Ja echt he! We hebben ook al gemerkt dat Sarah veel gevoeliger is voor prikkels dan haar zus. Dus we probeerden er al rekening mee te houden, maar toen we allebei thuis waren deden we nog wel impulsief uitstapjes en zo en eigenlijk was dat niet goed voor Sarah denk ik nu en kwam een deel van haar onrust daar vandaan vermoed ik! Maar gelukkig gaat het nu goed en ze slaapt al een uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef As1981 het volgende:
Ik vond dat ook zo verbazingwekkend. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Ik was helemaal niet van de structuur, maar Yaro had daar in het begin echt last van. Dus ben ik de maanden dat ik thuis was heel veel structuur gaan inbouwen. Zelfde tijdstip op pad (wandelen, op visite, winkelen, enz). Maar 1 uitstapje per dag. Dat heeft hem echt zo goed gedaan, dat hij nu veel makkelijker van zijn structuur kan afwijken als het nodig is. Vind mama ook wel zo prettig.
Dikke respect Juudquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben een, zo lijkt het, voorbeeldig kindje gekweekt.![]()
Ze eet, kijkt rond en slaapt en ze wil zo nu en dan een poosje Mr. Pinky (de kleine pink van een van ons)
Vandaag gaat ze voor de tweede keer in badje, dat heb ik van de week, de 2e dag na de KS zelf gedaan, met grote verbazing vd verpleging, maar ze vonden het goed.![]()
Ze keken me raar aan toen ik na het douchen zei, willen jullie even haar badje vullen, dan doe ik haar zo even zelf met mijn man samen in bad, grin...
Ze drinkt heel goed aan dr borst en mijn borsten zitten sinds gisteren goed vol, stuwing all over, maar ze drinkt het goed weg en is sinds gisteren tussendoor ook zelf aan het slapen in de wieg of in de kinderwagen en soms op mijn buik. Altijd op/bij mij slapen doet nog iets teveel pijn.
We hebben nog tot zondag kraamzorg, een ervaren kracht en een stagiaire, gezellig en harde werkers, wat een luxe is dat.
ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Ze begint er hier ook af te rollen. Hier op de grond ligt afwisselend een boxkleed of een speelkleed. Hangt er van af wat er in de was zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gewoon doorplakken op de muren! Die Elinquote:
Zo ging het hier ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef J-net het volgende:
Onze kraam kwam om 9 uur en ik deed open in pyama en begon mn dag dan pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |