Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
Is dit een nieuw record SC topic vol krijgen?
Nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
KBquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
Sup.quote:
Haat is een heel extreme vorm van liefde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, zeg eens wat over die haat jegens mij van ThaTim.
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, zeg eens wat over die haat jegens mij van ThaTim.
Zijn haat is wel echte haat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haat is een heel extreme vorm van liefde.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haat is een heel extreme vorm van liefde.
Dastan staat aan mijn zijde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.
maar met een harteke van goud worde ge vast heel oudquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tja dat heb je soms dan heb je geen zonneschijn maar regen dan zit het even tegen
PUB SC. :wquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die dit al niet bij kunnen houden... Hebben jullie nooit ONZ Radio meegemaakt? DIE topics gingen pas snel.In het begin dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |