Nou ja, zoiets zeg je toch niet. Denken is prima, maar hardop zeggen tegen de moeder??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
Vorige week iemand tegen mij over onze zoon: ik noem hem gewoon Sebastian hoor want Seb vind ik niks. Dat is toch geen naam. Nou ik vind Ria ook geen mooie naam
En ze zegt het dus iedere keer op familiefeestjes, tegen alle mensen die erbij staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
wat debiel! hij héét toch zo? kan mijn vriendin Annechien ook wel Trees noemen omdat ik het geen naam vind, maar zo heet ze gewoon niet. buiten dat iemand gewoon heet zoals ie heet.
(ik heb alleen moeite met Dilano enzo, geef het eerlijk toe dat ik dat lastig uit mijn strot krijg. Hey Jongetje!)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef She-Wolf het volgende:
Met dilano/ dylano/dielahno heb ik geen moeite. De enige naam die ik echt niet uit mn strot krijg is Joost. En dat is best lastig wanneer je 18 bent en je vriendje zo heet.
groot gelijk, wat een belachelijke actie!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Estrys het volgende:
En ze zegt het dus iedere keer op familiefeestjes, tegen alle mensen die erbij staan.
Nou weet ik sinds kort haar volledige naam. De volgende keer zeg ik: ik noem jou Hendrika hoor want Ria vind ik niks, Dat is toch geen naam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef trui het volgende:
[..]haha nou ik zou liever een joost als vriend hebben dan een delano, dat vind ik zo lelijk!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind delano in al z'n varianten ook een lelijke naam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Eens!
Waarom Joost dan She-Wolf?
Estrys, ik zou haar, als ze dat werkelijk doet, met de meest debiele namen aan gaan spreken voortaan!
Hendrikje, of gewoon Dirk voor de makkelijk!
d'r broertje heet Ricardo of iets in die trant. Dus het is bedoeld als engels. denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef She-Wolf het volgende:
Is toch niet zo bijzonder? Rianne met een a dus. Net als Marianne of Marianna.
Hier in de buurt woont trouwens een meisje waar mijn dochter wel eens mee speelt en ik denk altijd dat ze'Marihuana' heet. Het zal vast niet, maar zo klinkt het wel. En het is gewoon een heel blond, oerhollands meisje he. Ik heb al eens gevraagd of ze haar naam op wilde schrijven voor me, maar dat lukte haar niet.
Ik heb echt al 15 x gevraagd hoe ze heet en ik kan er echt niks anders van maken.
Ricardo is toch helemaal niet engels?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
d'r broertje heet Ricardo of iets in die trant. Dus het is bedoeld als engels. denk ik.
nee,quote:
ja precies.quote:
Marie-Johanna?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef She-Wolf het volgende:
Is toch niet zo bijzonder? Rianne met een a dus. Net als Marianne of Marianna.
Hier in de buurt woont trouwens een meisje waar mijn dochter wel eens mee speelt en ik denk altijd dat ze'Marihuana' heet. Het zal vast niet, maar zo klinkt het wel. En het is gewoon een heel blond, oerhollands meisje he. Ik heb al eens gevraagd of ze haar naam op wilde schrijven voor me, maar dat lukte haar niet.
Ik heb echt al 15 x gevraagd hoe ze heet en ik kan er echt niks anders van maken.
Nee, dat is het ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |