Ik doe mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij zijn wel de Latijnbazen van EXA morgen, hè?
Dastan + computer =quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan kan er niet mee om gaanNet als gisteren in de TC.
!
Nou ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan kan er niet mee om gaanNet als gisteren in de TC.
!
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij zijn wel de Latijnbazen van EXA morgen, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik heb net een bak met frambozen en poedersuiker van m'n pa gekregenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Dit gaat rap. Wat hebben jullie geslikt of juist niet geslikt?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt ook het examen Latijn gedaan?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die kerels gewoon hawt. Ik vind Victorious veul leuker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
IK OOK!!![]()
![]()
Wordt zo vrolijk van de intro
Geen scheurbuik opgelopen ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net een bak met frambozen en poedersuiker van m'n pa gekregenheb de vitaminen wel weer nodig.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.Oei, maar dat maakt niet uit, als je maar slaagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel die herkansing wel balen zou zijn.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind die kerels gewoon hawt. Ik vind Victorious veul leuker.
Weet ik. Wiskunde moet normering gewoon acceptabel zijn. Geen 0.5 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oei, maar dat maakt niet uit, als je maar slaagt.
Alhoewel die herkansing wel balen zou zijn.
0,5 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet ik. Wiskunde moet normering gewoon acceptabel zijn. Geen 0.5 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |