Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Pvoesss het volgende:
oom ook even wijsneus te spelen met troetababy acne en eczeem dat is toch iets heel anders.
Met baby acne zou ik echt niets doen (ook neit echt nodig) met eczeem zou ik vooral uit de buurt blijven van de baby producten
Ik zou bij echt eczeem dus geen sudocreme smeren en ook echt geen zwitsal want zwitsal is best agressief spul.
Echte eczeem kan je maar beter vettig houden vandaar vaak de vaseline lanette zalf.
Hier een eczeem kindje wat nu redelijk onder controle is
Heeft de dokter er niks over gezegd over de hormoonzalf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.
Serieus? Nou jaaaaaaaaaa heeft mijn kraamhulp liggen liegen tegen mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Troeta het volgende:
Even wijsneus spelenbaby-acne komt niet door borstvoeding of flesvoeding, komt nog door de hormonen van de zwangerschap.
I know! tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:27 schreef Ticootje het volgende:
huup je baby wat doe je..
en zo herkenbaar, niet springen he??
Lang leve biscuitjes! Die gooi ik in mn tas en waar ik ook ben geef ik hem er 1 als hij honger heeft/ik het wel weer es tijd vind voor een tussendoortje. Nathan krijgt nu 3 maaltijden, 3 tussendoortjes (waaronder 1 keer fruit) (soms een extra koekje dus dan 4) 5 a 6 borstvoedingen en 1× 120+4 flesvoeding. Laat et moeten los, gooi er af en toe es wat in. Mijn ervaring hier is dat Nathan et ook wel aangeeft wanneer hij het wel weer tijd vind voor iets. Misschien doet Floris dat ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Elin wat goed
Even een vraag he, maar hoe doen jullie t met eten enzo. Voor mn gevoel ben k de hele dag bezig met wanneer k m wat móet geven heel irritant.
Vooral nu hij s ochtends wakker is ipv aan t slapen. Hij zit op 3flessen, minder lukt echt nog niet, maar wat is normaal met 11maanden?
jeps dat kleed bedoel ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef mrien het volgende:
Ik weet nog wel van Lotte dat ik toen ook het gevoel had alleen maar met eten bezig te zijn. Wordt wel weer beter straksGeen idee over de flessen, Lotte dronk toen nog best vaak weet ik wel.
Mijn ventje is gewoon alweer bijna 6 maanden! Nog even en hij mag ook aan de bijvoeding. Hij heeft vandaag heel even in de kinderstoel op de creche gezeten (paar minuutjes) en vond het helemaal geweldig (hij kan al best goed blijven zitten). Helemaal slaan op tafel met z'n handjes enzo![]()
Gisteren in bad had hij ook de smaak van het spetteren te pakken, met armen en benen tegelijk schoppen en slaan en vooral heel veel spetteren![]()
Huup, bedoel je dit kleed? Die is leuk en lekker groot zeg!
[ afbeelding ]
http://www.hema.nl/winkel(...)kleed-%2841301250%29
De stap vind ik eigenlijk nu niet zo groot, maar dat komt misschien ook omdat Jelle gewoon een stevig flink kereltje is. Wel is hij gewoon opeens al bijna 6 maanden, waar zijn die 6 maanden geblevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Ohja en dat wilde ik nog zeggen, pfoei Jelle aan de bijvoeding bijna!wat een mijlpaal weer mrien. Gek he, vind je niet nu ineens de stap kei groot? Van mini naar maxi baby zeg maar.
Ik heb vanmorgen ook even op het kdv over rapley gehad, ze kenden het in ieder geval wel, dat scheeltquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog steeds het idee dat Ivan de hele dag door bezig is met eten.
Het komt nu echt dichtbij, hè, mrien? Wij moeten alvast een tweede Stokkestoel gaan bestellen. Het zal voor Leen ook niet lang meer duren. Ik heb al op het kinderdagverblijf overlegd en ze willen daar wel rapley'en. Ik ben benieuwd hoe dat straks met Lena gaat.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Elin rolt! En wat doet ze dat koelbloedig.
Jelle ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
JaZeker dat laatste!
Dottir is nog niet zover. Die gaat vrolijk van rug naar zij en terug of van zij naar buik, maar doorrollen is nog niet aan haar besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |