kleed? Die is leuk en lekker groot zeg!

http://www.hema.nl/winkel(...)kleed-%2841301250%29
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:56:52 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98263268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Elin wat goed *O*

Even een vraag he, maar hoe doen jullie t met eten enzo. Voor mn gevoel ben k de hele dag bezig met wanneer k m wat móet geven heel irritant.
Vooral nu hij s ochtends wakker is ipv aan t slapen. Hij zit op 3flessen, minder lukt echt nog niet, maar wat is normaal met 11maanden?
Lang leve biscuitjes! Die gooi ik in mn tas en waar ik ook ben geef ik hem er 1 als hij honger heeft/ik het wel weer es tijd vind voor een tussendoortje. Nathan krijgt nu 3 maaltijden, 3 tussendoortjes (waaronder 1 keer fruit) (soms een extra koekje dus dan 4) 5 a 6 borstvoedingen en 1× 120+4 flesvoeding. Laat et moeten los, gooi er af en toe es wat in. Mijn ervaring hier is dat Nathan et ook wel aangeeft wanneer hij het wel weer tijd vind voor iets. Misschien doet Floris dat ook?

Elin wow!!!! Die spekbillen :o heeft ze van dr zus!
pi_98263925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef mrien het volgende:
Ik weet nog wel van Lotte dat ik toen ook het gevoel had alleen maar met eten bezig te zijn. Wordt wel weer beter straks ;) Geen idee over de flessen, Lotte dronk toen nog best vaak weet ik wel.

Mijn ventje is gewoon alweer bijna 6 maanden! Nog even en hij mag ook aan de bijvoeding. Hij heeft vandaag heel even in de kinderstoel op de creche gezeten (paar minuutjes) en vond het helemaal geweldig (hij kan al best goed blijven zitten). Helemaal slaan op tafel met z'n handjes enzo O+
Gisteren in bad had hij ook de smaak van het spetteren te pakken, met armen en benen tegelijk schoppen en slaan en vooral heel veel spetteren O+

Huup, bedoel je dit kleed? Die is leuk en lekker groot zeg!
[ afbeelding ]
http://www.hema.nl/winkel(...)kleed-%2841301250%29
jeps dat kleed bedoel ik :Y
ze hebben hem ook in grijs/zwart

en die rozige van mij dus. Ik ben er echt heel blij mee :D B. verklaard me voor gek dat ik zo enorm blij wordt van zoiets onbenulligs :') knijp in je handen dat ik er geen prada-tas voor nodig heb zou ik zeggen :+

oh Son dat weet ik nog wel ja, op een gegeven moment is er zo'n vacuum tussen fles/borstvoeding en bijvoeding, dan krijgen ze van allebei net zoveel ofzo en dan ben je de hele dag om en om bezig :') Het gaat vanzelf over strakjes hoor, echt, maar ik snap je gevoel wel.
Hier is het langzaam gegroeid naar 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes (fruit) tussen de hoofdmaaltijden in. Maar dat ging wel langzaam hoor! Er zat pas na haar eerste verjaardag echt die structuur zo in, daarvoor schoot met name de ontbijt-boterham er wel eens bij in. Dan had ze net bij mij gedronken en waren we om 10 uur beneden ofzo en kreeg ze eerst fruit, dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98263996
Ohja en dat wilde ik nog zeggen, pfoei Jelle aan de bijvoeding bijna! :o wat een mijlpaal weer mrien. Gek he, vind je niet nu ineens de stap kei groot? Van mini naar maxi baby zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:17:19 #121
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98264154
Elin :D *O* you go girl!

En kleed ikke ook willen :Y

mrien, je mannetje wordt nu groot <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98264187
Op een of andere manier heb ik nog steeds het idee dat Ivan de hele dag door bezig is met eten. :+

Het komt nu echt dichtbij, hè, mrien? Wij moeten alvast een tweede Stokkestoel gaan bestellen. Het zal voor Leen ook niet lang meer duren. Ik heb al op het kinderdagverblijf overlegd en ze willen daar wel rapley'en. Ik ben benieuwd hoe dat straks met Lena gaat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98265163
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Ohja en dat wilde ik nog zeggen, pfoei Jelle aan de bijvoeding bijna! :o wat een mijlpaal weer mrien. Gek he, vind je niet nu ineens de stap kei groot? Van mini naar maxi baby zeg maar.
De stap vind ik eigenlijk nu niet zo groot, maar dat komt misschien ook omdat Jelle gewoon een stevig flink kereltje is. Wel is hij gewoon opeens al bijna 6 maanden, waar zijn die 6 maanden gebleven :?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog steeds het idee dat Ivan de hele dag door bezig is met eten. :+

Het komt nu echt dichtbij, hè, mrien? Wij moeten alvast een tweede Stokkestoel gaan bestellen. Het zal voor Leen ook niet lang meer duren. Ik heb al op het kinderdagverblijf overlegd en ze willen daar wel rapley'en. Ik ben benieuwd hoe dat straks met Lena gaat.
Ik heb vanmorgen ook even op het kdv over rapley gehad, ze kenden het in ieder geval wel, dat scheelt ;) Eerst wil ik het toch thuis proberen, kijken hoe dat gaat. Ik heb nu 1 tripp trap stoel en nog een ikea stoel (die we ook makkelijk meenemen als we op bezoek gaan). Jelle mag eerst in de ikea stoel, daar zat Lotte in het begin ook het beste in.
Ben wel heel benieuwd hoe hij het gaat vinden hoor!
pi_98265186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Elin rolt! En wat doet ze dat koelbloedig. 8-)
Ja *O* Zeker dat laatste!

Dottir is nog niet zover. Die gaat vrolijk van rug naar zij en terug of van zij naar buik, maar doorrollen is nog niet aan haar besteed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98265400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja *O* Zeker dat laatste!

Dottir is nog niet zover. Die gaat vrolijk van rug naar zij en terug of van zij naar buik, maar doorrollen is nog niet aan haar besteed.
Jelle ook niet :) Die heeft 1 keer een opleving gehad van rug naar buik en 2x van buik naar rug, en dat was wel genoeg vond hij ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')