Zitten best leuke namen tussen toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]alles, echt.
Kimberley
Djayson
Djayden
Liejam
Beautifull <-- let op de laatste L Hope
Chanel
Chanelly
D'Shontay
Leshaika
Leshitia
Djoey
Samantha
Britney
Ricardo
kevin
Wesley
ook vast goede opties voor je?
Vind het een beetje raar dat je dat zegt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat het een minder leuke naam is. Beetje pauper zeg maar...
Je vroeg toch wat er mis mee was?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat je dat zegt..
Ik ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Toen ik net een beetje Engels kon vond ik de namen Faith & Hope ook prachtig! En als ik oooooooit in een later leven meisjes zou krijgen zou ik ze zo noemen.
Nou ja, niet perse een hoerenaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik was niet echt serieus, ik vind Destiny ook een hoerennaam.![]()
Als ik later ooit een kindje krijg en het is een meisje noem ik haar Sophie
Nee maar je snapt denk ik wel wat ik bedoelquote:
Dat vind ik dus niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef amaranta het volgende:
Ja ik vond vroeger Dimitri wel een leuke naam.
Ik mis een h, dus iets van Dimitrhy of dymatreyhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
zo heet mijn broer, maar dan met een Y aan t eind
en ik wilde vroeger ook Virginia Andrews namen hoor
Ruby, Dawn, Audrina,Melody,CinnamonStar, Jade, Cat whatever
Coke en SM hoer, een gewone hoer is niet goed genoeg voor die naam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sophie wordt de nieuwe hoerennaam want er worden nu zoveel kindjes geboren die zo genoemd worden dus dat moet wel!
SsserpenteGMTA!!!
Staan die namen ook met spatie op hun paspoort?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef Ssserpente het volgende:
Kennissen van ons hebben een M ingès (j) en een R avenna (m).
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sophie wordt de nieuwe hoerennaam want er worden nu zoveel kindjes geboren die zo genoemd worden dus dat moet wel!
haha dat zou, na jouw verhalen, maar zo kunnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gok op een Jayden of Angel voor mijn zusje
Ja he! Ik kende hem niet, maar ik zag pas een kaartje. Het heeft iets scandinavisch, is origineel maar niet moeilijk en heeft een hele mooie klank!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat zou, na jouw verhalen, maar zo kunnen
Jula is mooi (L)... pfff die vind ik zelfs heeeeeeeel mooi..
Da's beter dan direct afbranden, toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef wickie het volgende:
PM, ik vind het een hele mooie naam, maar vriendlief reageerde maar lauwtjes net
Klopt! Is een groot warenhuis hier in Zwedenquote:
Ik 'kende' alleen Isa Hoes, toen we Isa kregen... Nu komt ze met een andere Isa en een Isabella in de klas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ken diverse Isa's maar ook een Isha (Iessjaa)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |