Ik ben vooral zelf lui erin s ochtendsquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Grappig inderdaad, maar ik krijg er in de ochtend ook met moeite een broodje in hoor... Ze vind ander drinken dan melk ook niets. Onze dame wil ook graag dat ik haar fles vasthoud. Ze laat zich zelf bedienen. Bij de kdv vonden ze dat ze wel wat actiever mocht zijn daarin. Nu geef ik haar liggend in de box haar fles die ze zelf vasthoud(ze kan het wel!) Over een tijdje hoop ik dat ze ook zelfzittend haar fles leegdrinkt. En dan over naar de tuitfles/beker.. pfffff
Ik heb al 2 avonden haar niet naar bed gebracht, morgen weer niet. Heb een tennistoernooi, vanavond verloren van 2 tennissletten
ja dat zei je op fb! het is idd dat kleed van Hemaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen M dat ik dat picknickkleed van de HEMA ook nog wil dat ik laatst aan mijn zusje heb gegeven. Dat dat straks haske handig is op ons nieuwe gras. Hij knikte een keer dus in the pocket!
zoiets?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat zei je op fb! het is idd dat kleed van HemaIk ben er echt blij mee
![]()
En ik weet niet meer wie het zei, hij is in principe ook niet voor binnen hier hoor, we hebben hier ook een boxkleed maar dat ligt, uiteraard, in de box (no shit!); en een speelkleed, maar dat speelkleed heeft de afmetingen van het boxkleed. Ik weet nog wel van Amelie dat ze daar op een gegeven moment aan alle kanten vanaf schuifeldedan lag ze heel parmantig naast dat kleed te liggen
![]()
Danic misschien anders even in een donkere kamer op bed gaan liggen met je meisje en zo de fles geven? Even niets, geen prikkels, maar wel mama's geur en nabijheid enzo?
Stiemieik was net zo blij dat ze nog niet genoeg kracht heeft om haar zusje ook daadwerkelijk op te tillen, want de wil is er wel... dat blijft nog wel een tijdje dus... hmm...
Lieke tilt Floris regelmatig opquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat zei je op fb! het is idd dat kleed van HemaIk ben er echt blij mee
![]()
En ik weet niet meer wie het zei, hij is in principe ook niet voor binnen hier hoor, we hebben hier ook een boxkleed maar dat ligt, uiteraard, in de box (no shit!); en een speelkleed, maar dat speelkleed heeft de afmetingen van het boxkleed. Ik weet nog wel van Amelie dat ze daar op een gegeven moment aan alle kanten vanaf schuifeldedan lag ze heel parmantig naast dat kleed te liggen
![]()
Danic misschien anders even in een donkere kamer op bed gaan liggen met je meisje en zo de fles geven? Even niets, geen prikkels, maar wel mama's geur en nabijheid enzo?
Stiemieik was net zo blij dat ze nog niet genoeg kracht heeft om haar zusje ook daadwerkelijk op te tillen, want de wil is er wel... dat blijft nog wel een tijdje dus... hmm...
*herkenning* Saar wordt gelukkig steeds rustiger 's nachts, maar wat heb ik haar veel over haar voorhoofdje gewreven (rondjes met de klok mee op het stukje tussen haar ogen (boven haar neus)), haar handje vastgehouden en speentjes terug gestopt terwijl ze naast me in het wiegje onrustig lag te zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef danic het volgende:
pffff mijn meisje ligt ein-de-lijk te slapen, sinds vanmiddag 15.30!
Ze heeft net een uur liggen piepen van vermoeidheid en maar niet willen slapen hè. Dus heb net een half uur met mijn hand op d'r wang gezeten terwijl ze in de wieg lag en nu slaapt ze.
Gefeliciteerd en welkom! Een beetje te vroeg zie ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:09 schreef __Isis__ het volgende:
Modje, voor nu blijf ik nog even in lurkstand, maar mag mijn meisje in de OP?
'Liv' 16-6-11
Gefeliciteerd en welkomquote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:09 schreef __Isis__ het volgende:
Modje, voor nu blijf ik nog even in lurkstand, maar mag mijn meisje in de OP?
'Liv' 16-6-11
Nee, dat mag ook niet, net zoals Amélie niet op haar zusje mag springen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Troeta het volgende:
Een kindje die haar optilt? Ik ben geen crèche gewend, maar dat kan toch niet??
Ja echt he! We hebben ook al gemerkt dat Sarah veel gevoeliger is voor prikkels dan haar zus. Dus we probeerden er al rekening mee te houden, maar toen we allebei thuis waren deden we nog wel impulsief uitstapjes en zo en eigenlijk was dat niet goed voor Sarah denk ik nu en kwam een deel van haar onrust daar vandaan vermoed ik! Maar gelukkig gaat het nu goed en ze slaapt al een uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef As1981 het volgende:
Ik vond dat ook zo verbazingwekkend. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Ik was helemaal niet van de structuur, maar Yaro had daar in het begin echt last van. Dus ben ik de maanden dat ik thuis was heel veel structuur gaan inbouwen. Zelfde tijdstip op pad (wandelen, op visite, winkelen, enz). Maar 1 uitstapje per dag. Dat heeft hem echt zo goed gedaan, dat hij nu veel makkelijker van zijn structuur kan afwijken als het nodig is. Vind mama ook wel zo prettig.
Dikke respect Juudquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben een, zo lijkt het, voorbeeldig kindje gekweekt.![]()
Ze eet, kijkt rond en slaapt en ze wil zo nu en dan een poosje Mr. Pinky (de kleine pink van een van ons)
Vandaag gaat ze voor de tweede keer in badje, dat heb ik van de week, de 2e dag na de KS zelf gedaan, met grote verbazing vd verpleging, maar ze vonden het goed.![]()
Ze keken me raar aan toen ik na het douchen zei, willen jullie even haar badje vullen, dan doe ik haar zo even zelf met mijn man samen in bad, grin...
Ze drinkt heel goed aan dr borst en mijn borsten zitten sinds gisteren goed vol, stuwing all over, maar ze drinkt het goed weg en is sinds gisteren tussendoor ook zelf aan het slapen in de wieg of in de kinderwagen en soms op mijn buik. Altijd op/bij mij slapen doet nog iets teveel pijn.
We hebben nog tot zondag kraamzorg, een ervaren kracht en een stagiaire, gezellig en harde werkers, wat een luxe is dat.
ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Ze begint er hier ook af te rollen. Hier op de grond ligt afwisselend een boxkleed of een speelkleed. Hangt er van af wat er in de was zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gewoon doorplakken op de muren! Die Elinquote:
Zo ging het hier ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef J-net het volgende:
Onze kraam kwam om 9 uur en ik deed open in pyama en begon mn dag dan pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |